Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

ik vind het wel een beetje saai worden zo, dat ze die samensmelting over drie afleveringen uitsmeren

Rose85 schreef op 29-10-2021 om 18:36:

Ik hoop echt zo hard dat Loiza eruit gaat! Kan haar niet uitstaan. Sterrin gun ik echt wel de winst eigenlijk.

Nou ik dus ook! Verschrikkelijk. Sterrin heb ik overigens ook wel gezien nu. Een schatje hoor, daar niet van,maar ze presteert echt niks in proeven.

Ik ben team Jayjay!

Waarom is Annemiek deze aflevering totaal niet aan 't woord geweest? 

Ben blij dat Yuki won, vind 'm zo'n lekker ding om te zien. Hopelijk blijft ie er nog lang in. 

Zelf vind ik 't wel lekker kijkvoer zoveel afleveringen en nog steeds veel mensen er in. Mogen ze van mij elke keer wel doen. 

redbulletje schreef op 29-10-2021 om 22:10:

Waarom is Annemiek deze aflevering totaal niet aan 't woord geweest?

Omdat het een saaie doos is? Ik was alweer vergeten dat ze er nog in zat…

ik hoop dat Do eruit gaat. Ik irriteer mij heel erg aan haar. Slecht in de proeven maar zichzelf wel helemaal veilig vinden. 

Ik denk (en hoop) dat beide kampen individueel gaan strijden en dat er bij elk kamp elke week iemand vertrekt.

Amber82 schreef op 31-10-2021 om 00:11:

Ik denk (en hoop) dat beide kampen individueel gaan strijden en dat er bij elk kamp elke week iemand vertrekt.

Dat zou wat mij betreft inderdaad prima zijn! 

vanaf donderdag is er ook weer eilandpraat

Pands schreef op 31-10-2021 om 00:01:

ik hoop dat Do eruit gaat. Ik irriteer mij heel erg aan haar. Slecht in de proeven maar zichzelf wel helemaal veilig vinden.

Loiza en Annemiek zou ik anders ook totaal niet missen. 

oeh aan de tranen te merken en de toon van Nicolette gaat er dus iets heftigs gebeuren

Krullen-bol schreef op 31-10-2021 om 20:19:

oeh aan de tranen te merken en de toon van Nicolette gaat er dus iets heftigs gebeuren

Was dat in het begin want dat heb ik gemist. Ik kijk ook met iets vertraging op nl ziet.

Dolfje schreef op 31-10-2021 om 20:20:

[..]

Was dat in het begin want dat heb ik gemist. Ik kijk ook met iets vertraging op nl ziet.

Net voor de reclame break een voorstukje 

Ik zag het

Jasmine gaat er gelijk met gestrekt been in hoor 

Ooh dat is wel verrassend 
Ik ben niet rouwig dat ze vertrekt maar op deze manier is natuurlijk wel erg zuur voor haar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.