Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Thijz bij de eerste ontmoeting meteen zijn handen op haar billen, daar zou ik niet gecharmeerd van zijn, zeg! 
Die mannen bij Iris met hun shirts die matchten met het interieur 🤣
Wat een leuke en heel andere kant van Mirjam zien we vandaag!! 
En Mike is de weg een beetje kwijt. Die is ook echt zo bang om iemand te kwetsen. Gaat hij eerst 100 complimenten geven en dan: dus je kan beter gaan... dusss...

Vrijevlinder

Vrijevlinder

15-08-2024 om 21:49 Topicstarter

Ik vond Jan niet echt berouw tonen van zijn telefoongesprek tegen Karel, kwam er erg lauwtjes uit. Eigenlijk toonde hij meer spijt bij Iris. 

Bij Mirjam moeten mensen niet te dicht bij komen, dan haakt ze af. Dat liedje van Elvis nam ze wel erg persoonlijk. 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

15-08-2024 om 21:50 Topicstarter

Musje1989 schreef op 15-08-2024 om 21:30:

Thijz bij de eerste ontmoeting meteen zijn handen op haar billen, daar zou ik niet gecharmeerd van zijn, zeg!
Die mannen bij Iris met hun shirts die matchten met het interieur 🤣
Wat een leuke en heel andere kant van Mirjam zien we vandaag!!
En Mike is de weg een beetje kwijt. Die is ook echt zo bang om iemand te kwetsen. Gaat hij eerst 100 complimenten geven en dan: dus je kan beter gaan... dusss...

Volgens mij is hij alleen maar met seks bezig. Maar inderdaad, een normaal mens doet zoiets niet. 

Ik vind Thijz ook echt niet leuk. En meteen vol op de mond zoenen ook.. Echt van; oh, jou vind ik knap dus dan kan dat wel. Ofzo. 


Mike is wel vermoeiend hoor. Wat heeft Birthe nu te maken met de toekomstige meiden? En dat gebrabbel van; blabla als er dan wordt gezegd van; ik heb het koud of ik ga het water niet in want het regent.. blablabla weet je wel? 
Huh.. Ik snapte er niks van 
Hij weet prima of hij haar wat vindt en of er meer in kan zitten maar daar heeft hij niks over gezegd ook
 

HAHA!wait..what schreef op 15-08-2024 om 23:19:

Ik vind Thijz ook echt niet leuk. En meteen vol op de mond zoenen ook.. Echt van; oh, jou vind ik knap dus dan kan dat wel. Ofzo.


Mike is wel vermoeiend hoor. Wat heeft Birthe nu te maken met de toekomstige meiden? En dat gebrabbel van; blabla als er dan wordt gezegd van; ik heb het koud of ik ga het water niet in want het regent.. blablabla weet je wel?
Huh.. Ik snapte er niks van
Hij weet prima of hij haar wat vindt en of er meer in kan zitten maar daar heeft hij niks over gezegd ook

Nou inderdaad! Vrijpostige Thijz 

Ik had precies hetzelfde met Mike; wat zeg je toch allemaal?? 

Karel genoot er trouwens wel iets teveel van, toen Jan op het matje moest komen bij Iris    

Volgen jullie Max van den Burg trouwens op instagram? Hij doet imitaties van de deelnemers en ik vind het hilarisch 😂 Bizar hoe goed hij Thijz na kan doen! 
Samen met de stukjes van Rick Evers, die elke aflevering weer een geniale samenvatting maakt, worden de afleveringen nóg leuker vind ik 😁

Ik ben ook fan van Max van der Burg. Hij doet dat echt goed.

Het volgende seizoen heet “klusjesmannen met benefits gezocht”. Anja zoekt er eentje die precies doet wat ze zegt voor geselecteerde klusjes, Mirjam een betrouwbare en handige die gezellig meezingt als het maar niet over een obsessie gaat (dat krijg je ervan als je iemand met ‘passie’ vraagt hè Mirjam), Arno eentje met spierballen en andere ballen. Thijz heeft per abuis de enige stoere klusjesvrouw naar huis gestuurd omdat hij te hitsig is geworden van alle bloot op zijn camping. Dat effect is sinds het vorige campingseizoen nog niet uitgedoofd. En dat alles uit elkaar valt, boeit hem toch niet, dat zie je zo. En die kabouter/meubilair Ruben is ook niet echt charmant de hele winter, dat snap ik ook wel. Mike heeft dan weer geen klusjesman nodig, die zit in het verkeerde programma, die zoekt een therapeut en zijn rebound, sorry even bijblijven (ik word oud) transitiemeisje bedoel ik natuurlijk, moet ook naar huis. Hoe goed ze ook op een bordje in het water kan staan als het regent. 

Kan het zijn dat Arno zich ineens wat anders opsteld naar Niels toe, omdat hij stiekem een beetje baalde van het feit, dat zijn vriendin niet Niels, maar degene die wegging als favoriet had gekozen?
In de zin van, dat hij daar teveel waarde aan hecht en zich daardoor toch heeft laten beïnvloeden op zijn verliefde blik op Niels? En 'zijn keus' nu aan het heroverwegen is in zijn hoofd en zijn irritatie daarover nu op Niels projecteert, die op zijn beurt 'zich geen kwaad bewust is'

Want zijn 'switch' in gedrag en 'vragen' komen best bizar over.....want welke geweldige romantische en sensationele uitjes heeft hij allemaal bedacht dan? Niks toch: klussen, zitten op de bank of op een terrasje....

BritgetJones007 schreef op 16-08-2024 om 10:04:

Kan het zijn dat Arno zich ineens wat anders opsteld naar Niels toe, omdat hij stiekem een beetje baalde van het feit, dat zijn vriendin niet Niels, maar degene die wegging als favoriet had gekozen?
In de zin van, dat hij daar teveel waarde aan hecht en zich daardoor toch heeft laten beïnvloeden op zijn verliefde blik op Niels? En 'zijn keus' nu aan het heroverwegen is in zijn hoofd en zijn irritatie daarover nu op Niels projecteert, die op zijn beurt 'zich geen kwaad bewust is'

Want zijn 'switch' in gedrag en 'vragen' komen best bizar over.....want welke geweldige romantische en sensationele uitjes heeft hij allemaal bedacht dan? Niks toch: klussen, zitten op de bank of op een terrasje....

Nou, dat zou best eens kunnen!

Emil is een echt stadsmens die weinig heeft met de natuur.  Ik denk niet dat hij daar op het platteland gelukkig zou zijn geworden.   Ik vond dat trouwens een leuke man.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

19-08-2024 om 21:09

Knotje meneer bij Iris  
Peter wordt concurrentie verwacht ik.

Goed effect die knipbeurt

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

19-08-2024 om 21:19

Ja mooi

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

19-08-2024 om 21:21

Robert Jan heeft kanker gehad.
Wat mij wel wat raakt is dat hij zegt dat hij het overwonnen heeft.
Hoezo overwonnen. Je hebt geluk gehad .
Maar goed 
Misschien pijnpunt van mezelf.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.