Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt vrouw 2025

Vanaf zondag 2 maart start er weer een nieuw seizoen van Boer zoekt Vrouw. 
Dit jaar zijn er 6 boeren.

Eerdere seizoenen zagen we in de eerste aflevering de brieven, in dit seizoen gaan de boeren meteen op speeddate. De liefdesbrieven heeft Yvon al eerder bij de boeren bezorgd.

boeren_boer_zoekt_vrouw_2025.jpg?h=aa3e6993&itok=xBvpnT0I

Boerin Deerdry, heeft gekozen voor: Roy, Sjoerd, Wesley, Carst-Jan en Huub

Boer Julius, heeft gekozen voor: Kayleigh, Patricia, Nora en Myrthe (hij kiest er 4)

Boer John, heeft gekozen voor: Daniëlle, Karin, Mira, Aileen en Linda

Boer Roel, heeft gekozen voor Lisanne, Kelsey, Simone, Karin en Sandra

boer Martijn, heeft gekozen voor Ilja, Marleen, Maud, Annet en Ciska

Boer Jan, heeft gekozen voor: Anita, Annick, Dorien, Giela en Karina

Vanaf 2 maart op NPO1 om 20.25 uur. 

Jaa leuk . Ik zit weer klaar .😃

Handig om de brieven aflevering over te slaan, als we hierdoor meer zien van de logeerweek is het helemaal mooi.

Leuk! Ik heb zin om weer te gaan kijken. 

MidasWolf schreef op 23-02-2025 om 21:46:

Handig om de brieven aflevering over te slaan, als we hierdoor meer zien van de logeerweek is het helemaal mooi.

Hoop ook, dat we meer te zien krijgen van het logeren. De hoeveelheid brieven maakt immers niet uit om de dates tot een succes te maken.

Leuk. Ik schrijf mee. 

yeah! Er is wat meer aandacht voor de speeddates begreep ik en in de eerste aflevering zie je de eerste drie boeren, in de tweede de volgende drie. 

Leuk! Ik ben ook vd partij 

leuk!
Net BZV belgie gekeken.

Op dit ogenblik , op NPO1, Tijd voor Max, wordt teruggekeken op alle jaren BZV.
Heel leuk!  17.10 - 17.57 uur.

Friezinnetje

Friezinnetje

02-03-2025 om 20:02 Topicstarter

vanavond de eerste aflevering!

Friezinnetje schreef op 02-03-2025 om 20:02:

vanavond de eerste aflevering!

Ik ben er klaar voor 

Wat een leuke boeren! Kijk uit naar meer, en vind het jammer dat het maar 1 keer per week op tv komt. Ben al die namen weer kwijt voor de volgende aflevering te zien is. Ik miste overigens, in beeld de namen en leeftijd van de dames en boeren, of was dat in eerdere afleveringen ook niet? 

Leuke boeren . Leuke vrouwen.
Ben benieuwd.

Friezinnetje

Friezinnetje

02-03-2025 om 22:12 Topicstarter

ik vond het ook een leuke aflevering en gelukkig niet een hele uitzending over alle brieven. Ik heb gevraagd om de op open te zetten, zodat ik straks de foto's van de boeren er apart bij kan zetten, met de gekozen kandidaten erbij

Lady_Violet

Forum Moderator

Moderator

02-03-2025 om 22:32

Friezinnetje schreef op 02-03-2025 om 22:12:

ik vond het ook een leuke aflevering en gelukkig niet een hele uitzending over alle brieven. Ik heb gevraagd om de op open te zetten, zodat ik straks de foto's van de boeren er apart bij kan zetten, met de gekozen kandidaten erbij

Hij staat open voor je 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.