Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Ja dat wordt niks. Denk dat zij heel snel zelf al afhaakt daar in Schotland.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

23-07-2024 om 07:52

Dolfje schreef op 23-07-2024 om 06:55:

Ja dat wordt niks. Denk dat zij heel snel zelf al afhaakt daar in Schotland.

Dat denk ik ook 

ToetieToover schreef op 22-07-2024 om 22:20:

De opzet van het programma lijkt te zijn dat de tweede bezoeker onverwacht aankomt.

Alle gasten komen volgens mij altijd onaangekondigd aan.  Soms vind ik dat nogal pijnlijk voor de nieuwe gast.

Dat gezeik van Annemarie over het taartje, vreselijk! Geniet er nou maar van, als het goed is eet je dat niet elke dag. En de rest gaat ook al zo moeilijk, met de mondhoekjes naar beneden of juist hysterisch giebelen. Het zal de spanning wel zijn, maar dit is niks voor haar. RJ doet wel zijn best om de sfeer goed te houden, maar dat kost hem wel moeite. 

Anja en Joop botsen nogal. Ze hebben allebei hun uitgesproken ideeën en houden daar ook aan vast. Plus Joop voelt helemaal niks aan en walst overal doorheen omdat hij iets moet of vindt. En ook al zo’n sjacherijnig hoofd steeds. Hoop voor Anja dat Peter wat meer op de golven meedeint…

Mike is wel saai, maar het is er in ieder geval wel gezellig. 

Albert kreeg niet voor niets de waarschuwing van Debbie dat hij wel lief moest zijn. Ze kent hem al langer, dat wordt wat! 

Ik vind Mirjam tot nu toe niet zo leuk.
Eerlijk gezegd had ik wel een beetje medelijden met Marcel; gigantische lange reis achter de rug.. Word je meteen gedropt op een plek waar geen elektriciteit is en heb je ook nog de hele nacht last van voedselvergiftiging (o.i.d.) terwijl je een niet werkend toilet hebt 😅 
En zij maar 'zeuren' dat dat geen onderwerp is waar zij mee zou starten zo in het begin..

Ik ben benieuwd naar haar huis en of hij daar niet had kunnen slapen! 

Je kan wel merken dat Anja het gewend is om alles alleen te doen haha! 
Hoe ze ook dat schepje of hark wegtrok en tegen Joop zei; nee, nu even niet! Hij drentelde ook wel heel vervelend om haar heen..

Tegelijkertijd mag zij wel iets relaxter zijn en wat meer uit handen durven geven denk ik Die Peter is een rustige man.. Benieuwd of hij nog wat losser komt en meer gaat praten! Hebben natuurlijk nog maar weinig van hem gezien

Mirjam zit niet te wachten op aandacht. Ligt dat aan deze man? Of heeft ze er sowieso geen zin in? Hij maakt dan wel flauwe grappen, maar zeggen dat je diaree hebt gehad is toch niks schandaligs? Het is nou niet zo dat hij helemaal ging beschrijven hoe het er uitzag ofzo. Moet zij nooit poepen dan???

MRI

MRI

23-07-2024 om 12:36

Haantje79 schreef op 23-07-2024 om 12:19:

Mirjam zit niet te wachten op aandacht. Ligt dat aan deze man? Of heeft ze er sowieso geen zin in? Hij maakt dan wel flauwe grappen, maar zeggen dat je diaree hebt gehad is toch niks schandaligs? Het is nou niet zo dat hij helemaal ging beschrijven hoe het er uitzag ofzo. Moet zij nooit poepen dan???

die man praat alleen over vissen

MRI schreef op 23-07-2024 om 12:36:

[..]

die man praat alleen over vissen

Dat was wel een ongemakkelijk gesprek. Je ziet vaak dat het dan over eten/drinken gaat als ze even geen ander onderwerp hebben (ook bij de andere kandidaten). 

Misschien gaat het bij Mirjam wel net zoals bij Astrid. Moeite met openstellen en wat afstandelijk en ontdooit ze na een tijdje eindelijk wat  

Maar wat leuk vind ik Robert Jan en Els samen. Ze passen volgens mij echt goed bij elkaar! Al moet er op romantisch vlak nog wel het 1 en ander gebeuren Ik vind hem en zijn vrienden echt hilarisch! Zo anders dan ik gewend ben

Die Anja, die al tientallen jaren alleen is geweest, zal toch iets soepeler moeten worden....
" Nee, kijk, ik doe het altijd zo,  nee nee, ik wil het zó hebben..."

RJ en Els zijn echt heel leuk samen, maar ik denk dat die nieuwe zijn type niet is. 

Ik vond die opmerking van die man bij mirjam ook niet heel erg, hij was erg ziek geworden. Maar zij maakte het net alsof hij beschreef hoe het eruitzag ofzo, maar dat zei hij niet. Ze had wel wat zorgzamer mogen reageren. Want hij zat in een huisje zonder water en elektriciteit. Misschien een andere accomodatie aanbieden, vooral omdat hij ziek was

MRI

MRI

23-07-2024 om 14:19

Beterlaat2021! schreef op 23-07-2024 om 13:22:

Die Anja, die al tientallen jaren alleen is geweest, zal toch iets soepeler moeten worden....
" Nee, kijk, ik doe het altijd zo, nee nee, ik wil het zó hebben..."

Of de betreffende man zal moeten beseffen dat hij niet zijn maniertjes (ook al tientallen jaren alleen) moet opdringen bij iemand die hij pas twee dagen kent. 

MRI

MRI

23-07-2024 om 14:20

BritgetJones007 schreef op 23-07-2024 om 13:48:

RJ en Els zijn echt heel leuk samen, maar ik denk dat die nieuwe zijn type niet is.

Ik vond die opmerking van die man bij mirjam ook niet heel erg, hij was erg ziek geworden. Maar zij maakte het net alsof hij beschreef hoe het eruitzag ofzo, maar dat zei hij niet. Ze had wel wat zorgzamer mogen reageren. Want hij zat in een huisje zonder water en elektriciteit. Misschien een andere accomodatie aanbieden, vooral omdat hij ziek was

Ik begreep dat sws niet: hij mocht niet naar buiten want black mamba's en ander beesten maar moest wel alles open laten. 

BritgetJones007 schreef op 23-07-2024 om 13:48:

RJ en Els zijn echt heel leuk samen, maar ik denk dat die nieuwe zijn type niet is.

Ik vond die opmerking van die man bij mirjam ook niet heel erg, hij was erg ziek geworden. Maar zij maakte het net alsof hij beschreef hoe het eruitzag ofzo, maar dat zei hij niet. Ze had wel wat zorgzamer mogen reageren. Want hij zat in een huisje zonder water en elektriciteit. Misschien een andere accomodatie aanbieden, vooral omdat hij ziek was

Denk ook dat het haar stoorde omdat hij er tijdens het eten over begon

Die vriend van RJ, heeft in verschillende tv programma's gezeten, o.a De Stoel en Hoe heurt het eigenlijk? 


Jort Kelder bezoekt de Atholl Highlanders - Hoe heurt het eigenlijk? - YouTube


Paul Veenhuijzen in de Stoel - YouTube

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.