Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


De eindspurt wordt nu ingezet, volgende week donderdagavond komt  de REUNIE al!   Xtra lange uitzending.
Hoe moeten we verder zonder?    😂

MidasWolf schreef op 04-09-2024 om 21:55:

Komt Debbie met haar recht voor de raap vraag, ik zou benoemen dat ik het een brutale vraag vindt, en dat zij het antwoord zelf mag gaan invullen.

Nou, echt hè. En alsof iemand daar eerlijk op zou antwoorden als het wel zo zou zijn. Ik denk dat ze Debbie steeds invliegen omdat zij vorig jaar best populair was en zij een tv-vrouw is dus ook weet wat kijkers trekt. Maar persoonlijk vind ik haar wat irritant worden.

MRI

MRI

05-09-2024 om 10:06

RoosOpJeHoed schreef op 05-09-2024 om 09:42:

[..]

Nou, echt hè. En alsof iemand daar eerlijk op zou antwoorden als het wel zo zou zijn. Ik denk dat ze Debbie steeds invliegen omdat zij vorig jaar best populair was en zij een tv-vrouw is dus ook weet wat kijkers trekt. Maar persoonlijk vind ik haar wat irritant worden.

Nou! Vorig jaar vond ik haar oprecht leuk, nu echt niet meer

Ik heb inderdaad Mike nog nooit zo close gezien met een vrouw als met Kia in bed? 
Leek een bepaalde spanning te zijn en daar is wel iets gebeurd lijkt me ja.. 
Heeft hij met Noor eigenlijk wel gezoend? Ik dacht van niet eigenlijk

Zilver_gray schreef op 04-09-2024 om 22:41:

Ik vraag me af wat Mike en die 2 dames nu precies voor gezelligs gedaan hebben de avond voordat hij ze naar huis stuurde.
Als het enkel om een paar flessen wijn ging hoefde dat toch niet zo specifiek aangeduid te worden?? Vaag!

Ze deden zo vaag dat ik dacht dat ze een triootje hadden gedaan

Maar skinnydippen? Dat hoeft toch niet zo vaag/geheim te blijven? 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

05-09-2024 om 10:52

Ik denk dat Kia en Mike hebben gezoend.
Ze is leuk en kan zat andere veel leukere jongens krijgen.

@ MidasWolf; nee hij en Noor hebben nog “niets”, maar hij vraagt haar wel terug te komen en heeft het even later wel heel erg gezellig met de andere dames. Blijf het raar vinden.
@Widajo; whahaha, precies dát dacht ik ook hoor! Skinnydippen is toch geen reden om zo geheimzinnig te doen?

Skinnydipping past wel bij waterrat Mike. Maar het is allemaal zo kinderachtig. Diepgang doet ie moeilijk over.

https://www.instagram.com/p/C_gJSWnIYRn/?igsh=b2FyZzhwNWQ3MnJq

Haha deze zijn leuk  Oh hm, nu ik op de link klik lijkt ie het niet te doen?

UnknownCrocodile85 schreef op 05-09-2024 om 10:52:

Ik denk dat Kia en Mike hebben gezoend.
Ze is leuk en kan zat andere veel leukere jongens krijgen.

Kia verdient inderdaad leuker. Ze heeft het Finse ‘sisu’ op haar arm staan. Dat heeft ze even nodig. Ze zegt dat ze niet weet of Mike het anders had kunnen doen dan die heeft gedaan. Nou, ik denk van wel. Hij doet net alsof hij het erg vindt maar dat is helemaal niet zo. Hij vindt het alleen maar erg voor zichzelf dat hij een keuze moet maken en dat moet vertellen. 

Ik vind Mike hoe langer hoe minder leuk. Wat een gedraai en vaag en moeilijk gedoe.  

Meesje schreef op 05-09-2024 om 15:21:

Ik vind Mike hoe langer hoe minder leuk. Wat een gedraai en vaag en moeilijk gedoe.

Eens. Altijd maar zijn eigen hobby's als date (lekker in comfortzone en niet diepgaand gesprek hoeven aan te gaan), niet 100% lijken te gaan voor degene waar hij de meeste klik mee heeft, vaagheid aan alle kanten... Hij lijkt een beetje een dolende ziel. Zou graag een partner willen, maar heeft ook moeite met allerlei zaken die bij een relatie komen kijken. Hopelijk geeft deelname aan dit programma hem inzichten die hij nodig heeft.

HAHA!wait..what schreef op 05-09-2024 om 13:51:

https://www.instagram.com/p/C_gJSWnIYRn/?igsh=b2FyZzhwNWQ3MnJq

Haha deze zijn leuk Oh hm, nu ik op de link klik lijkt ie het niet te doen?

Bij mij werkt de link wel en inderdaad hilarisch bedacht!😂

Ik dacht even aan “de spannende muziek” te horen dat Els terug zou komen.

Zo als Niels en met name Arno tegenover Henk-Jan zaten, het leek wel een jury.
Hij reflecteerde goed op zich zelf, met als conclusie dat HJ inderdaad niet bij hem past. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.