Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Haantje79 schreef op 19-07-2024 om 10:20:

Loveliness is inderdaad een prachtige naam ik zou echt sjacherijnig zijn als ik moe en bezweet na zo’n lange reis in een aardedonkere lodge zonder water tussen de panters en black mamba’s alleen werd achtergelaten. Maar Marcel gelukkig niet. Ik vind het een knappe man. Nu zijn karakter nog zien. Hij is in ieder geval relaxed.

En dan krijg je het advies om de klamboe dicht te laten en de deuren open 

🐒🐘🕷️

Yumi schreef op 19-07-2024 om 10:29:

[..]

En dan krijg je het advies om de klamboe dicht te laten en de deuren open

🐒🐘🕷️

Haha ja die was opmerkelijk! Ik dacht nog: zei ze even daarvoor niet dat je in het donker niet moet rondlopen omdat er een jachtluipaard rondhangt? En die dierendrinkplaats kon hij ook al niet gebruiken om zichzelf te badderen. Veel te gevaarlijk. Daar komen de olifanten op af. Trouwens als zo’n olifant zich kwaad maakt, loopt hij zo’n houten huisje eenvoudig omver. Maar ergens is er kennelijk toch een status quo met de wilde dieren. 

Het was wel een ultieme test, of het iets voor hem is.  Wel griezelig hoor;  pikkedonker -  geen telefoonbereik -  geen druppel te drinken - wilde dieren. 
Hij heeft geen idee waar hij is.   
Rustig afwachten totdat hij morgen hopelijk weer opgehaald wordt door iemand....
Was er geen kamer in haar eigen huis vrij?  

Wat we ons goed moeten realiseren; bepaalde types worden zo neergezet door wat er uitgezonden wordt. Die vrouw in Griekenland: wie zegt dat die vriendin er de hele dag bij is? 
en idd ik denk dat de selectie uit meerdere filmpjes bestaat en dat zij er een x aantal mogen kiezen. 
Lezen jullie ook het column van Rick Evers? 

De eerste afleveringen vond ik leuker dan verwacht. Ben benieuwd naar het vervolg.

Tot nu toe zie ik alleen een match in Schotland. 
Al gaat het in het camperpark vooralsnog ook gemoedelijk.

Leuk dat je de columns hier deelt Haantje.

Blij dat het maandag is, ik zat er vrijdag al klaar voor.... Was helemaal vergeten dat het maar 4 dagen per week wordt uitgezonden Zin in!

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

22-07-2024 om 20:47

tis stil in Schotland  

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

22-07-2024 om 21:15

Anja houdt van de zeeman 

OMG.... Robert Jan en zijn vrinden aan de kreeft; ik dacht dat het alleen in films bestond
Ik denk dat Els RJ wel gegoogeld heeft voor ze haar filmpje maakte...

Widajo schreef op 22-07-2024 om 21:49:

OMG.... Robert Jan en zijn vrinden aan de kreeft; ik dacht dat het alleen in films bestond
Ik denk dat Els RJ wel gegoogeld heeft voor ze haar filmpje maakte...

Het pas wel bij hem en zijn setting 

Leuk om te zien, de wereld van RJ. En Els lijkt er nog steeds prima bij te passen. 
Knap ook dat de andere dame toch het woord nam om het cadeautje aan te bieden. 

Anja en de zeeman zien er een stuk meer ontspannen uit dan Anja en Koffie-Joop. Leuk dat ze dat ook meteen van elkaar door hebben.

Miriam is wel erg kritisch, tot nu toe vind ik deze man niet verkeerd, maar vooralsnog is het geen match. Ik hoop dat her haar lukt zich iets meer open te stellen naar de mannen. 

Leuk om Debbie weer even te zien. En aardig van Albert dat hij zijn avondprogramma aanpaste op zijn gast.
Al voorspelt het voorstukje een minder soepel moment.

Haha die Robert Jan, hij maakt bijna een karikatuur van zichzelf maar hij doet het met zo’n volle overtuiging en geniet er zichtbaar van, dat het heel leuk is om naar te kijken. Dat had ik vooraf niet gedacht, dat hij zo leuk zou zijn. Dame nummer 2 vind het allemaal maar niks, die drukte maar dat is nou precies wat hij wel leuk vindt dus dat voorspelt weinig goeds. Hij vindt de interactie met zijn ‘vrinden’ belangrijk namelijk. Daar moet je maar tussen passen hoor kanonne 
De opzet van het programma lijkt te zijn dat de tweede bezoeker onverwacht aankomt. Een soort van chaos maken ofzo en maar kijken wat er gebeurt. Bij allemaal hadden ze de nieuwe gast niet verwacht. Dat is toch minder leuk voor nummer 2 maar waarschijnlijk hoort het bij het format. 

Annemarie ben ik nu al zat, dat gezicht smorgens bij het ontbijt en in de auto, een al gezelligheid met haar erbij. Ze vindt RJ en Els te dominant, ze is moe, de taart is te zoet en een caloriebom, die kilt was goed voor 'n keertje, het is te druk, en ze wil wandelen. Leuk maar die man is jarig en heeft zijn vrienden in huis, dus gaat ze alleen... daaag! 

Yumi schreef op 22-07-2024 om 22:46:

Annemarie ben ik nu al zat, dat gezicht smorgens bij het ontbijt en in de auto, een al gezelligheid met haar erbij. Ze vindt RJ en Els te dominant, ze is moe, de taart is te zoet en een caloriebom, die kilt was goed voor 'n keertje, het is te druk, en ze wil wandelen. Leuk maar die man is jarig en heeft zijn vrienden in huis, dus gaat ze alleen... daaag!

Haha, dacht er precies zo over. Wat een z**kerd is dát zeg.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.