Media en cultuur

Friezinnetje
23-02-2025 om 20:45
Boer zoekt vrouw 2025
Vanaf zondag 2 maart start er weer een nieuw seizoen van Boer zoekt Vrouw.
Dit jaar zijn er 6 boeren.
Eerdere seizoenen zagen we in de eerste aflevering de brieven, in dit seizoen gaan de boeren meteen op speeddate. De liefdesbrieven heeft Yvon al eerder bij de boeren bezorgd.
Boerin Deerdry, heeft gekozen voor: Roy, Sjoerd, Wesley, Carst-Jan en Huub
Boer Julius, heeft gekozen voor: Kayleigh, Patricia, Nora en Myrthe (hij kiest er 4)
Boer John, heeft gekozen voor: Daniëlle, Karin, Mira, Aileen en Linda
Boer Roel, heeft gekozen voor Lisanne, Kelsey, Simone, Karin en Sandra
boer Martijn, heeft gekozen voor Ilja, Marleen, Maud, Annet en Ciska
Boer Jan, heeft gekozen voor: Anita, Annick, Dorien, Giela en Karina
Vanaf 2 maart op NPO1 om 20.25 uur.

Fleurtje_5
03-03-2025 om 22:57
Yumi schreef op 03-03-2025 om 18:49:
[..]
Dat is toch al met Jan.
Denk je dat ze kandidaten die veel brieven hebben niet mee laten doen, en in plaats daarvan Jan naar voren schuiven? Denk het niet
![]()
Nee dat zeg ik helemaal niet. Volgens mij mogen nu alle boeren mee doen ongeacht het aantal brieven. Dus niet alleen de vijf boeren die de meeste brieven ontvingen.
Ik heb vanavond naar de aflevering van gisteren kunnen kijken. Meende dat ik Jan hoorde zeggen dat hij niet van 'teveel' hield. Moeite met keuzes maken?

RavIvaR
03-03-2025 om 22:59
Door de wijziging in het format hoopte meer van de logeerweek te gaan zien. Maar we volgen nu 1 boer meer, dus denk dat dat er toch niet in zit helaas.

Yumi
03-03-2025 om 23:03
Vrijevlinder schreef op 03-03-2025 om 19:15:
Zou er nooit een vrouw zijn die haar boer tegen vind vallen? Ze zijn altijd zo lyrisch dat ik denk: er zal toch wel eens keer een tegenvaller zijn? Maar ja, dat zeg je misschien liever niet op tv zo'n eerste uitzending en eerste keer.
Jammer dat die vrouw uit Zeeland er niet langer over nagedacht heeft. Zij zou altijd naar hem moeten toe bewegen, hij kan niet zomaar zijn koeien in de steek laten.
Nou, dat dacht ik ook, die eerste uitzending waarop ze geschreven heeft is 'n maand of 6 geleden. Ze vindt de afstand geen probleem, maar ineens is deze ene keer rijden voor de kennismaking eigenlijk al te lang Apart..

Yumi
03-03-2025 om 23:08
Fleurtje_5 schreef op 03-03-2025 om 22:57:
[..]
Nee dat zeg ik helemaal niet. Volgens mij mogen nu alle boeren mee doen ongeacht het aantal brieven. Dus niet alleen de vijf boeren die de meeste brieven ontvingen.
Ik heb vanavond naar de aflevering van gisteren kunnen kijken. Meende dat ik Jan hoorde zeggen dat hij niet van 'teveel' hield. Moeite met keuzes maken?
Dan begreep ik jou niet goed en jij mij niet
Ik bedoelde dat ze te weinig kandidaten hebben, want alle boeren zijn er blijkbaar 6. Waardoor ik twijfel of het "nieuwe" concept niet gewoon noodzaak is.

Friezinnetje
04-03-2025 om 07:12
Yumi schreef op 03-03-2025 om 23:08:
[..]
Ik bedoelde dat ze te weinig kandidaten hebben, want alle boeren zijn er blijkbaar 6. Waardoor ik twijfel of het "nieuwe" concept niet gewoon noodzaak is.
ik denk gewoon nieuw concept. Dit was vanaf het begin al duidelijk met de nieuwe serie toch?

Beterlaat2021!
04-03-2025 om 08:32
Joszy schreef op 03-03-2025 om 06:15:
Die Jan... ik weet niet hoor. Maar hij heeft het vooral over schoonmaken. En ik vond het onwijs gênant dat hij met briefjes stond bij het keuze moment en echt geen idee had van de namen van zijn vrouwen.
Volgens mij kan Jan niet lezen....

Fleurtje_5
04-03-2025 om 10:12
Yumi schreef op 03-03-2025 om 23:03:
[..]
Nou, dat dacht ik ook, die eerste uitzending waarop ze geschreven heeft is 'n maand of 6 geleden. Ze vindt de afstand geen probleem, maar ineens is deze ene keer rijden voor de kennismaking eigenlijk al te lang
Apart..
Die mevrouw uit Zeeland vond de afstand idd geen probleem. Maar uit zelf bescherming had ze het na het gesprek toch over de afstand. Ik denk dat ze toen al aanvoelde dat ze niet gekozen zou worden. Ze paste ook niet bij Jan vond ik. Ze was ook niet zich-zelf als je het mij vraagt.

Fleurtje_5
04-03-2025 om 10:14
Yumi schreef op 03-03-2025 om 23:08:
[..]
Kan het niet zo zijn dat Jan bij het lezen van de brieven al een keuze heeft gemaakt en daarom minder dames heeft uitgenodigd voor de speeddate ? Want als ze niet zo netjes waren als hij dan zou het toch niks worden.

Fleurtje_5
04-03-2025 om 10:15
Friezinnetje schreef op 04-03-2025 om 07:12:
[..]
ik denk gewoon nieuw concept. Dit was vanaf het begin al duidelijk met de nieuwe serie toch?
En dit dus.

coolpack2
04-03-2025 om 10:18
Beterlaat2021! schreef op 04-03-2025 om 08:32:
[..]
Volgens mij kan Jan niet lezen....
Er is in de voorstelaflevering inderdaad kort iets over gezegd. Wat mij betreft goed dat er eens iemand bij zit die laaggeletterd is, Jan is bepaald niet de enige.

stokstaart
09-03-2025 om 21:36
zoveel werken voor een vrouw en dan ook nog, wil je blijven werken..
ik was opgedroogd als een krent naar huis vertrokken

MidasWolf
09-03-2025 om 21:45
stokstaart schreef op 09-03-2025 om 21:36:
zoveel werken voor een vrouw
en dan ook nog, wil je blijven werken..
ik was opgedroogd als een krent naar huis vertrokken
Dat was een misser, hier sloeg hij de plank mis.