Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


weeer “ de zeeman” pffff

Joop zijn eigen koffie, straks komt Mike nog met een eigen zakdoekenlijn

ik krijg steeds meer het idee dat de b&b eigenaren niet alle deelnemers zelf uitgekozen hebben. Dat zijn mensen die misschien op een datingsite staan en benaderd zijn door rtl om één en ander een beetje op te "spicen"...
Die David bij Mirjam is zooooo anders dan de andere mannen, geloof er niks anders dat ze die zelf heeft uitgekozen.  Ze voelde zich ook heel ongemakkelijk toen ze in die auto zaten, paar afleveringen geleden, en hij het ene compliment na het andere compliment gaf

MidasWolf schreef op 03-09-2024 om 21:52:

Joop zijn eigen koffie, straks komt Mike nog met een eigen zakdoekenlijn

Vergeet de Schipperstruien van Jan niet 

Yumi schreef op 03-09-2024 om 23:10:

[..]

Vergeet de Schipperstruien van Jan niet

Of van die kleine nepstaarten voor mannen 

of condooms door Albert op de markt gebracht....(" want ja, het kan morgen zomaar anders zijn...)

Widajo schreef op 03-09-2024 om 22:43:

ik krijg steeds meer het idee dat de b&b eigenaren niet alle deelnemers zelf uitgekozen hebben.

Ik ga t.z.t. de eerste afleveringen, waarin ze hun gasten kozen, nog een keertje bekijken.  

Het is natuurlijk wel vreemd als een gast binnen 2 x 24 uur weer naar huis gestuurd wordt!

Yumi schreef op 03-09-2024 om 23:10:

[..]

Vergeet de Schipperstruien van Jan niet

Of Iris en Jan die Tatziki op de markt brengen, genaamd Yamazzz

Komt Debbie met haar recht voor de raap vraag, ik zou benoemen dat ik het een brutale vraag vindt, en dat zij het antwoord zelf mag gaan invullen.

Mike, tsja sneu, lief, wisselvallig, gevoelig, stress, onstabiel. Hij lijkt het erg moeilijk met zichzelf te hebben. 

Mirjam en Sjoerd zijn leuk samen.
David was ineens heel snel met zeggen dat het ook voor hem niet meer kan worden. Snap ik wel, na één dag proberen geen machogedrag te laten zien, mocht hij weer

Thijz zijn twijfels begrijp ik wel, waarom zou een leuke vrouw als Yvonne daar blijven? 

MidasWolf schreef op 04-09-2024 om 21:55:

Komt Debbie met haar recht voor de raap vraag, ik zou benoemen dat ik het een brutale vraag vindt, en dat zij het antwoord zelf mag gaan invullen.

Begrijp niet waarom ze steeds komt opdraven. Bovendien kan ze beter aan Albert vragen, hoe lang hij nog blijft puberen.

Albert blijkt een vriend te zijn van Marco, die met Winter B&B vol liefde meedeed. Heeft RTL moeite om deelnemers te vinden? Het lijkt alsof ze een vriendengroep aan de man/vrouw aan het helpen zijn.

Ik vraag me af wat Mike en die 2 dames nu precies voor gezelligs gedaan hebben de avond voordat hij ze naar huis stuurde.
Als het enkel om een paar flessen wijn ging hoefde dat toch niet zo specifiek aangeduid te worden?? Vaag!

Zilver_gray schreef op 04-09-2024 om 22:41:

Ik vraag me af wat Mike en die 2 dames nu precies voor gezelligs gedaan hebben de avond voordat hij ze naar huis stuurde.
Als het enkel om een paar flessen wijn ging hoefde dat toch niet zo specifiek aangeduid te worden?? Vaag!

Daar zal vast het een en ander gebeurd zijn, Noor die pas de volgende dag terug komt, de broeierige sfeer de volgende morgen op het bed van Kia. Ik meen skinnydippen te hebben verstaan.   Officieel hadden Noor en hij nog niets, het blijft op het randje vind ik. Hij dacht ik neem het er nog even van nu het kan. 

Geknuffeld, gezoend, misschien seks, Noor zal dit vast ook terugzien en dan moet zij maar besluiten of ze er iets mee doet, of Jef prima vindt. 

MidasWolf schreef op 05-09-2024 om 09:16:

[..]

Daar zal vast het een en ander gebeurd zijn, Noor die pas de volgende dag terug komt, de broeierige sfeer de volgende morgen op het bed van Kia. Ik meen skinnydippen te hebben verstaan. Officieel hadden Noor en hij nog niets, het blijft op het randje vind ik. Hij dacht ik neem het er nog even van nu het kan.

Geknuffeld, gezoend, misschien seks, Noor zal dit vast ook terugzien en dan moet zij maar besluiten of ze er iets mee doet, of Jef prima vindt.

Denk ook dat er iets is gebeurd, hoorde ook skinnydippen nou zou ik dat geen probleem vinden, maar die sfeer op het bed.... Als ze horen dat ze weg moeten omdat Noor terugkomt, Kia die vervolgens blijft huilen, het klopt niet. Daarnaast was het ontvangst bij Noors terugkomst ook niet bepaald warm. De moeite die hij had om over de vorige avond te vertellen, raar🤔

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.