Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Zit iedereen weer vol spanning te kijken 

Ik ben helemaal geen fan van Rob Geus, maar nu gun ik het hem toch wel. Al is het maar omdat die anderen het echt niet kunnen hebben.

Aaaaargh had gehoopt op het afscheid van Loiza, weer niet 

Ugh dat gedweep met Do, snap er niks van. 
Hoop toch echt dat degenen zonder bandana straks nog een proef moeten doen en dat daar dan maar de helft van door gaan. 

En Loiza is nog geen 5 min wakker  en het speculeren begint meteen weer. Ik wordt daar best vervelend van.

Ik weet dat je daar niks anders om handen hebt maar laat het gewoon ff rusten ofzo

Ik vind het wel allemaal een beetje veel, zoveel deelnemers maar toch ook zo weinig afvallers.
Terwijl ik deze aflevering zit te kijken kan ik me niet meer voor de geest halen wie er ook al weer in de andere teams zitten (kan ook een leeftijdsdingetje zijn  )
Ik zal in ieder geval blij zijn als we de totale samensmelting hebben gehad en de individuele strijd gaat beginnen.

Tover-Feetje schreef op 28-10-2021 om 21:38:

Ik vind het wel allemaal een beetje veel, zoveel deelnemers maar toch ook zo weinig afvallers.
Terwijl ik deze aflevering zit te kijken kan ik me niet meer voor de geest halen wie er ook al weer in de andere teams zitten (kan ook een leeftijdsdingetje zijn )
Ik zal in ieder geval blij zijn als we de totale samensmelting hebben gehad en de individuele strijd gaat beginnen.

Ik weet het ook allemaal niet meer. Wie er bij wie in het team heeft gezeten, wie een complotje had met wie, wie elkaar al kent en wie elkaar nog nooit heeft gezien… geen idee meer. Maar bij mij kan het ook een leeftijdsdingetje zijn 😂

Ik vind het ook te veel en te weinig afvallers. 
Ik begrijp dat de makers het onvoorspelbare erin willen stoppen, maar ik kan het niet meer volgen en dus minder leuk is. 

Het zijn er inderdaad nog veel en omdat iedereen zoveel kansen kreeg word het langdradig. Ik ga ervanuit dat het nu wel harder gaat met afvallers.. 2 per week?

Oliviaa schreef op 29-10-2021 om 16:22:

Het zijn er inderdaad nog veel en omdat iedereen zoveel kansen kreeg word het langdradig. Ik ga ervanuit dat het nu wel harder gaat met afvallers.. 2 per week?

Dat hoop ik wel.

Ik hoop echt zo hard dat Loiza eruit gaat! Kan haar niet uitstaan. Sterrin gun ik echt wel de winst eigenlijk. 

ze hebben ook allemaal 6 stemmen gekregen maar er zitten er nog 10 of 11 op een eiland. Neem aan dat je straks nog een x een soort samensmelting krijg. 

Dat denk ik ook wel ja. Moet de aflevering van gisteren nog terugkijken. Ik kijk altijd met m’n man samen en die werkt tot laat op donderdag. 

Rose85 schreef op 29-10-2021 om 18:36:

Ik hoop echt zo hard dat Loiza eruit gaat! Kan haar niet uitstaan. Sterrin gun ik echt wel de winst eigenlijk.

glee-sue-sylvester.gif

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.