Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens 2024


Fleurtje_5

Fleurtje_5

15-08-2024 om 12:50 Topicstarter

Citroengraag schreef op 15-08-2024 om 12:03:

Vinden jullie de jury ook wisselend in wat ze goed rekenen? Soms willen ze het heel precies en de andere keer wordt iets wel goed gerekend.


Dat vind ik dus ook.

Fleurtje_5 schreef op 15-08-2024 om 12:50:

[..]


Dat vind ik dus ook.

Ik heb dat ook. En nu dacht ik toch dat Maarten de jury is. Maar die komt er helemaal niet aan te pas in die gevallen. 

Citroengraag schreef op 15-08-2024 om 12:03:

Vinden jullie de jury ook wisselend in wat ze goed rekenen? Soms willen ze het heel precies en de andere keer wordt iets wel goed gerekend.

Ja vind ik ook. 

Wat weet je over crêpepapier? "Je kunt er als kleuter mee spelen". Wordt goed gerekend terwijl het antwoord knutselen moet zijn.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

15-08-2024 om 23:06 Topicstarter

Thora schreef op 15-08-2024 om 16:20:

[..]

Ik heb dat ook. En nu dacht ik toch dat Maarten de jury is. Maar die komt er helemaal niet aan te pas in die gevallen.


Wat weet je van Roland Garros? : Is dat een tennisser? Hops word het goed gekeurd terwijl het GEEN tennisser is maar een tennistoernooi. Zo fout.

Fleurtje_5 schreef op 15-08-2024 om 23:06:

[..]


Wat weet je van Roland Garros? : Is dat een tennisser? Hops word het goed gekeurd terwijl het GEEN tennisser is maar een tennistoernooi. Zo fout.

Die dingen dus. Ik hoop dat ze in het nieuwe seizoen dit anders aan gaan pakken want dit kan echt niet.

En soms geeft Philip voorzetjes, als het met de galerij  niet wil lukken. Dan noemen mensen diverse mogelijkheden, het belletje gaat en Philip zegt :  xxxx is goed!  Dan weten de mensen dus hoe ze verder moeten. 

Beterlaat2021! schreef op 16-08-2024 om 12:28:

En soms geeft Philip voorzetjes, als het met de galerij niet wil lukken. Dan noemen mensen diverse mogelijkheden, het belletje gaat en Philip zegt : xxxx is goed! Dan weten de mensen dus hoe ze verder moeten.

Klopt ja. Ach, het is maar een spelletje natuurlijk, maar inderdaad, het een heel streng fout rekenen het het ander niet vind ik ook vreemd.

Leuke, intelligente jongen die Max!

Herfstappeltaart schreef op 17-08-2024 om 07:44:

Leuke, intelligente jongen die Max!

Mee eens ! En Nicolaas laat mij glimlachen.

Vond het gisteren jammer dat er iemand naar huis moest. Alle drie leuke kandidaten.

April2021 schreef op 17-08-2024 om 21:08:

Vond het gisteren jammer dat er iemand naar huis moest. Alle drie leuke kandidaten.

Dat had ik dus ook.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

20-08-2024 om 22:55 Topicstarter

Drie leuke kandidaten idd. Max weet best veel.

Pepijn Crone, een prettige goedlachse man. Heel jammer dat hij niet terug mag komen. Vond de drie kandidaten gewaagd aan elkaar, de punten/seconden lagen dicht bij elkaar.

Jammer dat Nicolaas eruit is. Ik vond haar niet zo leuk.
Wel een leuke finale.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.