Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Anja bij het vertrek van Peter: oh malle Peter behouden vaart  

Bij Mirjam wordt het denk ik niet wat, ik kan er moeilijk de vinger op leggen. Dat is wat ik denk.

Wat ik alleen niet snapte....drong Esther zich nou bij RJ op, door te zeggen dat ze nog een keer terug kwam in Schotland en dat ze dan samen gingen uitzoeken of er meer in zat tussen hun.....??
Huh? Heeft RJ daarin toegestemd dan en toegezegd dat ze dat gingen doen? Ze zei het voor de camera op gebiedende toon, maar ligt het nou aan mij, maar RJ heeft hier toch niks over gezegd, dus hoe komt ze daarbij? Dat is toch een 'plank voor je kop' hebben dan... zij kan dat toch niet bepalen alleen, daar zijn toch twee mensen voor nodig die er hetzelfde instaan.
Bizarre uitspraak vond ik het.

MidasWolf schreef op 11-09-2024 om 21:42:

Bij Mirjam wordt het denk ik niet wat, ik kan er moeilijk de vinger op leggen. Dat is wat ik denk.

Heb ik ook, ze denkt teveel na ofzo, durft niet los te laten, zoiets. En dat terwijl het me wel een leuk stel lijkt.

BritgetJones007 schreef op 12-09-2024 om 09:01:

Wat ik alleen niet snapte....drong Esther zich nou bij RJ op, door te zeggen dat ze nog een keer terug kwam in Schotland en dat ze dan samen gingen uitzoeken of er meer in zat tussen hun.....??
Huh? Heeft RJ daarin toegestemd dan en toegezegd dat ze dat gingen doen? Ze zei het voor de camera op gebiedende toon, maar ligt het nou aan mij, maar RJ heeft hier toch niks over gezegd, dus hoe komt ze daarbij? Dat is toch een 'plank voor je kop' hebben dan... zij kan dat toch niet bepalen alleen, daar zijn toch twee mensen voor nodig die er hetzelfde instaan.
Bizarre uitspraak vond ik het.

Ja dat was heel vaag. Ik vond die Esther heel onzeker overkomen, ze verstopte dat volgens mij echt onder dat bralgedrag van haar. Maar dat ze op het laatste moment weg ging omdat er geen tijd meer was... heel vreemd. Alsof het zo gescript was om er één over te laten.

Ik ben heel benieuwd naar de reünie. Maar ik kan dus niet kijken wegens verplichtingen. Kan pas morgenavond

(- Dan hou je nog wat tegoed, Roos! Even geen roddelprogramma's kijken dan is alles nog een verrassing voor je  - )

Wat een leuke uitzending was dit! Nog nooit hebben we alle deelnemers in één uitzending gehad, ging prima.
En de begeleidende muziek, wat is dáár goed bij nagedacht, heerlijk!!

Jeroen van de voice-over zei aan het begin dat het avontuur 9 weken geduurd heeft. Dat geloof ik niet, voor óns wel, maar ik denk dat het voor de deelnemers maximaal 4 weken duurde.

Ik hoop van harte dat er leuke matches blijken te zijn ontstaan!
We zullen het zien.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

12-09-2024 om 09:33 Topicstarter

BritgetJones007 schreef op 12-09-2024 om 09:01:

Wat ik alleen niet snapte....drong Esther zich nou bij RJ op, door te zeggen dat ze nog een keer terug kwam in Schotland en dat ze dan samen gingen uitzoeken of er meer in zat tussen hun.....??
Huh? Heeft RJ daarin toegestemd dan en toegezegd dat ze dat gingen doen? Ze zei het voor de camera op gebiedende toon, maar ligt het nou aan mij, maar RJ heeft hier toch niks over gezegd, dus hoe komt ze daarbij? Dat is toch een 'plank voor je kop' hebben dan... zij kan dat toch niet bepalen alleen, daar zijn toch twee mensen voor nodig die er hetzelfde instaan.
Bizarre uitspraak vond ik het.

Ik vond die hele vrouw bizar. Zoals jij het zegt,  zie ik het ook. Ze liet geen ruimte voor RJ. En de mogelijkheid dat hij niet voor haar zou kiezen, kwam niet bij haar op.  

Of, ander scenario,  ze voelde aan dat hij niet voor haar koos, en nam zelf maar het heft in handen. 

Dit gedrag zie je vaak bij mannen terug met een groot ego. 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

12-09-2024 om 09:39 Topicstarter

Het werd als romantisch gezien, maar ik zou het persoonlijk ongemakkelijk vinden als er ergens openbaar een picknick zou worden georganiseerd,  zoals in die kasteeltuin,  compleet met tent. 

Zouden jullie zoiets waarderen?

Het viel me op dat Yvonne er niet meer zo verzorgd uit zag. Het leek wel of ze zich aan had gepast aan Thijz met haar ongekamde haren. 

Onder de scenes van Esther bij RJ werd 'Moviestar'  gedraaid...
Maar Suzanne, die zegt dat  RJ géén tweedjasjes moet dragen, tsja, dat is toch ook niet verstandig.....

ik ben heel benieuwd naar de reünie. Neem het programma altijd op zodat ik de reclame door kan spoelen maar vanavond kijk ik live..
Ik denk dat er niet veel stelletjes nog bij elkaar zijn maar hoop het wél,  ben toch een beetje een romanticus.
Had ook gehoopt dat Els met RJ zou eindigen,  vind die 2 beter bij elkaar passen. 
En Esther, ik hoop dat het allemaal gespeeld is maar ik begeef me totaal niet in dat soort kringen dus het zou zomaar echt kunnen zijn

Vrijevlinder

Vrijevlinder

12-09-2024 om 10:03 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 12-09-2024 om 09:44:

Maar Suzanne, die zegt dat RJ géén tweedjasjes moet dragen, tsja, dat is toch ook niet verstandig.....

Dat vond ik ook. Beetje jammer.  Ik heb niet de indruk dat ze lang bij elkaar blijven,  maar we zullen het vanavond weten.  

Nick90 schreef op 10-09-2024 om 10:50:

[..]

Ja kijk maar even op haar insta. Voor dr leeftijd vind ik haar er wel goed uit zien, goed figuur ook.

Mee eens! Heb zelf geen insta maar vond Els een aantrekkelijke maar zeker ook erg leuke vrouw. En ik schat zo in dat er genoeg andere mannen zijn,die het dik met me eens zijn🙂. Verder gun ik het met name ook Anja dat het wat wordt met haar kapitein👍️.

Vrijevlinder schreef op 12-09-2024 om 10:03:

[..]

Dat vond ik ook. Beetje jammer. Ik heb niet de indruk dat ze lang bij elkaar blijven, maar we zullen het vanavond weten.

Ik vond dat RJ heel terughoudend deed op dat bankje. Zijn lichaamstaal en gezichtsuitdrukking leken een beetje aan te geven dat hij het niet zo zag zitten met Suzanne, dat hij niet beaamde wat zij zei. En ik vond het ook raar dat zij aangaf dat hij andere kleding aan zou moeten. Ja, het is een typisch Schots stijltje, maar het is toch netjes en verzorgd en vooral passend bij RJ? Waarom gelijk al roepen dat je iemand wil gaan veranderen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.