Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Dat kun je aanvragen, V V.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

16-07-2024 om 15:58 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 16-07-2024 om 14:21:

Dat kun je aanvragen, V V.

Ik heb mezelf gerapporteerd en het verzoek gedaan. Is dat de juiste manier? 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

16-07-2024 om 16:03 Topicstarter

Ik zou het fijn vinden als iemand mij de namen doorgeeft, want ik onthoud die namen niet. Of kan ik dit ergens online vinden? Dan kan ik het (meestal) dagelijks bijhouden in de OP. 

Als je naar de uitzending kijkt, even de namen van de gasten opschrijven. En als de gasten weer verdwijnen is het leuk om er een streep door te zetten :  vlinder.    met het S-knopje hierboven.

Zie hier een voorbeeld :  

https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boer-zoekt-vrouw-2023

Gelukt, goedzo  V V !

Vrijevlinder

Vrijevlinder

16-07-2024 om 19:04 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 16-07-2024 om 18:01:

Gelukt, goedzo V V !

Klopt. En ziet iemand fouten of heb je aanvullingen, meld het en ik pas het aan.

Zijn Robert-Jan en Els zo groot? Of is het plafond daar zo laag?

Meesje schreef op 16-07-2024 om 20:47:

Zijn Robert-Jan en Els zo groot? Of is het plafond daar zo laag?

Zijn beide heel lang  en plafond laag

Ik heb bij Rene van Iris een beetje een “typetje” gevoel. Hopelijk wordt hij wat rustiger.

Knutselkei schreef op 16-07-2024 om 21:08:

Ik heb bij Rene van Iris een beetje een “typetje” gevoel. Hopelijk wordt hij wat rustiger.

Een beetje.. Heel veel.

Ik verheug me op de persiflages online.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

16-07-2024 om 21:52 Topicstarter

Dat was een kort en krachtig bezoekje van René. Ik vond ze niet erg passen. Volgens mij ging het mis toen bleek dat hij niet alcohol dronk, en later kwam daar het rijbewijs bij. Maar zonder deze dingen had ze ook niet voor hem gekozen. 

Wel typisch om een vriendin uit te nodigen. 

Bij Robert-Jan ziet het er erg gezellig uit. 

Toen René zei dat hij dan maar naar huis ging, zag ik kort een lach op het gezicht van Iris, wat zal ze opgelucht zijn. Ik vond zijn reactie op vriendin Sandra ook zo vijandig en jaloers. Ze pakt tijd van mij af en dat kan natuurlijk niet, en ze is te dominant en irritanti. Ik snap dat hij ook wat een op een tijd met Iris wilde, maar dat wilde Iris duidelijk niet. En dat hij dan toch wijn neemt terwijl hij dat helemaal niet lust en dan over dramatisch theatraal zure bekken gaat zitten trekken. “ik ga wel uit mijn comfort zone hoor!?!” Ophoepelen met die zuiger!….zo dat lucht op 

Bij RJ is het inderdaad prachtig, de omgeving en zijn huis zijn heel sfeervol. En ik kan wel van die toch al verliefde Els genieten hoor, tot nu toe lijken ze ook goed bijelkaar te passen. Ik hoop niet dat Els haar klauwen uitzet naar andere vrouwen wanneer die komen, want dat zou haar minder leuk maken. De dubbelzinnige grappen waren wel wat too much, maar RJ gaat er ook gretig op in. En hoe ze zo gezellig bijelkaar “truttig” een boekje zaten te lezen  

MRI

MRI

17-07-2024 om 01:05

Haantje79 schreef op 16-07-2024 om 22:22:

Bij RJ is het inderdaad prachtig, de omgeving en zijn huis zijn heel sfeervol. En ik kan wel van die toch al verliefde Els genieten hoor, tot nu toe lijken ze ook goed bijelkaar te passen. Ik hoop niet dat Els haar klauwen uitzet naar andere vrouwen wanneer die komen, want dat zou haar minder leuk maken. De dubbelzinnige grappen waren wel wat too much, maar RJ gaat er ook gretig op in. En hoe ze zo gezellig bijelkaar “truttig” een boekje zaten te lezen

Ik begrijp dan weer niet zo goed begrijpen van Els dat ze al zo overtuigd is als je elkaar nog geen 24 uur kent. 

RJ swept her off her feet!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.