Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens 2024


Fleurtje_5

Fleurtje_5

30-08-2024 om 12:58 Topicstarter

Ik heb elke avond de Slimste opgenomen en nog niet alle afleveringen gezien, maar ik ben wel onder de indruk van Max. Hij weet veel, en is daarbij ook nog grappig én sympathiek.

Laatst moest ik zo lachen toen hij vertelde over de oude tv die hij had gekregen na het overlijden van zijn opa.

Jammer dat Anne-Maartje is afgevallen.

LydiaDietz schreef op 30-08-2024 om 11:03:

Ik hoop dat Max wint. Maartje vind ik ook leuk. En Herman, echt wel een sympathieke man, maar juist omdat hij t gaat presenteren ergens niet gepast als hij de slimste wordt ofzo. Ik heb bij hem weleens gedacht dat hij wel heel goed wist in welke richting hij moest denken. En de nieuwe presentator is de finale levert ook wel een mooi beeld op natuurlijk...
Maar misschien ben ik te achterdochtig.
Anyway, Max for the win!

Het zou best kunnen. Zoals je eerder in deze topic kunt lezen is er hier twijfel over de objectiviteit van de jury. Halfgoede antwoorden worden bij de een wel en bij de ander niet goed gerekend. Het viel vooral op bij die Jet. 

Anyway, ik ben blij met deze finale. Alledrie leuke slimme mensen.

Thora schreef op 30-08-2024 om 14:00:

[..]

Het zou best kunnen. Zoals je eerder in deze topic kunt lezen is er hier twijfel over de objectiviteit van de jury. Halfgoede antwoorden worden bij de een wel en bij de ander niet goed gerekend. Het viel vooral op bij die Jet.

Anyway, ik ben blij met deze finale. Alledrie leuke slimme mensen.

Ik denk toch echt dat bij de vragen waar het om gaat van te voren vastgelegd is wat wel of niet goedgekeurd wordt als antwoord. En afhankelijk van de vraag zal dat ruimer overkomen.

Ik gun het ze alle drie van harte, ik heb ook erg veel zin in de finale vanavond!
Hopelijk onthullen ze nog wie de nieuwe jury wordt, zou een mooi moment ervoor zijn.

Leuke en eerlijke finale! Ze waren allemaal heel goed, allemaal hadden ze het verdiend, vind ik. Alleen dacht ik dat dit al het laatste seizoen van Philip en Maarten was, maar ze doen het winterseizoen dus ook nog?

madee schreef op 30-08-2024 om 21:18:

Leuke en eerlijke finale! Ze waren allemaal heel goed, allemaal hadden ze het verdiend, vind ik. Alleen dacht ik dat dit al het laatste seizoen van Philip en Maarten was, maar ze doen het winterseizoen dus ook nog?

Zeker. Het winterseizoen is het laatste voor ze. Ik geloof dat dit dan de 25ste editie wordt.

Mooie aflevering. Pittige vragen ook. Ik dacht ook dat het de laatste keer met Philip en Maarten was. Zo deden ze het in ieder geval de hele tijd voorkomen. Maar ja, wat maakt het uit. Het blijkt een leuk programma.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

02-09-2024 om 11:00 Topicstarter

madee schreef op 30-08-2024 om 16:04:

Ik gun het ze alle drie van harte, ik heb ook erg veel zin in de finale vanavond!
Hopelijk onthullen ze nog wie de nieuwe jury wordt, zou een mooi moment ervoor zijn.


Zo nu ben ik bij gekeken. Wat een fijne kandidaten. Herman, Maartje en Max. 

Herman is goed, fijn dat hij gewonnen heeft, maar ik vond Max in deze aflevering toch ook echt heel goed. En alle andere afleveringen ook. Hij zat er vaker dan Herman. Applaus voor alle drie.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.