Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


De sfeer bij Robert Jan doet me denken aan  paardrijvakanties in Ierland in mijn jongere jaren.   Heerlijk!   Leuk dat we nu eens Schotland van dichtbij zien.

Ik zou er zelf nooit willen wonen hoor in Schotland. Het trekt mij totaal niet.

Ik was zo nieuwsgierig. Ik heb al 7 afleveringen gezien.

watertoren schreef op 17-07-2024 om 09:32:

Ik zou er zelf nooit willen wonen hoor in Schotland. Het trekt mij totaal niet.

Welk van landen uit deze serie trekt jou dan meer?

Beterlaat2021! schreef op 17-07-2024 om 10:57:

[..]

Welk van landen uit deze serie trekt jou dan meer?

Ik gok Spanje en Griekenland   , Watertoren " kennende" is ze net als ik gek van zon, zee  en terrasjes . Ik vind Schotland prachtig maar zou er ook niet willen wonen.

ja ik ook niet in Schotland. Desolaat landschap..

Dolfje schreef op 17-07-2024 om 11:06:

[..]

Ik gok Spanje en Griekenland , Watertoren " kennende" is ze net als ik gek van zon, zee en terrasjes . Ik vind Schotland prachtig maar zou er ook niet willen wonen.

Ja, precies! Jij kent mij al goed.

wtf...die vraag aan Anja; of ze ook naar het fysieke aapect op zoek is

dat setje in Schotland is heel leuk samen. 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

17-07-2024 om 21:56 Topicstarter

BritgetJones007 schreef op 17-07-2024 om 21:51:

dat setje in Schotland is heel leuk samen.

Ja, echt heel leuk. Het lijken precies elkaars types te zijn. Ik ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt. Ik denk wel: gaat het niet iets te snel? 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

17-07-2024 om 21:59 Topicstarter

Joop loopt veel te snel van stapel. Het voelt het slecht aan en het is net of stort hij zich op haar. Het wordt niets. Zij geeft ook aan: het hele leven hangt er niet vanaf. 

Vrijevlinder schreef op 17-07-2024 om 21:59:

Joop loopt veel te snel van stapel. Het voelt het slecht aan en het is net of stort hij zich op haar. Het wordt niets. Zij geeft ook aan: het hele leven hangt er niet vanaf.

Een beetje creepy is hij

Joop was thuis al smoorverliefd. Ik gok op een huwelijksaanzoek volgende week.

Ben je 40 jaar alleen en dan krijg je Joop, wat erg   

In Schotland lijkt het erop dat ze elkaar hebben gevonden. Vraag me wel af, of Els het leven in Schotland ook leuk blijft vinden. Nu is het allemaal nieuw en met RJ kan ze het goed vinden, maar er is daar verder niet zoveel. 

Die Joop….wat verstikkend. Dat gaat een hele pijnlijke afwijzing worden.

Die Mike is wel een emo hoor, helemaal van slag door een opmerking en de boel analyseren. Daar wordt je toch moe van?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.