Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


MRI schreef op 31-08-2024 om 10:33:

[..]

Mooie observatie. Ik vond het irritant dat hij zoiets had van 'nou ze moeten maar hun best voor me gaan doen' terwijl hij dan zelf achteroverleunde. En ik vind dat nog geen leuk gedrag voor een man van in de veertig. Wel verklaarbaar inderdaad als het is gegaan zoals jij vermoedt. Maar is het dan niet handiger een beetje aan jezelf te werken ipv een begrijpende partner te moeten hebben of altijd in entitlede maar onzekere modus te blijven hangen?

Hij vertelde daar zelf iets over, dat hij vroeger altijd teveel zijn best deed. En uiteraard kun je beter je issues oplossen voordat je aan een nieuwe partner begint! In die zin begrijp ik Albert wel, die wil zich niet binden en dat lijkt mij verstandig als je nog vers gescheiden bent en ehm, issues hebt en jonge kinderen. Hij mag nog wel eens en beetje oefenen op zijn manieren.


Toen ik zelf vers gescheiden was, fladderde ik ook wat en ben ik geland bij een hele leukerd (heb ‘m gehouden  ) en die heb ik eerlijk verteld dat ik waarschijnlijk nog wat te verwerken had en dat ik niet wist of hij ook binnen mijn ‘blinde vlek voor rode vlag gedrag’ zou vallen. Hij vond het prima om het een beetje aan te kijken. Dat is makkelijker als je niet samen een huis koopt en aan kinderen begint, enzo. Maar het blijft een goed idee om je eigen issues aan te pakken. Je lief is niet je therapeut en heeft ook een grens aan wat die kan verdragen. 

Euphoria schreef op 31-08-2024 om 09:38:

Ik had er inderdaad niet bij stil gestaan dat dit helemaal niet zo aardig was. De volgende keer eerst denken en dan pas doen/schrijven.

Er worden heel veel dingen geschreven die helemaal niet zo aardig zijn, ook op dit topic. Het verbaast me dan ook dat jouw post op pagina 24 er opeens uitgepikt wordt als zijnde een post met hard neersabelen waar je helemaal akelig van wordt. 

MRI schreef op 31-08-2024 om 10:44:

[..]

Ja mee eens, het lijkt geen interesse van haar kant, de vragen, meer een soort testmethode om te kijken hoe de man in kwestie reageert. Daarnaast begrijp ik niet dat ze het niet vragen stellen als kritiek heeft. Althans ik begrijp wel dat ze het leuk zou vinden als men ook interesse heeft in haar leven maar, net als bij Petri vorig jaar, wat heeft het nou voor nut als iemand even een paar vragen stelt die uit zijn tenen moeten komen? Dat houdt hij toch niet vol en als je daarop een relatie baseert zit je na een paar maanden met een zwijgende man. Beter observeren en je conclusie trekken zonder verwijten: nou en levendig gesprek met wederzijdse interesse zit er dus niet in. Nou heb ik veel mannen van die leeftijd gedate en ik moet zeggen: ook al heb je oprecht interesse in hen, het gros van de mannen lijkt echt wel op de Peters, Jans en Gerards vwb een conversatie onderhouden. Helaas.

Mijn moeder identificeert zich enorm met Anja hahaha. Die wilde ook zo’n type man niet. Liever alleen. Lekker Nederland in beweging in de ochtend doen, ook dat doet mijn moeder. En chillen met vrouwen kan ook, er zijn vele alleenstaande vrouwen in/vanaf die leeftijd die iets leuks willen ondernemen, de mannen vallen eerder om. 

Anja kan misschien nu wel een beetje kattig zijn maar het zijn ook wel 2 saaie uitgebluste ouwe mannen die ze in huis heeft. Als er een man komt met meer pit dan denk ik dat ze vanzelf liever wordt. Ik denk dat ze ook een beetje moe is van die mannen entertainen. 

MRI

MRI

31-08-2024 om 11:30

ToetieToover schreef op 31-08-2024 om 10:51:

[..]

Mijn moeder identificeert zich enorm met Anja hahaha. Die wilde ook zo’n type man niet. Liever alleen. Lekker Nederland in beweging in de ochtend doen, ook dat doet mijn moeder. En chillen met vrouwen kan ook, er zijn vele alleenstaande vrouwen in/vanaf die leeftijd die iets leuks willen ondernemen, de mannen vallen eerder om.

Ja nou ja dat is toch echt anders dan een lief maatje hebben waar je ook nog leuke gesprekken mee hebt. Je leert je schikken en veel vrouwen zijn flexibel en maken er toch wat van. 

watertoren schreef op 31-08-2024 om 11:24:

Anja kan misschien nu wel een beetje kattig zijn maar het zijn ook wel 2 saaie uitgebluste ouwe mannen die ze in huis heeft. Als er een man komt met meer pit dan denk ik dat ze vanzelf liever wordt. Ik denk dat ze ook een beetje moe is van die mannen entertainen.

Die hebben denk ik niet op Anja gereageerd...

Wat Arno met een 'echte man'  bedoelt is denk ik géén nicht.

Beterlaat2021! schreef op 31-08-2024 om 11:49:

[..]

Die hebben denk ik niet op Anja gereageerd...

Wat Arjan met een 'echte man' bedoelt is denk ik géén nicht.

Dat denk ik ook bij Arjan. Hij wil geen type waarvan het ervan afspat dat hij homo is. 

Ik denk dat prima duidelijk is wat Arno bedoelt, maar de omschrijving wringt.

 
  

Dat eeuwige "yamas" bij Iris begint echt een beetje lachwekkend te worden, ik krijg er plaatsvervangende schaamte van.

De ABBA songs bij de stukjes van Iris vandaag waren ook lachwekkend trouwens, maar dan op een andere manier.

Ooo en dan mag Jan weer ineens terugkomen. Om als bliksemafleider te dienen. Ik hoop zo dat hij nee zegt.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

02-09-2024 om 21:46

Anja en Peter . Ik gun het ze maar ik zie het nog niet echt ,

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

02-09-2024 om 21:50

Bokito gedrag laten zien .
Iuewww 

Roos55 schreef op 02-09-2024 om 21:50:

Bokito gedrag laten zien .
Iuewww

Ik hoop dat hij het laat zien, Mirjam zet de poort van de B&B open en laat hem het Krugerpark uit lopen.... 🦁

ToetieToover schreef op 31-08-2024 om 10:51:

[..]

Mijn moeder identificeert zich enorm met Anja hahaha. Die wilde ook zo’n type man niet. Liever alleen. Lekker Nederland in beweging in de ochtend doen, ook dat doet mijn moeder. En chillen met vrouwen kan ook, er zijn vele alleenstaande vrouwen in/vanaf die leeftijd die iets leuks willen ondernemen, de mannen vallen eerder om.

Ze hebben groot gelijk. Ik ben 20 jaar jonger dan Anja maar begrijp haar prima. Liever alleen dan met zo’n type man. 

Leuk dat Sjoerd bij Mirjam tegen David ( de zelfbenoemde Bokito) zei : Ik kom je aflossen! 

Ik dacht dat Iris een vriendín ging bellen, belt ze Ján....och och
Dat is wel een béétje raar.  
Misschien dat hij afspreekt later nog eens terug te komen, als de camera's  weg zijn, als grote broer.

En Mike, man, make up your mind, zo kom je er nooit uit!~!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.