Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens 2024


Tippex schreef op 28-08-2024 om 08:24:

Ik ben het eens met Thora. Fijn dat je op een forum gewoon je mening mag hebben/zeggen.

Een mening is iets anders dan schelden.

Tippex schreef op 28-08-2024 om 08:24:

Ik ben het eens met Thora. Fijn dat je op een forum gewoon je mening mag hebben/zeggen.

Het gaat er meer om dat mensen die in een luchtig draadje schrijven vaak niet de mensen zijn die geïnteresseerd zijn in dergelijke discussies die heel fel kunnen worden. Daar is elders op dit forum voldoende ruimte voor.

Herfstappeltaart schreef op 28-08-2024 om 08:37:

[..]

Een mening is iets anders dan schelden.

Schelden ? Waar dan ?

Daglichtlamp schreef op 28-08-2024 om 09:12:

[..]

Het gaat er meer om dat mensen die in een luchtig draadje schrijven vaak niet de mensen zijn die geïnteresseerd zijn in dergelijke discussies die heel fel kunnen worden. Daar is elders op dit forum voldoende ruimte voor.

Ik zeg wat ik wil. Ga jij het mij verbieden ? Ik begrijp overigens niet wat je wil zeggen met je bericht. 

Ik wens iedereen in dit draadje heel veel succes. Jammer dat een eigen inbreng/mening niet gewaardeerd wordt. Vond hier meeschrijven altijd wel leuk. Daaaaag !

Tippex schreef op 28-08-2024 om 09:44:

[..]

Schelden ? Waar dan ?

Ik denk dat met schelden het woord klaplopers bedoeld wordt dat ik heb gebezigd over de club van Hannah Prins. Ik had op dat moment net het bericht gekregen dat een evenement waar ik naartoe zou gaan niet door gaat omdat de bewuste groep het nodig vindt om te komen demonstreren. En ja, ik was daar behoorlijk teleurgesteld over. Vandaar mijn ietwat felle reactie. 

Herfstappeltaart schreef op 28-08-2024 om 08:37:

[..]

Een mening is iets anders dan schelden.

Stel je niet zo aan

Muurbloem1985 schreef op 28-08-2024 om 17:18:

[..]

Stel je niet zo aan

En wat vind je van De Slimste Mens?

Die arme, arme, arme Nicolaas. De man had een totale black out van 40 minuten. Het viel mij wel tegen dat niemand de Tarot wist. 

Ik dacht: leuk! veel posts in dit topic. Blijkt het allemaal gehakketak te zijn...

Echt jammer van Nicolaas. Had hem het liefst door zien gaan. En hij maakte best een goede comeback.

Zit ik Divorce te kijken op RTL Lounge. Wie zie ik daar nog piepjong? Maartje van de Wetering. Leuk dat ze morgen komt.

Leuke finale morgen! 
Zou een all stars serie leuk vinden met allemaal finalisten van alle jaren.

April2021 schreef op 29-08-2024 om 22:21:

Leuke finale morgen!
Zou een all stars serie leuk vinden met allemaal finalisten van alle jaren.

Dat lijkt me ook leuk!

April2021 schreef op 29-08-2024 om 22:21:

Leuke finale morgen!
Zou een all stars serie leuk vinden met allemaal finalisten van alle jaren.

Ik vind ze alle drie erg leuk. Maar ik zie Herman het liefste winnen. Leuke start van het nieuwe "De slimste mens".

Een All Stars serie zou zeker leuk zijn. Dat is overigens in 2022 ook geweest.

Ik hoop dat Max wint. Maartje vind ik ook leuk. En Herman, echt wel een sympathieke man, maar juist omdat hij t gaat presenteren ergens niet gepast als hij de slimste wordt ofzo. Ik heb bij hem weleens gedacht dat hij wel heel goed wist in welke richting hij moest denken. En de nieuwe presentator is de finale levert ook wel een mooi beeld op natuurlijk... 
Maar misschien ben ik te achterdochtig. 
Anyway, Max for the win!

LydiaDietz schreef op 30-08-2024 om 11:03:

Ik hoop dat Max wint. Maartje vind ik ook leuk. En Herman, echt wel een sympathieke man, maar juist omdat hij t gaat presenteren ergens niet gepast als hij de slimste wordt ofzo. Ik heb bij hem weleens gedacht dat hij wel heel goed wist in welke richting hij moest denken. En de nieuwe presentator is de finale levert ook wel een mooi beeld op natuurlijk...
Maar misschien ben ik te achterdochtig.
Anyway, Max for the win!

Ja wat jij zegt dacht ik ook. Dat ziet er misschien een beetje uit als doorgestoken kaart (niet dat ik dat zelf zou geloven hoor). Max mag winnen van mij. Sympathieke jongen. Weet veel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.