Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


OMG ik heb zo gelachen om Emil die doodgemoedereerd een beetje kokkerelt, afwast, en alles maar een beetje over zich heen laat komen, zo ook het einde dat nadert, en dan gewoon nog een avondje op de bank blijft zitten, volkomen onbewust van de twee hitsige mannen aan elke zijde van hem. Het is maar goed dat hij er tussen zat. Of niet, dan was er misschien wel gezoend. Dat zie ik wel aankomen bij Arno, de spierballen van Niels heeft-ie al gevoeld en de dubbelzinnige worstopmerkingen zijn ook al de lucht in geslingerd. Of zoekt Arno toch vooral een timmermaatje?

Anja :  "Ik begin de dag graag alleen. Als men te dichtbij komt 'in my circle'  word ik kortaf."

Hoe heet dat programma waar je aan mee doet, Anja?

caution-danger-and-warning-signs.jpg?s=612x612&w=0&k=20&c=MxwAnPzIYlUpowPMq63s9hTuI0J5_Qr3Z5386bnW3Ek=


 

Beterlaat2021! schreef op 14-08-2024 om 14:33:

Anja : "Ik begin de dag graag alleen. Als men te dichtbij komt 'in my circle' word ik kortaf."

Hoe heet dat programma waar je aan mee doet, Anja?

caution-danger-and-warning-signs.jpg?s=612x612&w=0&k=20&c=MxwAnPzIYlUpowPMq63s9hTuI0J5_Qr3Z5386bnW3Ek=


Ja vond dat ook raar, moeten haar b& b gasten dan ook wachten met uit de kamer komen? 

Dolfje schreef op 14-08-2024 om 15:22:

Ja vond dat ook raar, moeten haar b& b gasten dan ook wachten met uit de kamer komen?

Die doet ze van de buitenkant op slot denk ik, totdat ze klaar is met Nederland in beweging.

Haantje79 schreef op 14-08-2024 om 18:41:

[..]

Die doet ze van de buitenkant op slot denk ik, totdat ze klaar is met Nederland in beweging.

Denk dat je gelijk hebt, daar wil toch niemand meer heen?

Haantje79 schreef op 14-08-2024 om 18:41:

[..]

Die doet ze van de buitenkant op slot denk ik, totdat ze klaar is met Nederland in beweging.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

14-08-2024 om 21:15

Ik moet om Anja lachen. Op de boot .
😅

ik vind Iris wel echt heel lief voor die buschauffeur (Karel?). Ze probeert echt het gesprek op gang te krijgen en hem op z'n gemak te stellen. Maar zeer duidelijk een mismatch.

Mike zoekt een sportmaatje, wandelen met de hond en dieren eten geven. Hij zei dat uit eten gaan met een date niets voor hem is. Ik begrijp wel waarom, dan moet je in gesprek en krijg je vragen. Overigens daten doe je met zijn tweeën, hij mag ook wel eens vragen wat de ander wil.

Noor weg, tijd geleden dacht ik al dat ze zou gaan, goed dat ze voor zichzelf kiest.
Dat hij nog helemaal niets kan zeggen is raar, hij moet toch weten of er iets zou kunnen ontstaan? Hij is volgens mij hartstikke lief, maar laat niemand toe.

Musje1989 schreef op 14-08-2024 om 22:08:

ik vind Iris wel echt heel lief voor die buschauffeur (Karel?). Ze probeert echt het gesprek op gang te krijgen en hem op z'n gemak te stellen. Maar zeer duidelijk een mismatch.

Eens

Begrijp niet waarom die man reageert op iemand in Griekenland terwijl hij graag naar Scandinavische landen gaat.  

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

14-08-2024 om 22:29

Mike moet hulp . Eerst aan zichzelf werken. Noor is erg leuk . Goed dat ze gaat .

iris was ook sympathiek maar tis em niet .

Roos55 schreef op 14-08-2024 om 22:29:

Mike moet hulp . Eerst aan zichzelf werken. Noor is erg leuk . Goed dat ze gaat .

iris was ook sympathiek maar tis em niet .

Dit

Die heeft een flinke deuk opgelopen.

Een van de dames, ik dacht Noor zei dat ze iemand naast zich wil. waar ze altijd bij terecht kon, of iets dergelijks. En toen zei Mike, dat zijn je ouders.... sneu.

Roos55 schreef op 14-08-2024 om 22:29:

Mike moet hulp . Eerst aan zichzelf werken. Noor is erg leuk . Goed dat ze gaat .

iris was ook sympathiek maar tis em niet .

Mee eens, was netjes van Iris. 

Ahh wat vond ik het sneu voor Noor   Zoveel verdriet! Ik snap hem echt niet.. Wat hier ook al is gezegd; hij mag nog wel aan zichzelf werken inderdaad

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.