Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
Gatekeeper
19-12-2021 om 20:37
Ik herken Anouk gewoon haast niet met die make up. Dat is gewoon een totaal ander mens.
April2021
19-12-2021 om 20:49
Wat saai zeg, eerst al die herhaling en dit schroefgebeuren doet me ook niks eigenlijk.
Het helpt ook niet mee dat ik geen echte favoriet heb.
Dierenvriend97
19-12-2021 om 20:55
Vind de proef ook niet zo spectaculair klinken. Niet zwemmen, geen vuur maken, geen knopen, amper puzzels...
FantasticFox
19-12-2021 om 21:02
Ik hoop dat Anouk of Do wint. Dat vind ik beide doorzetters die ook meerdere proeven hebben gewonnen en nooit achterbaks waren.
FantasticFox
19-12-2021 om 21:05
Dierenvriend97 schreef op 19-12-2021 om 20:55:
Vind de proef ook niet zo spectaculair klinken. Niet zwemmen, geen vuur maken, geen knopen, amper puzzels...
Jaaaa! Ik miste ook het vuur maken en een puzzel in de proef. Maar zwemmen zit er ook niet in, jammer.
Tover-Feetje
19-12-2021 om 21:09
Ik heb ook niet echt een favoriet.
Als Britte maar niet wint
Haar manier van spel is legitiem voor Robinson maar ik zie liever iemand winnen zonder overmatig gekonkel.
Do en Britte hebben nog wel hun Robinson kapsel behouden
Courage
19-12-2021 om 21:39
Wat ontzettend leuk dat Robbert heeft gewonnen!
En vond Anouk op het eiland nog veel mooier dan nu in de studio. Sproetjes weg, krullen weg haha.
zakchips
19-12-2021 om 21:45
Deze finale(proef) paste wel bij het seizoen
Ik vind hem tegenvallen. Ik had al geen favoriet en de proef vond ik zozo. Wat anderen hier ook al zeggen miste ik elementen zoals vuur maken, zwemmen etc.
Tover-Feetje
19-12-2021 om 21:47
Leuk dat Robbert gewonnen heeft.
Ik vond dit seizoen wel een van de mindere edities.
Hopelijk gaan er toch eens wat veranderingen komen in de wijze van stemmen (alleen op de laatste drie of iets dergelijks).
Misschien ook deelnemers die van een (winnaars) eiland komen een ronde immuniteit geven, het is wel heel makkelijk om een terugkomer gelijk weg te stemmen.
Blijkbaar wordt er momenteel een editie opgenomen met alle winnaars van voorgaande seizoenen.
Daar ben ik wel benieuwd naar.
redbulletje
19-12-2021 om 23:00
Leuk dat Robbert won! Maar verder vond ik 't allemaal maar vrij saai. Waarom hebben ze die andere kandidaten eigenlijk uitgenodigd? Die zijn niet eens aan 't woord geweest.
En hoewel het me een loodzware proef lijkt, miste ik ook het zwem- en vuurmaakelement.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.