Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt vrouw 2025

en roel miste de jus
Kon volgens mij geen lachje af

ik denk toch dat de dames af gaan knappen maar ben benieuwd 🤣

Joszy schreef op 24-03-2025 om 06:44:

[..]

Of juist wel als ze lekker alleen of met een vriendin wil blijven reizen...

Ik vond het zorgwekkender dat hij blijkbaar zo weinig behoefte had om de familie van zijn ex te zien. Hoe geïnteresseerd ben je dan? Dat zou ik een veel grotere afknapper vinden

Ik denk dat ze prima alleen of met een vriendin kan blijven reizen, moet ze ook vooral blijven doen. Ik zie dat alleen niet in combinatie met Roel. Een van de dames zei zo iets als; hij zit wel vast in bepaalde patronen... dat gevoel krijg ik ook bij hem, niks mis mee als hij openstaat om iets anders te proberen de vraag is of hij dat kan/wil. Mogelijk is hij om die reden maar 1 keer naar Polen geweest, hij zit vast tussen de bloemkolen

En mag zij dan wel alleen op reis

Joszy schreef op 24-03-2025 om 08:53:

[..]

Zijn ex is blijkbaar Pools. In al die jaren dat ze samen waren is hij daar 1x geweest. Nu hoeft het niet meer natuurlijk, maar ik vind het een wel bijzonder dat terwijl je een jarenlange relatie hebt, je blijkbaar zo weinig zin hebt om mee te gaan naar haar vaderland, haar vrienden en familie te zien etc.

Ah, op die manier. Tja, dat is heel weinig inderdaad. Al snap ik wel dat je een bedrijf niet makkelijk achterlaat. Dan moet je maar net een geschikte waarnemer hebben.

Roos57 schreef op 23-03-2025 om 22:22:

John met zijn kippen.ik vind het niks .
Roel is denk ik heel saai . Ben benieuwd hoe dat af loopt.

John vind ik eng. Met die oogjes van 'm.

Joszy schreef op 24-03-2025 om 06:44:

[..]

Ik vond het zorgwekkender dat hij blijkbaar zo weinig behoefte had om de familie van zijn ex te zien. Hoe geïnteresseerd ben je dan? Dat zou ik een veel grotere afknapper vinden

Mwah, ze is niet voor niks zijn ex denk ik dan maar. Hij deed er in ieder geval niet geheimzinnig over.

Roos57 schreef op 24-03-2025 om 09:12:

en roel miste de jus
Kon volgens mij geen lachje af

ik denk toch dat de dames af gaan knappen maar ben benieuwd 🤣

Bij een gekookte aardappel zou ik de jus ook missen.

Fleurtje_5 schreef op 26-03-2025 om 18:09:

[..]

Bij een gekookte aardappel zou ik de jus ook missen.

Ik ook maar er was iets hoe hij reageerde 

Maar ben benieuwd 🤨 

Het is weer bijna zover! Het vervolg van de logeerweek.

Friezinnetje

Friezinnetje

30-03-2025 om 20:23 Topicstarter

ja, ben benieuwd hoe het allemaal weer gaat.

oja ik heb een zoon 
😳

Bij John kan ik helemaal niet aflezen wat hij denkt. Hij lacht wel, maar geen idee of hij het meent. 

Roos57 schreef op 30-03-2025 om 20:54:

oja ik heb een zoon
😳

Ik kan niet kijken vanavond, wie zegt dat van de deelnemers? (Ik ben te nieuwsgierig om te wachten tot mijn terugkijk-moment)

Bloemenzee schreef op 30-03-2025 om 20:56:

Bij John kan ik helemaal niet aflezen wat hij denkt. Hij lacht wel, maar geen idee of hij het meent.

Klopt, dat heb ik ook bij hem. Hij lijkt me ergens ook wat sarcastisch en kijkt af en toe wat smalend. Niet mijn type.

thinkso schreef op 30-03-2025 om 20:57:

[..]

Ik kan niet kijken vanavond, wie zegt dat van de deelnemers? (Ik ben te nieuwsgierig om te wachten tot mijn terugkijk-moment)

Sjoerd van deedry

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.