Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Past zeker bij RJ..   En Suzanne met haar felle kleuren en rode of gouden laarsjes eigenlijk niet bij hem  ... maar ik vind haar wel een leuk mens!

Vrijevlinder schreef op 12-09-2024 om 10:03:

[..]

Dat vond ik ook. Beetje jammer. Ik heb niet de indruk dat ze lang bij elkaar blijven, maar we zullen het vanavond weten.

Denk ook niet dat ze lang bij elkaar blijven, het "past" ook niet voor mijn gevoel. Dat ze met hem wil gaan shoppen zodra ze in NL zijn, vind ik ook nogal een uitspraak. 

Nighttripper schreef op 12-09-2024 om 12:01:

[..]

Mee eens! Heb zelf geen insta maar vond Els een aantrekkelijke maar zeker ook erg leuke vrouw. En ik schat zo in dat er genoeg andere mannen zijn,die het dik met me eens zijn🙂. Verder gun ik het met name ook Anja dat het wat wordt met haar kapitein👍️.

Ik vond Els goed bij RJ passen, qua stijl en niveau dat ontbreekt eraan bij Suzanne. 

Denk niet dat er meer inzit als vriendschap. Anja wil de touwtjes in handen hebben en die krijgt ze van Peter, omdat het hem niet boeit. Ze heeft bij elke man aangegeven dat ze geen vragen stellen, in het begin ook over Peter.... is daar verandering in gekomen? Dat is dan niet in de uitzending geweest.

Als ik terugdenk aan dit seizoen dan was het leuk en tenenkrommend tegelijk, maar geen succes op liefdesgebied.
Het stel dat ik goed bij elkaar vind passen is RJ en Els, en dat zal waarschijnlijk niet meer gebeuren, maar wie weet🤞
Bij geen van de koppels zie ik toekomst, en verwacht dat ze het komende jaar alsnog uit elkaar gaan.

MRI

MRI

12-09-2024 om 14:26

Yumi schreef op 12-09-2024 om 13:56:

[..]

Ik vond Els goed bij RJ passen, qua stijl en niveau dat ontbreekt eraan bij Suzanne.

Hoezo? Suzanne is academica, Els was stewardess. Niet dat het mij wat uitmaakt maar in dat soort kringen wordt er toch wel naar opleiding en achtergrond gekeken.

Vrijevlinder schreef op 12-09-2024 om 09:39:

Het werd als romantisch gezien, maar ik zou het persoonlijk ongemakkelijk vinden als er ergens openbaar een picknick zou worden georganiseerd, zoals in die kasteeltuin, compleet met tent.

Zouden jullie zoiets waarderen?

Jazeker wel, leuk

MRI schreef op 12-09-2024 om 14:26:

[..]

Hoezo? Suzanne is academica, Els was stewardess. Niet dat het mij wat uitmaakt maar in dat soort kringen wordt er toch wel naar opleiding en achtergrond gekeken.

Ja, ik vond Els leuk bij RJ passen, perfect zelfs....ik denk dat hem in de weg zat, dat er nog andere dames kwamen. Maar Suzanne vind ik ook heel sympathiek. Ook zij zal vast veel brieven krijgen

Ik ben ook heel benieuwd naar vanavond. Niels en Arno vindt ik ook wel erg leuk bij elkaar passen. Hopelijk worden ze niet gedwarsboomd door moeilijke gedachten of moeilijkdoenerij waardoor het ze toch opbreekt. 
Albert vindt ik tenenkrommend, kan me niet voorstellen dat dit een gezonde langdurige relatie wordt. 
Robert Jan en Suzanne willen graag verliefd worden. Zeker Suzanne, maar ik denk niet dat Robert Jan bij haar past. Ze geniet van de aandacht.
Thijs en Mike kunnen maar beter alleen blijven en eerst hun issues verwerken.

Ik heb de aflevering van vanavond al gezien op videoland. Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties morgen.

MRI schreef op 12-09-2024 om 14:26:

[..]

Hoezo? Suzanne is academica, Els was stewardess. Niet dat het mij wat uitmaakt maar in dat soort kringen wordt er toch wel naar opleiding en achtergrond gekeken.

Sorry, dit heb ik niet goed omschreven, ik bedoel meer qua gedrag en manieren. Bij RJ zie je een man van een bepaalde klasse en stijl, etiquette, de voorkeur voor klassieke kleding en elegantie. Dat ontbreekt bij Suzanne, die lacht om zijn kledingkeuze en kan hem wel een leuke kakker vinden, maar het is niet haar manier van leven. Leuke lieve vrouw maar ik zie geen match.

zucht kom ik nu al spoilers tegen in het nieuws en op insta. Niet exact wat maar wel duidelijke hints. Stom

mikado123 schreef op 12-09-2024 om 19:12:

zucht kom ik nu al spoilers tegen in het nieuws en op insta. Niet exact wat maar wel duidelijke hints. Stom

Ja ik heb ook al een hoop gelezen, alle spanning is eraf! 

Niet naar zulke programma's kijken dus... Waarom kijk je dan op insta?
 Ik weet nog van niks.
Vanmiddag de eerste uitzending nog eens teruggekeken.  Dat is leuk.

Mij is het ook nog gelukt om weinig te weten, heb wel Instagram enz, scheelt dat ik vandaag toch wat drukker was. Dan kijk ik ook minder/niet.

Beterlaat2021! schreef op 12-09-2024 om 20:05:

Niet naar zulke programma's kijken dus... Waarom kijk je dan op insta?
Ik weet nog van niks.
Vanmiddag de eerste uitzending nog eens teruggekeken. Dat is leuk.

Ik zag Els de reünie aankondigen, daarop wat reacties gelezen en me niet gerealiseerd dat er mensen zijn die het al gezien hadden..op Videoland, tja..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.