Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Leuke aflevering! Ik vond ook jasmine niet fair naar yuki toe. En ben benieuwd hoe het verder gaat

Jasmine heeft wel last van wraakgevoelens zeg. Wist ze aan welk spel ze meedeed? 

afvallers en 2e kans eiland gaan tegen elkaar. Die zullen ook gesplitst worden en dan samengaan met de 2 groepen uit de reguliere eilanden.

LydiaDietz schreef op 25-10-2021 om 13:33:

Jasmine heeft wel last van wraakgevoelens zeg. Wist ze aan welk spel ze meedeed?

Vind het om eerlijk te zijn een beetje een apart mens, dat ze zo boos naar Yuki zat te loeren

Geweldig dat Yuki won! En dat die ouwe zeur eindelijk naar huis is!  

redbulletje schreef op 25-10-2021 om 15:18:

Geweldig dat Yuki won! En dat die ouwe zeur eindelijk naar huis is!

Maar wel nog een sneer naar Rob, dat die mafkukel er nog op stond. En bij t afscheidspraatje ook. Echt een pestkop. 

Ik ben ook niet rouwig om het vertrek van John maar was eerlijk gezegd wel benieuwd hoe hij zich in een groep zou gaan handhaven, wat hij tot nu toe nog amper had hoeven doen.
Jasmine is ook een van degene die vergeet dat Robinson een spel is.
Grappig hoe dat soort spelers het wel voor zichzelf kunnen verantwoorden samen te spannen tegen een speler "want dat is het spel".
Maar als ze zelf het slachtoffer van een complot zijn is het "niet eerlijk en vies" 

Ik had stiekem toch gehoopt dat Rob als eerste was gevallen.. Had John ook wel in een groep willen zien.. 
Ben benieuwd naar alle reacties als de verschillende groepen samen komen..  

Ik hoop dat Yuki, Sterrin, Annemiek en Jayjay er in blijven bij de volgende proef. 

redbulletje schreef op 25-10-2021 om 16:06:

Ik hoop dat Yuki, Sterrin, Annemiek en Jayjay er in blijven bij de volgende proef.

Eens!

Oliviaa schreef op 25-10-2021 om 15:58:

Ik had stiekem toch gehoopt dat Rob als eerste was gevallen.. Had John ook wel in een groep willen zien..
Ben benieuwd naar alle reacties als de verschillende groepen samen komen..

Zo blij dat die man weg is. Vreselijk onsympathiek persoon. Rob overleeft de volgende proef niet, denk dat hij laatste gaat worden. Die ligt er zo uit. Ook blij dat Yuki won. Ik dacht alleen maar: niet Anouk!! Die vind ik te verwaand.

Ik ben team Jayjay! Sterrin vond ik leuk maar begint nu wat zalverig te worden en daar irriteer ik me aan

Liever had ik Rob zien vertrekken. Hoewel ik John een nare man vind, had ik hem wel nog in de groep willen zien. 
Nare actie van John: hij viel er af en pakte de balk van Rob vast. Zoiets gebeurd niet per ongeluk! 

KillerQueen schreef op 25-10-2021 om 20:08:

Zoiets gebeurd niet per ongeluk!

Natuurlijk was dat niet per ongeluk.

Het is echt een bully

Dat viel me ook op, dat hij bij Rob aan zijn stellage hing... Onsportief.

Ik hoop in elk geval op JayJay die door gaat, en Annemiek vind ik gewoon leuk om te blijven volgen omdat ik haar van BZV ken, dus zij ook. Vind haar ook heel sterk en sportief.

Vond het ook zo flauw dat hij die balk van Rob greep. En zichzelf op dat moment ook een goede verliezer noemen. Man wat hij uitkraamde toen hij er af viel en icm die balk pakken. Hele kinderachtige man

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.