Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Wat leuk. Een hele discussie wie die man nu is. Ik ben er inmiddels ook wel van overtuigd dat het de echte Jason niet is. En zeker niet de echte Dwayne. Maar wie is het dan wel?

Leuk hoor voor de HEMA, dat die de Gouden Loekie heeft gewonnen voor zijn kerstreclame (de oude man die zijn jeugd aan het inhalen was met Takkie en Fiepie rond de kerstboom).

Thora schreef op 21-03-2025 om 12:09:

Wat leuk. Een hele discussie wie die man nu is. Ik ben er inmiddels ook wel van overtuigd dat het de echte Jason niet is. En zeker niet de echte Dwayne. Maar wie is het dan wel?

Het antwoord heb ik via Google opgezocht door als zoekopdracht Eurojackpot reclame man op paard in te toetsen. En daar staat toch echt de naam Steye van Dam vermeld. 

Ik erger me steeds meer aan die reclame dat ze naar oma bellen  dst ze met blindedarmontsteking  in het ziekenhuis zijn en dat de kinderen langer moeten blijven. En dan zeggen ze meen ik iets van zo , dat verdient een drankje.  Ik riep vanmorgen hardop in de auto : dat verdient een schop in je...
Vind het zó asociaal. Iets met vakanties . Ja hij blijft hangen maar van welke partij weet ik echt niet meer. En als ik het wel weet ga ik daar niet boeken. Zó stom!!
.

lientje69 schreef op 21-03-2025 om 12:47:

Ik erger me steeds meer aan die reclame dat ze naar oma bellen dst ze met blindedarmontsteking in het ziekenhuis zijn en dat de kinderen langer moeten blijven. En dan zeggen ze meen ik iets van zo , dat verdient een drankje. Ik riep vanmorgen hardop in de auto : dat verdient een schop in je...
Vind het zó asociaal. Iets met vakanties . Ja hij blijft hangen maar van welke partij weet ik echt niet meer. En als ik het wel weet ga ik daar niet boeken. Zó stom!!
.

Ja die vind ik ook zo superhufterig inderdaad. Ik snap niet dat dat soort klootz*kkengedrag als reclame gebruikt wordt. Alsof dat leuk en grappig is. Ik ben ook kwijt welk bedrijf dat is maar als ik het weet en onthoud gaat ie op de zwarte lijst.

(ik heb in het verleden een jaar of 10 lang een telfort-abonnement tegengehouden, omdat ik me dood ergerde aan een reclame van hun. Dus ik ben niet vergevensgezind wat dat betreft)

Ginevra schreef op 21-03-2025 om 13:17:

[..]

Ja die vind ik ook zo superhufterig inderdaad. Ik snap niet dat dat soort klootz*kkengedrag als reclame gebruikt wordt. Alsof dat leuk en grappig is. Ik ben ook kwijt welk bedrijf dat is maar als ik het weet en onthoud gaat ie op de zwarte lijst.

(ik heb in het verleden een jaar of 10 lang een telfort-abonnement tegengehouden, omdat ik me dood ergerde aan een reclame van hun. Dus ik ben niet vergevensgezind wat dat betreft)

Je bedoelt de "Wie had dat gedacht?" reclames?

Monus schreef op 21-03-2025 om 12:42:

[..]

Het antwoord heb ik via Google opgezocht door als zoekopdracht Eurojackpot reclame man op paard in te toetsen. En daar staat toch echt de naam Steye van Dam vermeld.

Dat is ook zo maar toch is hij het niet. Ik was ook gaan kijken toen iedereen zei dat het Jason niet was. Maar als je googelt op Steye kom je op een hele andere man uit. Wel een die ook een keer de Winnerman was, dat dan weer wel.

Ik erger me steeds meer aan die reclame dat ze naar oma bellen dst ze met blindedarmontsteking in het ziekenhuis zijn en dat de kinderen langer moeten blijven. En dan zeggen ze meen ik iets van zo , dat verdient een drankje. Ik riep vanmorgen hardop in de auto : dat verdient een schop in je...
Vind het zó asociaal. Iets met vakanties . Ja hij blijft hangen maar van welke partij weet ik echt niet meer. En als ik het wel weet ga ik daar niet boeken. Zó stom!!
.

Van de vakantiediscounter is die vreselijke reclame. Ik word er gewoon boos om.

Steye is het volgens mij echt niet hoor. Althans niet zoals ik hem kende vroeger en als ik zijn foto’s nu google kan het hem eigenlijk niet zijn. 

.

Ja die vind ik ook echt heel stom.

Broodjebrie schreef op 21-03-2025 om 13:52:

[..]

Van de vakantiediscounter is die vreselijke reclame. Ik word er gewoon boos om.

Ah die was t! Op de zwarte lijst idd!

Thora schreef op 21-03-2025 om 13:43:

[..]

Dat is ook zo maar toch is hij het niet. Ik was ook gaan kijken toen iedereen zei dat het Jason niet was. Maar als je googelt op Steye kom je op een hele andere man uit. Wel een die ook een keer de Winnerman was, dat dan weer wel.

Ik heb kunnen vinden dat het gefilmd is op een Zuid-Afrikaans strand met een Zuid-Afrikaans castingbureau.  Maar geen namen langs zien komen....

Net weer op de radio. De school gaat uit dus racen naar huis en daarna met volle tegenwind naar de training. Het kind hijgt dus rijdt blijkbaar op een gewone fiets. Halverwege weer terug omdat je je scheenbeschermers vergeten bent. En dan is een boterham met pindakaas meer dan welkom.

Gaan er tegenwoordig nog kinderen op de fiets naar de training? Gaan ze überhaupt nog naar een training? En gaan ze dan worden ze gebracht of ze hebben een fatbike of een elektrische fiets. 

Thora schreef op 21-03-2025 om 16:58:

Net weer op de radio. De school gaat uit dus racen naar huis en daarna met volle tegenwind naar de training. Het kind hijgt dus rijdt blijkbaar op een gewone fiets. Halverwege weer terug omdat je je scheenbeschermers vergeten bent. En dan is een boterham met pindakaas meer dan welkom.

Gaan er tegenwoordig nog kinderen op de fiets naar de training? Gaan ze überhaupt nog naar een training? En gaan ze dan worden ze gebracht of ze hebben een fatbike of een elektrische fiets.

Bij ons bij de voetbal staan de fietsenrekken vol en ja de kinderen trainen volop.

Fleurtje_5 schreef op 19-03-2025 om 16:05:

[..]

Die reclame vind ik juist zo leuk. Komt misschien ook door de muziek, het galop van het paard op die muziek, en die verwaande man als hij iets (smoothie?) drinkt uit zijn beker door een rietje.

Die smoothieman vind ik dus heel erg op Frits Wester lijken….. en nu kan ik dat niet meer niet zien 😕

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.