Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt vrouw 2025

De enige naam die ik heb onthouden is Annick bij boer Jan. Ze zou een zus kunnen zijn van een vroegere collega van me. En ze lijkt me een heel leuke lieve vrouw.
Ik vond het een leuke aflevering!

Die Jan... ik weet niet hoor. Maar hij heeft het vooral over schoonmaken. En ik vond het onwijs gênant dat hij met briefjes stond bij het keuze moment en echt geen idee had van de namen van zijn vrouwen.
Roel en Simone lijkt me leuk! En ik denk dat Martijn voor Annet gaat. Wat denken jullie? 

Joszy schreef op 03-03-2025 om 06:15:

Die Jan... ik weet niet hoor. Maar hij heeft het vooral over schoonmaken. En ik vond het onwijs gênant dat hij met briefjes stond bij het keuze moment en echt geen idee had van de namen van zijn vrouwen.
Roel en Simone lijkt me leuk! En ik denk dat Martijn voor Annet gaat. Wat denken jullie?

Sommige mensen kunnen moeilijk namen onthouden, daarnaast zal Jan niet gewend zijn aan cameramensen om zich heen waardoor het nog lastiger zal zijn.

Ik ben de namen ook allemaal vergeten, wie waren Roel en Simone, Martijn en Annet ook alweer? Geen idee, laat staan dat ik in die paar minuten kan beoordelen wie voor wie gaat. 

Leuk, een nieuw topic.

Friezinnetje

Friezinnetje

03-03-2025 om 17:21 Topicstarter

ik heb foto's en namen in de OP gezet en hou die wat bij met namen en wie er weer moeten vertrekken

Leuk dat het weer begonnen is!

Hoewel ik de aflevering over de brieven niet perse mis vond ik dit wel te chaotisch. Zulke korte fragmenten waardoor het nog lastig was iedereen uit elkaar te houden, of een wat betere indruk te krijgen. Ik miste ook regelmatig de namen en leeftijden in beeld.
Hopelijk komt dat bij de aflevering met de dagdates weer goed. 

Friezinnetje schreef op 03-03-2025 om 17:21:

ik heb foto's en namen in de OP gezet en hou die wat bij met namen en wie er weer moeten vertrekken

Bedankt Friezinnetje!

Is boer Julius al 'n keer in een eerder seizoen geweest? Op de e.a. manier denk ik hem te herkennen  🤔

Zou boer Jan maar 7 of 8 brieven gekregen hebben? Hij had niet 10 vrouwen bij de speeddate.

Schemerlampje schreef op 03-03-2025 om 18:12:

Zou boer Jan maar 7 of 8 brieven gekregen hebben? Hij had niet 10 vrouwen bij de speeddate.

Nieuw concept het gaat niet meer om het aantal brieven, maar ze worden wel soort van tentoongesteld op tafel als het er veel zijn.

Er zijn ook geen afvallers meer, ik vraag me af of er wel genoeg kandidaten waren. Nu zijn er 6 boeren en start het speeddaten. Nieuw concept of noodzaak? 

Yumi schreef op 03-03-2025 om 18:32:

[..]

Nieuw concept het gaat niet meer om het aantal brieven, maar ze worden wel soort van tentoongesteld op tafel als het er veel zijn.

Er zijn ook geen afvallers meer, ik vraag me af of er wel genoeg kandidaten waren. Nu zijn er 6 boeren en start het speeddaten. Nieuw concept of noodzaak?

Was het niet zo dat ook boeren met minder brieven mee konden doen?

Fleurtje_5 schreef op 03-03-2025 om 18:40:

[..]

Was het niet zo dat ook boeren met minder brieven mee konden doen?

Dat is toch al met Jan.

Denk je dat ze kandidaten die veel brieven hebben niet mee laten doen, en in plaats daarvan Jan naar voren schuiven?  Denk het niet

Zou er nooit een vrouw zijn die haar boer tegen vind vallen? Ze zijn altijd zo lyrisch dat ik denk: er zal toch wel eens keer een tegenvaller zijn? Maar ja, dat zeg je misschien liever niet op tv zo'n eerste uitzending en eerste keer. 

Jammer dat die vrouw uit Zeeland er niet langer over nagedacht heeft. Zij zou altijd naar hem moeten toe bewegen, hij kan niet zomaar zijn koeien in de steek laten. 

Ik denk het wel, maar of ze dat zeggen is een tweede.
En als ze het wel zouden zeggen weet ik ook niet of het wordt uitgezonden.

Daarnaast kan ik me ook nog voorstellen dat wanneer je op iemand geschreven hebt die je echt heel leuk lijkt maar deze bij de speeldate blijkt tegen te vallen dat je hoopt dat dat door zenuwen ofzo komt en je wil afwachten wat je bij de dagdate ervaart.

Ik was het gisteren helemaal vergeten 😅.
Nu terugkijken, vooralsnog vind ik Martijn wel de leukste

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.