Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Monus schreef op 03-04-2025 om 22:19:

Die paas reclame van Jumbo vind ik behoorlijk irritant. De mannen hebben iets gegeten en gedronken, en de moeder van het gezin roept zeer overdreven: wat is hier gebeurd???!!! Het lijkt wel of er een moord is gepleegd of iemand in elkaar geslagen is. Lekker belangrijk hoor!

Ik heb me bij deze reclame juist geërgerd aan die twee onbeschofte vreetgrage mannen.

Van een wasverzachter.
"Heb jij ook zo'n hekel aan de muffe geur van kleding die binnen is gedroogd?"

Nee, in mijn 66 jaar op deze aarde nooit iets van gemerkt.  Ik droog shirts, truien etc. altijd binnen aan een rek.  Zonder wasverzachter.

Monus schreef op 12-01-2025 om 15:12:

[..]

Dat is nog het minst irritante aan deze reclame. Die op zich al irritante man laat zich zodanig fotograferen dat hij er onder andere uitziet als een monsterlijke baby. En de rest van de beelden zijn ook helemaal niet grappig.

Vreselijk alle  spotjes waar deze man in mee doet.zou verboden moeten worden.

De laatste leuke van Hema waren met takki ❤️

Reclames met van die onnozele kreten.

Nu weer Nivea: “Je huid is er om het leven te omarmen”

Whut?

Seat Sofa, Seat Sofas, Seat Sofas, Seat Sofa's, Seat and Sofa'ssssssss

Irritant.

Zorroo schreef op 04-04-2025 om 14:54:

[..]

Ja duh.. enorm suf en betuttelend.

Dat vind ik ook van de waarschuwing van wasmachinepods of afwasblokjes. Buiten bereik van kinderen houden. Kunnen ouders zelf wel bedenken toch🤔

Nikki1973 schreef op 15-04-2025 om 10:03:

[..]

Dat vind ik ook van de waarschuwing van wasmachinepods of afwasblokjes. Buiten bereik van kinderen houden. Kunnen ouders zelf wel bedenken toch🤔

Dat is dan een soort bijsluiter. Voor het geval iets mis gaat, kunnen ze altijd zeggen dat ze gewaarschuwd hebben, en zo een schadeclaim voorkomen.

Gelukkig dat die Temu reclames ook niet op tv te zien zijn. Volwassen vrouw zit aan de kant van de weg te huilen waarbij de tranen ala tekenfilms uit haar ogen spatten. Komt n man langs, wat is er aan de hand, Ja mn laptop is gestolen *nog harder huilen* Maar geen probleem, bestel gewoon iets bij temu en je krijgt er een gratis laptop bij. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
RTF editor