Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


En goed/lief dat Iris met die man (sorry, te lui om die naam op te zoeken  ) ging lunchen en hem een kans gaf 1 op 1! Deed ze echt goed! Fijn dat het uit haar kwam.. Maar echt geen match nee haha!

Vrijevlinder

Vrijevlinder

15-08-2024 om 06:42 Topicstarter

Mooi om te zien hoe respectvol Iris met de man omgaat. Het is duidelijk te zien dat het niets wordt, behalve door hemzelf. 

Op 1 of andere manier vind ik Arjan niet zo leuk. Dat laatste stukje dat ze aan het avondeten waren vond ik nogal belerend. Hijzelf heeft toch ook nog voor niemand eoa ‘spannend’ uitje bedacht? Kwam niet leuk over.

bieb1963 schreef op 15-08-2024 om 07:09:

Op 1 of andere manier vind ik Arjan niet zo leuk. Dat laatste stukje dat ze aan het avondeten waren vond ik nogal belerend. Hijzelf heeft toch ook nog voor niemand eoa ‘spannend’ uitje bedacht? Kwam niet leuk over.

Arno bedoel je? Ja vond ik ook raar

bieb1963 schreef op 15-08-2024 om 07:09:

Op 1 of andere manier vind ik Arjan niet zo leuk. Dat laatste stukje dat ze aan het avondeten waren vond ik nogal belerend. Hijzelf heeft toch ook nog voor niemand eoa ‘spannend’ uitje bedacht? Kwam niet leuk over.

Hij is wél met hem naar de markt geweest he  Maar inderdaad, snap het ook niet zo. Alsof alle tijd samen volgepropt moet worden met (spannende) dates. Wandelen/ergens wat eten lijkt me prima om elkaar wat beter te leren kennen. Hij zette hem ook best voor het blok, niet op een leuke manier

Arno deed raar. Ik had verwacht dat nu ze eindelijk met zijn tweeën waren de romantiek zou ontploffen. Nee hoor, gaat Arno met een zuur mondje zitten nukken, bij het klussen en het avondeten. Kruisverhoor, verras me maar blablablabla. Ik zou afknappen als ik Niels was. Dit is de echte Arno 

Musje1989 schreef op 14-08-2024 om 22:08:

ik vind Iris wel echt heel lief voor die buschauffeur (Karel?). Ze probeert echt het gesprek op gang te krijgen en hem op z'n gemak te stellen. Maar zeer duidelijk een mismatch.

Die muziek is ook briljant gemonteerd. Dan zegt Iris dat ze hem één op één wil meemaken omdat hij zich misschien niet op zijn gemak voelt, en dan zie je het redactie-interview met de buschauffeur en dan zegt hij dat hij zich wél op zijn gemak voelt en dan stopt de muziek met een bons   . Maar goed, het is duidelijk: hij zoekt een verzorgend type, in Scandinavië, die theeleut ‘s morgens met hem. Eens met de mismatch. Iris heeft wel humor, getuige haar “maar hij heeft wél een rijbewijs”! 

Haantje79 schreef op 15-08-2024 om 10:43:

Arno deed raar. Ik had verwacht dat nu ze eindelijk met zijn tweeën waren de romantiek zou ontploffen. Nee hoor, gaat Arno met een zuur mondje zitten nukken, bij het klussen en het avondeten. Kruisverhoor, verras me maar blablablabla. Ik zou afknappen als ik Niels was. Dit is de echte Arno

Nou hè wat een wending ineens? Ik denk die bespringen elkaar en nou wil Arno ineens veroverd worden of zoiets. Ehhhh. Hoe dan?

Yumi schreef op 14-08-2024 om 22:36:

[..]

Dit

Die heeft een flinke deuk opgelopen.

Een van de dames, ik dacht Noor zei dat ze iemand naast zich wil. waar ze altijd bij terecht kon, of iets dergelijks. En toen zei Mike, dat zijn je ouders.... sneu.

Ah ja dat vond ik zo schrijnend. Mike is een heel gevoelig type, getraumatiseerd en heel extern gericht. Je ziet dat hij hij gevoelens van anderen overneemt en weet hij niet meer wat hij zelf voelt. Hij raakt ook uitgeput met dat extern voelen, want er komen steeds dames bij.

Best dapper om tóch weer te proberen een relatie aan te gaan maar hij is veel te kwetsbaar voor een dergelijk format als dit programma. Hij heeft een dagje ‘alleen’ tijd nodig. Ik denk dat zijn opmerking dat hij weg wilde, betekent dat hij oplaadtijd nodig heeft. Alleen. Me time. En dan inzien dat hij wat therapie te ondergaan heeft. 

Man man man wat is dit verslavend zeg. Cliffhanger een huilende Mike. Hoe zou dat verder gaan?

Krijgt hij troost van de hond? Zijn paard? Ik wacht op de meltdown van Mike waarin hij wil stoppen met het hele programma. Misschien zal zijn moeder komen om hem op de rails te houden. De nieuwe dame is wel van het type dat meteen op tafel legt als ze zich het derde wiel aan de wagen voelt, dus misschien komt daarmee nog een goed gesprek.

Ik vind Arno ook best een vervelend persoon eigenlijk. 

Roos55 schreef op 14-08-2024 om 21:15:

Ik moet om Anja lachen. Op de boot .
😅

Ik ook! Zien we ineens een hele andere kant van haar. Volgens mij houdt ze zichzelf in maar wil ze zwieren en zwaaien en paaldansen, dus 

Haantje79 schreef op 14-08-2024 om 18:41:

[..]

Die doet ze van de buitenkant op slot denk ik, totdat ze klaar is met Nederland in beweging.

Wat ontzettend goed en wijs van Noor! Ik wil haar adopteren.

Iris is nog vrij positief over Karel, behalve dat het geen match is. Volgens mij is er iets meer gepraat dan het programma laat zien.
Maar wel heel bijzonder dat hij in de winter graag naar Scandinavië gaat... Wat doe je dan in Griekenland...?

Arno vind ik inderdaad ook helemaal niet leuk op dit moment. Jeetje, al dat 'getest' enzo. Relax en geniet gewoon een beetje van elkaar. Het lijkt erop dat Niels dat beter begrijpt.

Anja en Peter, leuk hoor, zo samen.

Zou het al storm lopen met boekingen bij Anja?   😜

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.