Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

23-07-2024 om 21:02

Je mag geen poppetjes zeggen

Albert
Pfff

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

23-07-2024 om 21:04

Rene kan toveren 
Nu Sandra nog weg toveren

ik heb per ongeluk op uitroepteken gedrukt, wat nu rood oplicht? Wat betekend dat

Haantje79 schreef op 23-07-2024 om 09:47:

Dat gezeik van Annemarie over het taartje, vreselijk! Geniet er nou maar van, als het goed is eet je dat niet elke dag. En de rest gaat ook al zo moeilijk, met de mondhoekjes naar beneden of juist hysterisch giebelen. Het zal de spanning wel zijn, maar dit is niks voor haar. RJ doet wel zijn best om de sfeer goed te houden, maar dat kost hem wel moeite.

Anja en Joop botsen nogal. Ze hebben allebei hun uitgesproken ideeën en houden daar ook aan vast. Plus Joop voelt helemaal niks aan en walst overal doorheen omdat hij iets moet of vindt. En ook al zo’n sjacherijnig hoofd steeds. Hoop voor Anja dat Peter wat meer op de golven meedeint…

Mike is wel saai, maar het is er in ieder geval wel gezellig.

Albert kreeg niet voor niets de waarschuwing van Debbie dat hij wel lief moest zijn. Ze kent hem al langer, dat wordt wat!

Ik denk bij Joop steeds. Er staat dat hij ambulancebroeder of zo was. Maar hij heeft nul inlevingsvermogen, ik rijm dat echt niet.

Nee sociaal is hij niet, wel doortastend en van de procedures denk ik. 

Ik vind Albert echt niet sympathiek.

Dolfje schreef op 23-07-2024 om 22:06:

Ik vind Albert echt niet sympathiek.

Bij zo'n deelnemer denk ik vaak dat het niet echt is. Deze man heeft toch helemaal geen zin in een vrouw naast hem?

René moet nu echt ophoepelen hoor, genoeg gezien van die man. Zat Sandra hem nou te stangen? “ hij gaat in jouw bed slapen” haha en reneetje nog happen ook. De nieuwe man (74) is wel heel oud in vergelijking met Iris (57). Hoeveel goede jaren kan je samen nog hebben met zo’n leeftijd? Binnen zes jaar zit je met een tachtig jarige, dat is hoogbejaard. 

Arno vind ik saai overkomen, en die oude caravan waar Emiel in moet? Hij heeft toch een heel huis? Komt ongastvrij over.

Jacco gaat na zijn blote badder sessie gezellig een stukkie mountainbiken om een selfie te maken met de leeuwen. Je moet toch wat als er geen wifi is. Daar gaan we nog wat mee beleven schat ik zo in. 

Mars voelt zich al wel thuis, hij zat er zo relaxed bij dat Jacco ervan uitging dat hij de klusjesman is. Ik blijf het een leuke vent vinden ondanks zijn vis en poep praatjes. Mirjam gaf al wel aan dat er ook andere gespreksonderwerpen zijn. “Kijk je wel eens het nieuws” ofzo. Ik hoop niet dat Mars een simpele dodo blijkt en echt nergens anders over kan praten.

En Albert moet lekker met ze poppetjes op zolder gaan spelen. Ik hoop dat die Malgosha hem met huid en haar verslind 

 

Bij Albert ontbreekt het je niet aan eten en drinken, maar dat maakt je nog geen goede gastheer. Wat een humeur heeft deze man  Begrijp ook niet waarom Marijke niet zelf opstapt. 

René die er van alles uitflapt over die vriendin en medekandidaat, heeft blijkbaar niet door dat ze dit ook terugzien? Overigens mag hij blijven omdat ze hem een 2de kans  geeft(voice-over) of hoeft hij niet meteen weg(Iris)... dat is nogal een verschil.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

24-07-2024 om 06:56 Topicstarter

Yumi schreef op 23-07-2024 om 23:29:

Bij Albert ontbreekt het je niet aan eten en drinken, maar dat maakt je nog geen goede gastheer. Wat een humeur heeft deze man Begrijp ook niet waarom Marijke niet zelf opstapt.

René die er van alles uitflapt over die vriendin en medekandidaat, heeft blijkbaar niet door dat ze dit ook terugzien? Overigens mag hij blijven omdat ze hem een 2de kans geeft(voice-over) of hoeft hij niet meteen weg(Iris)... dat is nogal een verschil.

Ik denk dat ze dat heel snel doet, want ze is best wel heel terecht kritisch op deze man. Er zullen niet veel mensen bij deze man passen. Hij lijkt me vrij dominant en hij heeft een pittige vrouw nodig, eentje die hem staat. 

René slaat flink om zich heen en is niet bepaald positief over andere mensen. Niet een mooie eigenschap. 

ik snap ook niet dat Rene die vriendin zo irritant vindt? Wat ik van haar meekrijg, is dat ze gewoon vriendelijk is tegen Rene, dus die sneer verdient ze niet.
Wel is hijzelf irritant.

Albert vind ik een vaag persoon. Ik vond hem zo onbeschoft reageren tijdens het diner. Raar ook dat weglopen naar de keuken. Hoe ongemakkelijk moet dat zijn voor haar. Hij geeft aan, dat hij gewoon lekker van het eten wilt genieten, maar het komt over alsof zij van hem haar kop moet houden, zo lomp.
Zij is heel krampachtig raakvlakken en connectie aan het zoeken, maar vanuit hem komt niks...hoop dat ze snel naar huis gaat.

MRI

MRI

24-07-2024 om 10:20

Albert keek Marijke niet aan als hij dingen zei. En zij werd wer weer zenuwachtig van zijn afstandelijke arrogante houding. Wat een figuur. Niet heel sympatiek wat mij betreft.

Gisteren sprak ik met een vriend van mij over dit programma. Ik ben het eigenlijk wel  eens met wat hij zei :  sommige B&B'ers doen alleen maar mee voor de gratis reclame.   
Kijk naar Mirjam en Albert, die zitten niet op een partner te wachten volgens mij.

Beterlaat2021! schreef op 24-07-2024 om 11:47:

Gisteren sprak ik met een vriend van mij over dit programma. Ik ben het eigenlijk wel eens met wat hij zei : sommige B&B'ers doen alleen maar mee voor de gratis reclame.
Kijk naar Mirjam en Albert, die zitten niet op een partner te wachten volgens mij.

Dat is toch al langer bekend? Men weet dat het daarna storm loopt, dus prima reclame.

Of je hoopt kopers te trekken, omdat je toevallig daarna stopt of ergens anders wilt beginnen.... Caroline Oostenrijk, Hans Italië, Joy Spanje, Debby Italië, Marian Portugal, Martijn Portugal 

Overigens denk ik ook dat iemand die meedoet aan een programma als, Ik vertrek, dit om dezelfde redenen doet... bezoekers/kopers trekken. 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

24-07-2024 om 22:10 Topicstarter

We zien nu toch een vrolijker Albert en deze dame lijkt beter bij hem te passen. Ik ben benieuwd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.