Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Roos55 schreef op 18-07-2024 om 21:30:

Leuke vrouw die Mirjam
Prachtige omgeving

Mee eens, hoop dat ze ook leuke mannen over de vloer krijgt.

Ik had het niet verwacht maar Robert Jan is echt wel heel aardig en okay. Niet mijn type verder, maar veel beter dan ik had gedacht.

Ja ik had ook verwacht dat RJ een kwal zou zijn, maar tot nu toe vind ik hem heel leuk, en zijn huis ook en de kekke tweed jasjes ook, en de schotse natuur ook, en die dikke vette Landrover ook, en de hond natuurlijk ook. Neee ik ben niet Els 

Maar die Joop dan! Ik heb me zo bescheurd om hem en zijn koffieautomaat, en dan die hoofden van Anja en haar vriendin! Het is wel een hele onhandige man. En dat hij dan een kopje koffie uit zijn machine komt aanbieden en Anja dat afslaat..jij mijn koffie niet, ik jouw koffie niet. Na koffiegate komt het niet meer goed met die twee.

koffiegate

ToetieToover schreef op 18-07-2024 om 19:32:

[..]

Kijk jij wel? Zowel de vraag als het antwoord waren vrij duidelijk toch?

Ja ik kijk, maar op sommige momenten kan ik het niet goed volgen, omdat iedereen er doorheen zit te praten

Haantje79 schreef op 18-07-2024 om 23:19:

Ja ik had ook verwacht dat RJ een kwal zou zijn, maar tot nu toe vind ik hem heel leuk, en zijn huis ook en de kekke tweed jasjes ook, en de schotse natuur ook, en die dikke vette Landrover ook, en de hond natuurlijk ook. Neee ik ben niet Els

Maar die Joop dan! Ik heb me zo bescheurd om hem en zijn koffieautomaat, en dan die hoofden van Anja en haar vriendin! Het is wel een hele onhandige man. En dat hij dan een kopje koffie uit zijn machine komt aanbieden en Anja dat afslaat..jij mijn koffie niet, ik jouw koffie niet. Na koffiegate komt het niet meer goed met die twee.

Ja, precies. Ik heb het totaal niet op kakkers, maar deze 2 kan ik goed hebben.😊

En die Joop, ongelooflijk 😅. 

Weet niet zo goed wat ik van Mike moet vinden. Hij had inderdaad al iets verteld over het seizoen en dat hij dan heel weinig tijd had, maar dat zij dan daar nog even iets vraagt hoe ze dat dan precies zou moeten zien en hij daar dan zo van slag van was en raar over deed…. ik begreep het niet helemaal

Die Marcel bij Mirjam krijgt van mij pluspunten omdat hij na een reis van 32 uur vrij laconiek omgaat met het ontbreken van een wasgelegenheid. Dat had ‘Loveliness’ (die naam!!!) even gemist bij het gereed maken van de lodge. Maar ronduit minpunten scoort hij als hij zegt dat de baas ‘gewoon’ meestal een man is (auw auw auw) en dat ze dus ‘ballen’ heeft (auw auw auw). Vrouwen zijn natuurlijk gewoon leiders, of de baas ergens van. Dat maakt ze geen vrouw met mannelijke onderdelen Marcel, dat maak jij ervan in jouw ouderwetse hoofd. Vrouwen beschikken van nature over die kwaliteiten. Sowieso vallen mij de redelijk ouderwetse denkbeelden op bij de senioren.

Yumi schreef op 18-07-2024 om 18:35:

[..]

Of ze elkaar vanwege zijn werk, dat in het seizoen al zijn tijd in beslag nam, dan een paar maanden niet zagen. Mike schrok daarvan, omdat hij eerder al uitlegde dat hij dan minder tijd kon besteden aan zijn vriendin/date. Dat het hier weleens op stuk liep omdat zijn dates daar niet altijd begrip voor hadden. Ik kan me vergissen maar kreeg de indruk dat Noor, Charlotte ermee wou wegjagen :biggrin:

Die indruk kreeg ik ook. Noor is wel heel jong en dat zie je terug in deze onhandige manier om te manipuleren. Als ze nou op die hooibaal had gezegd dat ze hem leuk vindt en wilde uittesten wat Charlotte’s reactie was op dit mogelijke obstakel dat voor haarzelf geen probleem is, had ze Mike kunnen geruststellen. Want dat heeft hij nodig. In plaats daarvan geeft ze aan wat haar eigen behoeften zijn. Dat is best goed, maar toch jammer als je die niet afstemt met de ander. Maar goed, jong hè, heel jong. 

