Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Haantje79 schreef op 16-07-2024 om 22:09:

Toen René zei dat hij dan maar naar huis ging, zag ik kort een lach op het gezicht van Iris, wat zal ze opgelucht zijn. Ik vond zijn reactie op vriendin Sandra ook zo vijandig en jaloers. Ze pakt tijd van mij af en dat kan natuurlijk niet, en ze is te dominant en irritanti. Ik snap dat hij ook wat een op een tijd met Iris wilde, maar dat wilde Iris duidelijk niet. En dat hij dan toch wijn neemt terwijl hij dat helemaal niet lust en dan over dramatisch theatraal zure bekken gaat zitten trekken. “ik ga wel uit mijn comfort zone hoor!?!” Ophoepelen met die zuiger!….zo dat lucht op

Die reactie van haar was ook grappig “al wil George Clooney erwtensoep met mij eten…. Echt niet!”

Hahahaha ben ik nou de enige die hoort dat hij eigenlijk Ernie is van Bert en Ernie? “Bert, Bert” je hoort ‘t ‘m zó zeggen, hij hoeft zijn stem niet eens te veranderen. En dan komt daar zo’n vermoeide “ja Ernie?” op terug 

Ik vind het dan weer raar dat je gaat daten en je vriendin er met de neus bij zit en het hoogste woord voert, leek wel een goedkeur commissie zo met zijn tweeën.
En inderdaad de stem van Ernie 😀

Els, je neus snuiten in de vuile snotlap van Robert Jan? 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

18-07-2024 om 09:31

Yumi schreef op 18-07-2024 om 09:29:

Els, je neus snuiten in de vuile snotlap van Robert Jan?

Das echte liefde😇

Ik ging zowat over mijn nek. Dat vind ik zo goor.

Yumi schreef op 18-07-2024 om 09:29:

Els, je neus snuiten in de vuile snotlap van Robert Jan?

Best smerig ja  Ik vind het alleen wel heel grappig.. Want ze is/lijkt best bekakt maar dat interesseert haar helemaal niks.. En ook gewoon plassen tijdens die wandeling. Vind ik eigenlijk wel heel leuk/grappig ofzo 😁 

Ik ben eindelijk bij met de afleveringen.. Vind het leuk tot nu toe! Bij Mike vind ik Noor wel echt leuk

HAHA!wait..what schreef op 18-07-2024 om 11:14:

[..]

Best smerig ja Ik vind het alleen wel heel grappig.. Want ze is/lijkt best bekakt maar dat interesseert haar helemaal niks.. En ook gewoon plassen tijdens die wandeling. Vind ik eigenlijk wel heel leuk/grappig ofzo 😁

Ik ben eindelijk bij met de afleveringen.. Vind het leuk tot nu toe! Bij Mike vind ik Noor wel echt leuk

Ja dat plassen in de bosjes met camera team erbij en die neus snuiten in een vieze zakdoek  ik blijf mij verbazen over haar 

wat vroeg Noor nou precies aan Mike?

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

18-07-2024 om 18:13

Eerst over ontbijt . Wat hij niet doet en waar zij zo van houdt
En dan over of hij wel tijd heeft voor een vriendin in zijn drukke leven

BritgetJones007 schreef op 18-07-2024 om 17:51:

wat vroeg Noor nou precies aan Mike?

Of ze elkaar vanwege zijn werk, dat in het seizoen al zijn tijd in beslag nam, dan een paar maanden niet zagen. Mike schrok daarvan, omdat hij eerder al uitlegde dat hij dan minder tijd kon besteden aan zijn vriendin/date. Dat het hier weleens op stuk liep omdat zijn dates daar niet altijd begrip voor hadden. Ik kan me vergissen maar kreeg de indruk dat Noor, Charlotte ermee wou wegjagen

Yumi schreef op 18-07-2024 om 18:35:

[..]

Of ze elkaar vanwege zijn werk, dat in het seizoen al zijn tijd in beslag nam, dan een paar maanden niet zagen. Mike schrok daarvan, omdat hij eerder al uitlegde dat hij dan minder tijd kon besteden aan zijn vriendin/date. Dat het hier weleens op stuk liep omdat zijn dates daar niet altijd begrip voor hadden. Ik kan me vergissen maar kreeg de indruk dat Noor, Charlotte ermee wou wegjagen

Maar zien ze elkaar dan een paar maanden helemaal niet, of minder? 

BritgetJones007 schreef op 18-07-2024 om 19:12:

[..]

Maar zien ze elkaar dan een paar maanden helemaal niet, of minder?

Kijk jij wel? Zowel de vraag als het antwoord waren vrij duidelijk toch?

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

18-07-2024 om 20:49

George Michael 
Mike 😂

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

18-07-2024 om 21:30

Leuke vrouw die Mirjam
Prachtige omgeving

Vrijevlinder

Vrijevlinder

18-07-2024 om 21:59 Topicstarter

Ik vind Anja een leuke vrouw en ook al vind ze wat van haar gast, ze blijft respectvol. 

Wat een ongemak voor Annemarie. Dat hebben de programmamakers mooi bedacht maar leuk om te zien dat ze hun best doen om haar op haar gemak te stellen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.