Media en cultuur

WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?

Ginevra
21-03-2025 om 17:57
Thora schreef op 21-03-2025 om 13:42:
[..]
Je bedoelt de "Wie had dat gedacht?" reclames?
nee, het was iets met de kop van een vent op een baby gemonteerd, en die had het over een samenwerking van Telfort met andere bedrijven en dat zijn “flinke jongens hoor”. Maar daarbij keek hij intussen naar de borsten van een vrouw. Flinke “jongens” dus. Bah, zo viespeukerig.
ik weet dat de wereld vol seksistische reclame is maar die vond ik echt zo irritant…

Peaches
21-03-2025 om 22:50
Thora schreef op 21-03-2025 om 16:58:
Net weer op de radio. De school gaat uit dus racen naar huis en daarna met volle tegenwind naar de training. Het kind hijgt dus rijdt blijkbaar op een gewone fiets. Halverwege weer terug omdat je je scheenbeschermers vergeten bent. En dan is een boterham met pindakaas meer dan welkom.
Gaan er tegenwoordig nog kinderen op de fiets naar de training? Gaan ze überhaupt nog naar een training? En gaan ze dan worden ze gebracht of ze hebben een fatbike of een elektrische fiets.
Natuurlijk wel! Ik woon dicht bij een voetbalclub en zie zat kinderen af en aan fietsen. En ik zie er ook met hockeysticks en tennisrackets. Allemaal gewoon op de ouderwetse fiets. Of ze pindakaas eten, weet ik niet.

Thora
24-03-2025 om 11:56
watertoren schreef op 21-03-2025 om 17:18:
[..]
Bij ons bij de voetbal staan de fietsenrekken vol en ja de kinderen trainen volop.
Heel goed om te horen dat dit toch nog bestaat.

Thora
24-03-2025 om 11:57
Ginevra schreef op 21-03-2025 om 17:57:
[..]
nee, het was iets met de kop van een vent op een baby gemonteerd, en die had het over een samenwerking van Telfort met andere bedrijven en dat zijn “flinke jongens hoor”. Maar daarbij keek hij intussen naar de borsten van een vrouw. Flinke “jongens” dus. Bah, zo viespeukerig.
ik weet dat de wereld vol seksistische reclame is maar die vond ik echt zo irritant…
Die ken ik niet. Maar het klinkt ranzig.

Thora
24-03-2025 om 16:39
Dat kind dat niet tevreden is met de kleur waar haar vader haar kamer in geschilderd heeft. Zo arrogant. En die vader maar zweten en smeken maar vragen hoe het dan wel goed is.

noas_1993
24-03-2025 om 17:14
Thora schreef op 24-03-2025 om 16:39:
Dat kind dat niet tevreden is met de kleur waar haar vader haar kamer in geschilderd heeft. Zo arrogant. En die vader maar zweten en smeken maar vragen hoe het dan wel goed is.
Er is ook zo'n reclame dat het kind constant het licht aan en uit doet, vader en moeder verzuchten dan alleen maar welk contract ze moeten afsluiten.
Ik kan alleen maar denken, zorg dat je kind kapt met zulke fratsen!

Thora
24-03-2025 om 20:16
Zojuist gezien. Leroy van Carglass. Nog vervelender als je sterretje barst. Het lijkt mij inderdaad heeeeel vervelend en naar als mijn sterretje barst

Monus
25-03-2025 om 20:19
Thora schreef op 24-03-2025 om 20:16:
Zojuist gezien. Leroy van Carglass. Nog vervelender als je sterretje barst. Het lijkt mij inderdaad heeeeel vervelend en naar als mijn sterretje barst
Ach ja, zo had ik er nog niet eerder aan gedacht. Deze visie doet ook denken aan de concurrent van Carglass. Dat is AU!! totaalglas.

Thora
26-03-2025 om 11:11
Op de radio. ANWB Waarmee kan ik u helpahn? Ik wil mijn auto verkopen maar ik kan dah ech nie.

Peaches
26-03-2025 om 14:00
'Lekker doorrijden? Bespreek op je werk of je eerder of later kan vertrekken!'
Joh, wat een geniaal idee. Daar was nou echt nog niemand op gekomen. Alle files opgelost door deze slimme tip!

Grindelwald
27-03-2025 om 16:54
Die reclame van Nikkie Plessen met die mascara van haar. Net alsof ze het nieuws presenteert. Met een hoofd zo vol met botox. Er is geen rimpel te zien 🤔

Broodjebrie
27-03-2025 om 17:47
Grindelwald schreef op 27-03-2025 om 16:54:
Die reclame van Nikkie Plessen met die mascara van haar. Net alsof ze het nieuws presenteert. Met een hoofd zo vol met botox. Er is geen rimpel te zien 🤔
Ik vind haar zo nep overkomen. Niet alleen bij deze reclame maar ook bij boulevard.

Tango
28-03-2025 om 13:43
Een reclame op de radio over VGZ waarbij dit zo onduidelijk wordt uitgesproken dat ik GGZ verstond.

Monus
03-04-2025 om 22:19
Die paas reclame van Jumbo vind ik behoorlijk irritant. De mannen hebben iets gegeten en gedronken, en de moeder van het gezin roept zeer overdreven: wat is hier gebeurd???!!! Het lijkt wel of er een moord is gepleegd of iemand in elkaar geslagen is. Lekker belangrijk hoor!

Zorroo
04-04-2025 om 14:54
Peaches schreef op 26-03-2025 om 14:00:
'Lekker doorrijden? Bespreek op je werk of je eerder of later kan vertrekken!'
Joh, wat een geniaal idee. Daar was nou echt nog niemand op gekomen. Alle files opgelost door deze slimme tip!
Ja duh.. enorm suf en betuttelend.