Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Thora schreef op 19-03-2025 om 14:12:

[..]

Die sneue man is Jason Momoa. Een behoorlijk bekende en door veel vrouwen begeerde Amerikaanse acteur. Hij speelt o.a. Aquaman.

Nou de man in deze reclame lijkt niet op Jason Momoa hoor.

[..]

Die sneue man is Jason Momoa. Een behoorlijk bekende en door veel vrouwen begeerde Amerikaanse acteur. Hij speelt o.a. Aquaman.

Echt???  Ik had hem niet herkend!

Begeerde man? Niet door mij. Ook niet toen hij jonger was.   En al helemaal niet nadat ik ergens gelezen heb dat een bepaald lichaamsdeel van hem nogal fors uitgevallen is 

[..]

Dus? Ik ging er al wel vanuit dat het niet echt een sneue man is, maar een acteur die een sneue man speelt. Net als bij de meeste stomme reclames heb ik verder niks tegen de acteurs die er in spelen. Die spelen gewoon hun rol. Maar ik ga een reclame ook niet leuker vinden omdat de acteur door  andere vrouwen begeerlijk wordt gevonden.

MartinJ schreef op 16-03-2025 om 19:34:

Die zelfvoldane blik van die man op dat paard in die Eurojackpot reclame of zoiets trek ik echt niet. En dan maar lekker stappen over dat strand.

Die reclame vind ik juist zo leuk. Komt misschien ook door de muziek, het galop van het paard op die muziek, en die verwaande man als hij iets (smoothie?) drinkt uit zijn beker door een rietje.

Fleurtje_5 schreef op 27-10-2024 om 05:53:

Ik wil ook een hele leuke reclame noemen. Die reclame van de jackpotreclame, de 'winner-man' op zijn deftig lopend paard, op leuke muziek. Die man die 'gelukkig' en verwaand op zijn paard een smoothie drinkt.

https://youtu.be/5GpTRh7Su2U?si=-mHaa4LD6maYzmDp

Deze dus.

amarna schreef op 19-03-2025 om 14:17:

[..]

Echt??? Ik had hem niet herkend!

Begeerde man? Niet door mij. Ook niet toen hij jonger was. En al helemaal niet nadat ik ergens gelezen heb dat een bepaald lichaamsdeel van hem nogal fors uitgevallen is

Gelukkig, want hij is het niet hoor!

[..]

Echt niet, hij zou willen dat hij op Momoa lijkt, die is echt aantrekkelijk!

Fleurtje_5 schreef op 19-03-2025 om 16:09:

[..]

Deze dus.

Nu ik het filmpje nog eens kijk denk ik: hij lijkt er TOTAAL niet op nee. 

Zilver_gray schreef op 19-03-2025 om 18:08:

[..]

Nu ik het filmpje nog eens kijk denk ik: hij lijkt er TOTAAL niet op nee.

Zodra ik de naam Jason Momoa zag, wilde ik het zeker weten. Maar het blijkt hier om een Nederlandse acteur te gaan met de naam Steye van Dam. Neemt niet weg dat ik deze reclame nog steeds heel grappig vind.

Monus schreef op 20-03-2025 om 08:00:

[..]

Zodra ik de naam Jason Momoa zag, wilde ik het zeker weten. Maar het blijkt hier om een Nederlandse acteur te gaan met de naam Steye van Dam. Neemt niet weg dat ik deze reclame nog steeds heel grappig vind.

En je hebt gelijk 

Dat het geen Jason was, daar was ik van overtuigd, maar wie het wel is, dát wist ik niet.

Weer wat geleerd!

Monus schreef op 20-03-2025 om 08:00:

[..]

Ik denk niet dat dit Steye van Dam is.  Die heeft rossig haar en heel lichte wenkbrauwen.  Heeft wel in een Eurojackpot commercial gespeeld (met Sylvie Meis) maar niet in deze.

Sorry, weet niet hoe ik plaatjes moet plakken.

amarna schreef op 20-03-2025 om 08:49:

[..]

Ik denk niet dat dit Steye van Dam is. Die heeft rossig haar en heel lichte wenkbrauwen. Heeft wel in een Eurojackpot commercial gespeeld (met Sylvie Meis) maar niet in deze.

Sorry, weet niet hoe ik plaatjes moet plakken.

Deze misschien?

https://youtu.be/YdwfHAtnUvo?si=f3mqgGMV5SZYc97P

Vind ik wel een leuke reclame met Sylvie

Fleurtje_5 schreef op 20-03-2025 om 16:32:

[..]

Deze misschien?

https://youtu.be/YdwfHAtnUvo?si=f3mqgGMV5SZYc97P

Vind ik wel een leuke reclame met Sylvie

Bedankt!

Inderdaad, dit is Steye van Dam.  Duidelijk niet de man op het paard.  Ik vermoed dat de man op het paard geen Nederlandse acteur is want Amerikaanse acteur/bodybuilder Dwayne "The Rock" Johnson komt ook in die commercial voor.

amarna schreef op 20-03-2025 om 16:40:

[..]

Bedankt!

Inderdaad, dit is Steye van Dam. Duidelijk niet de man op het paard. Ik vermoed dat de man op het paard geen Nederlandse acteur is want Amerikaanse acteur/bodybuilder Dwayne "The Rock" Johnson komt ook in die commercial voor.

Toch is het echt Steye v Dam. Dwayne zit overigens niet in dat spotje, die man lijkt er niet eenz op.

Ik kende die reclame van die man op dat paard helemaal niet maar ik vind hem geweldig grappig.
Maar van bepaalde mensen snap ik wel dat ze de humor er niet van inzien

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
RTF editor