Haantje79 schreef op 18-07-2024 om 23:19:

Ja ik had ook verwacht dat RJ een kwal zou zijn, maar tot nu toe vind ik hem heel leuk, en zijn huis ook en de kekke tweed jasjes ook, en de schotse natuur ook, en die dikke vette Landrover ook, en de hond natuurlijk ook. Neee ik ben niet Els

Maar die Joop dan! Ik heb me zo bescheurd om hem en zijn koffieautomaat, en dan die hoofden van Anja en haar vriendin! Het is wel een hele onhandige man. En dat hij dan een kopje koffie uit zijn machine komt aanbieden en Anja dat afslaat..jij mijn koffie niet, ik jouw koffie niet. Na koffiegate komt het niet meer goed met die twee.

Ja heerlijk dit, ik ben ziek en kijk echt alle afleveringen. De koffiegate hahaha ik moest zo lachen, kreeg er een hoestbui van. Anja kan ‘m wel aan hoor, die knikkert hem binnenkort eruit maar ze vind het waarschijnlijk een beetje cru om dat meteen de eerste dag te doen. Die hele scène: hem wakker maken met de boormachine  op zijn ‘hint’ koffie aanbieden en dan de verbijstering als hij zijn koffiezetapparaat in haar keuken wil parkeren. Whahaha. Dit is zó mooi. Prachtig. 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

19-07-2024 om 08:09 Topicstarter

ToetieToover schreef op 19-07-2024 om 07:39:

[..]

Ja heerlijk dit, ik ben ziek en kijk echt alle afleveringen. De koffiegate hahaha ik moest zo lachen, kreeg er een hoestbui van. Anja kan ‘m wel aan hoor, die knikkert hem binnenkort eruit maar ze vind het waarschijnlijk een beetje cru om dat meteen de eerste dag te doen. Die hele scène: hem wakker maken met de boormachine op zijn ‘hint’ koffie aanbieden en dan de verbijstering als hij zijn koffiezetapparaat in haar keuken wil parkeren. Whahaha. Dit is zó mooi. Prachtig.

Dit denk ik ook. 

En ergens vraag ik me af: is dit echt?

Vrijevlinder schreef op 19-07-2024 om 08:09:

[..]

Dit denk ik ook.

En ergens vraag ik me af: is dit echt?

Iedere kandidaat krijgt een opdracht mee vanuit de redactie “ neem jij je eigen koffiezetapparaat mee”? 

Wat ik me nog afvraag  :  hoe is de selectie van de gasten gegaan? Volgens de voice-over kregen de kandidaten 'tientallen'  aanmeldingen en dat geloof ik zeker.  
Maar ze kregen er maar een handvol  aangeboden, zo te zien.  (Niet zoals bij Boer Zoekt Vrouw...)
Sneu voor al die andere aanmeldingen.

Beterlaat2021! schreef op 19-07-2024 om 09:37:

Wat ik me nog afvraag : hoe is de selectie van de gasten gegaan? Volgens de voice-over kregen de kandidaten 'tientallen' aanmeldingen en dat geloof ik zeker.
Maar ze kregen er maar een handvol aangeboden, zo te zien. (Niet zoals bij Boer Zoekt Vrouw...)
Sneu voor al die andere aanmeldingen.

Hm, dat weet ik niet. Wellicht wordt alleen de door de deelnemer al eerder gekozen selectie uitgezonden en hebben ze eerder wel alles gezien en afgewezen.

MRI

MRI

19-07-2024 om 09:42

ToetieToover schreef op 19-07-2024 om 07:22:

Die Marcel bij Mirjam krijgt van mij pluspunten omdat hij na een reis van 32 uur vrij laconiek omgaat met het ontbreken van een wasgelegenheid. Dat had ‘Loveliness’ (die naam!!!) even gemist bij het gereed maken van de lodge. Maar ronduit minpunten scoort hij als hij zegt dat de baas ‘gewoon’ meestal een man is (auw auw auw) en dat ze dus ‘ballen’ heeft (auw auw auw). Vrouwen zijn natuurlijk gewoon leiders, of de baas ergens van. Dat maakt ze geen vrouw met mannelijke onderdelen Marcel, dat maak jij ervan in jouw ouderwetse hoofd. Vrouwen beschikken van nature over die kwaliteiten. Sowieso vallen mij de redelijk ouderwetse denkbeelden op bij de senioren.

Nou inderdaad. En bovendien: weten we nu intussen niet dat ballen juist heel kwetsbaar zijn en een vagina enorm sterk is?

Loveliness is inderdaad een prachtige naam  ik zou echt sjacherijnig zijn als ik moe en bezweet na zo’n lange reis in een aardedonkere lodge zonder water tussen de panters en black mamba’s alleen werd achtergelaten. Maar Marcel gelukkig niet. Ik vind het een knappe man. Nu zijn karakter nog zien. Hij is in ieder geval relaxed.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.