Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Marijke heeft zichzelf heel netjes uit haar lijden verlost. Dat muziekje toen Malgosia ten tonele verscheen Albert is meteen hoteldebotel. Dat wordt toch smullen als zij die hork om haar roodgelakte pinkje windt? 

Eindelijk is René weg gegoocheld. Jan doet zich wat rijk voor maar is het niet denk ik. Het is zijn manier van indruk maken op Iris. Hij praat ook lichtelijk bekakt. Het lijkt wel of Iris zich wat meer optut voor hem.

Arnootje en Emil wordt het niet hoor, zo saai en Emil klaagt over vanalles. En zijn eigen mes mee hij doet een Joopje.

Goh, ik zie ineens een andere Albert, hij kan zowaar vragen stellen en zelfs beantwoorden. Hij was naar Marijke echt een botte boer, en toch bleef ze netjes en tot het einde toe complimenten geven. Wat zal Marijke met verbazing hebben gekeken... Mallegossie(of zoiets) is net binnen en bedenkt dat ze gaat zoenen onder 'n boom, serieus? 

René zag eindelijk in dat hij maar beter kon gaan, want zonder rijbewijs kom je niet in de buurt van Iris haar hart. Noemde Iris zichzelf nou flamboyant?🤣 

Emil ziet een oproep, en dacht leuk laat ik eens reageren en bedenkt pas als hij bij Arno is, dat het toch wel ver weg is. Hij weet niets van natuur en weet niet of hij daar wel kan leven. Als ik op vakantie ga, dan verdiep ik me in de afstand en in de omgeving maar als je er misschien wil wonen, niet? Lekker naar huis, dit past niet bij Arno.

Dat dacht ik ook Yumi, als Ik op vakantie ga weet ik vooraf al meer van waar ik naartoe ga dan Emil lijkt te weten. Net zo als dat ik wanneer ik op vakantie ga probeer een bestemming te vinden waarvan meerdere aspecten me aanspreken in plaats van alleen af te gaan op het eerste plaatje. 
Voor Arno komt er nog wel een man langs die beter bij hem past.

Bij Albert en Malgosia vind ik maar een vreemd duo. Past dan wel weer bij B&B. 

Eindelijk echt exit Rene. Ben benieuwd naar man nummer 2. Er lijkt een match, maar het leeftijdsverschil lijkt mij op die leeftijd, met het oog op de toekomst, te groot.

In Zuid-Afrika moest ik best lachen toen ze met z'n drieën aan tafel zaten en de nieuwe man in de maling genomen werd. Maar kan me ook voorstellen dat dat wat ongemakkelijk voor hem was. Hij lijkt wat recalcitrant, benieuwd of we daar nog meer van gaan zien.

En dan Thijz en zijn dames, het draait op allerlei manieren om elkaar heen en hij lijkt het best lastig te vinden. Het is voor hem te hopen dat de programma-makers niet bedenken om daar ineens nog 2 dames aan toe te voegen. Dat trekt Ammarie ook niet trouwens.

Jacco, in Suid Africa, die mompelde op een gegeven  moment toch ook dat hij niet tegen warmte kan?  Dan moet je vooral naar Suid Africa gaan....

Beterlaat2021! schreef op 25-07-2024 om 15:58:

Jacco, in Suid Africa, die mompelde op een gegeven moment toch ook dat hij niet tegen warmte kan? Dan moet je vooral naar Suid Africa gaan....

Klopt, vind dit soort dingen hilarisch. Emil en Jacco zijn echt voor het plaatje gegaan en hebben geen idee waar ze terecht zijn gekomen. Jacco wou ook al gaan mountainbiken, denk dat hij dan wel zijn eigen record verbreekt 🦁

😂  

Van X gejat

"Mountanbiken in het Kruger park."
20 leeuwen vinden dit leuk. 12 cheetas zijn geinteresseerd
En 17 olifanten maken een evenement aan
🤣

Gaat Joop lekker verongelijkt lopen doen, ik snap niet dat Anja hem niet naar huis stuurt. Want Peter geeft haar energie Joop duidelijk niet. 
En Joop snap ik niet dat hij de eer aan zich zelf houdt en naar huis gaat.
Wat wil hij hiermee.  

Blijkbaar kan Albert wel geïnteresseerd zijn, hoewel Marijke veel kon vragen behandelde hij haar op het onbeschofte af. En zij nog netjes blijven. 

Goed dat Mike de keuze maakt om Charlotte naar huis te sturen, zodat hij meer tijd met Noor samen heeft. 

MidasWolf schreef op 25-07-2024 om 21:35:

Goed dat Mike de keuze maakt om Charlotte naar huis te sturen, zodat hij meer tijd met Noor samen heeft.

Tja, het zat er niet in met die twee. Maar soms snap ik echt geen snars van mannen. Ik vond Charlotte zó knap en leuk, ik was er als een blok voor gevallen als ik een man was denk ik.

Moxxie schreef op 26-07-2024 om 07:12:

[..]

Tja, het zat er niet in met die twee. Maar soms snap ik echt geen snars van mannen. Ik vond Charlotte zó knap en leuk, ik was er als een blok voor gevallen als ik een man was denk ik.

Dat geldt toch niet alleen voor mannen? Sowieso: iemand kan heel knap zijn en ook nog eens leuk, aardig enz, maar dat wil niet zeggen dat het jouw type is of dat er een vonkje is.

ik vond Charlotte wat gemaakt praten, alsof ze in de rol van presentatrice zat. Wel knap en lief, maar geen match met Mike.

MidasWolf schreef op 25-07-2024 om 21:35:

Goed dat Mike de keuze maakt om Charlotte naar huis te sturen, zodat hij meer tijd met Noor samen heeft.

Ik hoop dat hij die tijd op een andere manier gaat gebruiken. 

Leuk hoor samen de dieren eten geven en sporten, achter elkaar op de motor... Samen uit eten of een uitstapje waarbij je ook een gesprek kunt voeren? 

* Thijz doet me denken aan een soort typetje van Koot en Bie.  
Is er wel een douche op die locatie?
* Motorcrossen zonder helm (Mike heeft er waarschijnlijk maar één) vind ik niet zo'n goed idee.

Het blijft altijd pijnlijk om de handdoek in de ring te gooien, zowel voor de gastheer/vrouw als de gasten.

* Joop bij Anja is natuurlijk wanhopig te hard van stapel gelopen. Eigenlijk wel sneu voor zo'n man.
Anja heeft maar twee gastenkamers, dus als er een nieuwe gast komt, moet er iemand weg.

* Malgosia als Poolse gezongen in een Rússisch koor? 

Moxxie schreef op 26-07-2024 om 07:12:

[..]

Tja, het zat er niet in met die twee. Maar soms snap ik echt geen snars van mannen. Ik vond Charlotte zó knap en leuk, ik was er als een blok voor gevallen als ik een man was denk ik.

Echt? Ik snap het wel. Mike en Charlotte zijn allebei ‘yin’ en daar past een meer ‘yang’ type beter bij. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.