Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens 2024


Met dat flauwe gedoe over die eggs benedict had ik de eerste keer vertrekken ook stom gevonden. Ze hoorde 20 punten meer te hebben. 

Wat stom dat ze bij Jimmy bij het collectieve geheugen over Op1 geen punten gaven voor ‘wisselende presentatoren’ Hij noemde heel veel presentatoren op. En meer inconsequente goed/fout beoordelingen. Soms heel soepel, soms heel precies. Die wielerronde (amstelgoldrace) hadden ze ook wel goed mogen rekenen, want muurschilderingen ipv fresco was wel goed. Ik vind het dit jaar heel wisselend qua jury

Dat ze muurschildering goedkeurden vond ik ook echt slecht! Vooral als je ziet wat ze soms niet goedkeuren. 
Bij de Eggs Benedict vraag zag je haar naar Maarten kijken omdat hij zogenaamd de jury is maar vanuit hem kwam geen enkele reactie. Hij is zelf vergeten dat hij de jury is. 

Ik ben het met jullie eens over de jurering.

Overdreven vrouw, Imanuelle Grives. En Jet is iemand met 101 gezichten.

Fijn dat Anne-Maartje door is !

Jammer dat het al weer de finaleweek is…ik vind het zo’n leuk programma, ik ga het missen.
Ik heb overigens het gevoel dat ze zomerversie korter is (minder weken duurt) dan de winterversie. Is dat ook echt zo of voelt dat alleen maar zo?

Geen idee eigenlijk Madee.

Ik vind Max erg leuk. Ik hoop dat hij wint.

Tippex schreef op 26-08-2024 om 22:29:

Fijn dat Anne-Maartje door is !

Ik vind Anne Maartje ook leuk. Ik hoop dat Hannah er vanavond gelijk weer uitvliegt. Niet in het minst omdat iets leuks dat ik in het vooruitzicht had door haar clubje met klaplopers niet door gaat. 

Thora schreef op 27-08-2024 om 16:49:

[..]

Ik vind Anne Maartje ook leuk. Ik hoop dat Hannah er vanavond gelijk weer uitvliegt. Niet in het minst omdat iets leuks dat ik in het vooruitzicht had door haar clubje met klaplopers niet door gaat.

Klubje met klaplopers? Doe ff normaal.

Wat is die Max een slimmerik! En juist fijn dat Hannah door is. Haar generatie staat voor grote problemen en ze werkt hard om dat onder de aandacht te brengen. 

Herfstappeltaart schreef op 27-08-2024 om 19:56:

[..]

Klubje met klaplopers? Doe ff normaal.

Heb jij tijd om op de A12 te gaan zitten? Ik niet want ik moet namelijk werken. En als mevrouw Aardrijkskunde had gestudeerd in plaats van wat ze nu heeft gedaan had ze geweten dat het totaal zinloos is waar ze mee bezig is. Het is een andere discussie maar ik wil het wel even kwijt. 

Ik had ook liever Anne-Maartje door zien gaan. Op de een of andere manier vind ik haar manier van praten fijn terwijl het ook heel irritant kan zijn of zo. 
En ik vind Hannah heel overdreven. 

Thora schreef op 27-08-2024 om 22:44:

[..]

Heb jij tijd om op de A12 te gaan zitten? Ik niet want ik moet namelijk werken. En als mevrouw Aardrijkskunde had gestudeerd in plaats van wat ze nu heeft gedaan had ze geweten dat het totaal zinloos is waar ze mee bezig is. Het is een andere discussie maar ik wil het wel even kwijt.

Ik ben het eens met Citroengraag. Verder offtopic.

Ik ben het eens met Thora. Fijn dat je op een forum gewoon je mening mag hebben/zeggen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.