Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt vrouw 2025

MidasWolf schreef op 09-03-2025 om 21:45:

[..]

Dat was een misser, hier sloeg hij de plank mis.

Dat was inderdaad een misser, maar ik was al afgeknapt toen ik de kippenfabriek zag. 

Ik vond het een leukere aflevering dan vorige week!

Friezinnetje

Friezinnetje

09-03-2025 om 22:19 Topicstarter

leuke keuzes en mooi dat Julius niet naar 5 dames is gegaan, als hij toch denkt dat die laatste 2 het beide niet gaan worden. 

Ik ook Alhambra. 
Al kon ik Julius amper verstaan. Zou fijn zijn als ze daar nog ondertiteling toevoegen.

Edit: inderdaad Friezinnetje. Met maar zes dames snap ik dit helemaal. 

Friezinnetje

Friezinnetje

09-03-2025 om 22:22 Topicstarter

ik snapte de vraag wel, ze werkt nu gewoon heel veel uren, en als je een relatie wilt opbouwen, dan is 80-100 uur werken niet echt bevordelijk. En mocht het dan een echte relatie worden, dan is 80-100 uur ook wel heel veel. 

RavIvaR schreef op 09-03-2025 om 22:21:

Ik ook Alhambra.
Al kon ik Julius amper verstaan. Zou fijn zijn als ze daar nog ondertiteling toevoegen.

Edit: inderdaad Friezinnetje. Met maar zes dames snap ik dit helemaal.

Ik moet toegeven dat ik bzv altijd met ondertiteling kijk. Er zit er altijd eentje tussen die ik niet goed versta...

Het was weer een leuke aflevering.

Wel vond ik dat sommige dames zo prachtig op de foto stonden dat ik vijf keer moest kijken of ze het in het echt ook wel waren.

Fleurtje_5 schreef op 10-03-2025 om 09:27:

Het was weer een leuke aflevering.

Wel vond ik dat sommige dames zo prachtig op de foto stonden dat ik vijf keer moest kijken of ze het in het echt ook wel waren.

De foto's en de werkelijkheid kwamen inderdaad niet altijd overeen. Bij een van de dates van John weet ik nog steeds niet zeker of ze het was. Ik begrijp dat niet, waarom doe je dat? Ik heb liever dat iemand zegt, je ziet er leuker uit dan op de foto, dan andersom. 

RavIvaR schreef op 09-03-2025 om 22:21:

Ik kijk uitgesteld en kan nu geen ondertiteling aanzetten, geen idee hoe dat komt. 

Heb inderdaad ook moeite met het verstaan van bepaalde gasten, met name als ze een accent hebben... 

Beterlaat2021! schreef op 10-03-2025 om 11:29:

[..]

Ik kijk uitgesteld en kan nu geen ondertiteling aanzetten, geen idee hoe dat komt.

Heb inderdaad ook moeite met het verstaan van bepaalde gasten, met name als ze een accent hebben...

Wij hebben gisteren live gekeken, en het duurde ook een tijd voor de ondertiteling via teletekst het deed. Heel irritant als je man steeds hoestbuien heeft en zit te snotteren.

Beterlaat2021! schreef op 10-03-2025 om 11:29:

[..]

Ik heb de ondertiteling automatisch aanstaan, maar kreeg gisteren ook geen ondertitels. Misschien ligt het aan KPN?

Ik had gisteren ook niet direct ondertiteling 

Inderdaad bij het terugkijken had ik pas na een half uur ondertiteling, gelukkig. Fijne uitzending weer!

Yumi schreef op 10-03-2025 om 11:23:

[..]

De foto's en de werkelijkheid kwamen inderdaad niet altijd overeen. Bij een van de dates van John weet ik nog steeds niet zeker of ze het was. Ik begrijp dat niet, waarom doe je dat? Ik heb liever dat iemand zegt, je ziet er leuker uit dan op de foto, dan andersom.

Helemaal eens. Het kan dan alleen maar tegenvallen.

Yumi schreef op 09-03-2025 om 21:55:

[..]

Dat was inderdaad een misser, maar ik was al afgeknapt toen ik de kippenfabriek zag.

Dat absoluut! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.