Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt vrouw 2025

Weer met plezier gekeken!  Wat  is het toch een feelgood programma.

Wat mij wel opvalt, dat BZV geen verstand heeft van paarden.
Steffi kreeg destijds als beroep : 'hengstenfokker' mee, in plaats van hengstenhouder.
Bij Julius is een dame die als beroep 'hypisch  ondernemer' genoemd wordt, maar ik denk dat het hippisch ondernemer moet zijn...

Beterlaat2021! schreef op 17-03-2025 om 15:37:

Weer met plezier gekeken! Wat is het toch een feelgood programma.

Wat mij wel opvalt, dat BZV geen verstand heeft van paarden.
Steffi kreeg destijds als beroep : 'hengstenfokker' mee, in plaats van hengstenhouder.
Bij Julius is een dame die als beroep 'hypisch ondernemer' genoemd wordt, maar ik denk dat het hippisch ondernemer moet zijn...

Ze lezen mee  Nu staat het goed.

Friezinnetje

Friezinnetje

23-03-2025 om 21:22 Topicstarter

Bloemenzee schreef op 23-03-2025 om 21:17:

[..]

Ze lezen mee Nu staat het goed.

haha ja dat zag ik ook. 

Leuke aflevering verder, het klikt geloof ik allemaal wel aardig goed. Maar ja, het is de eerste dag nog maar. 

De afvallers bij Deedry krijgen vast veel brieven, wat een leukerds!

alhambra schreef op 23-03-2025 om 21:32:

De afvallers bij Deedry krijgen vast veel brieven, wat een leukerds!

Deedry heeft een leuke club zo bij elkaar.

John met zijn kippen.ik vind het niks .
Roel is denk ik heel saai . Ben benieuwd hoe dat af loopt.

myrthe past bij Julius .😀

De 3 dames bij Jan op een rij met hún telefoon 😅😅

Roos57 schreef op 23-03-2025 om 22:23:

myrthe past bij Julius .😀

Dat vind ik ook 

Vraag me af wanneer Patricia weggaat, kreeg de indruk dat het boerenleven haar tegenvalt. Het vies worden was erger dan ze verwachtte. In een stal tussen de koeien vies worden, hoe kan het hé? 🐮

Simone vroeg naar de vakanties van Roel, hij was snel klaar. 1 keer in Polen geweest in 7 jaar. Simone wil volgens de website wintersport, en heeft een passie voor backpacken en kamperen, daarnaast staat Nepal hoog op haar lijstje. Vraag me af of ze eraan gedacht heeft dat je als boer niet zomaar weg kunt? Gaat 'm niet worden...

Yumi schreef op 23-03-2025 om 22:48:

Simone vroeg naar de vakanties van Roel, hij was snel klaar. 1 keer in Polen geweest in 7 jaar. Simone wil volgens de website wintersport, en heeft een passie voor backpacken en kamperen, daarnaast staat Nepal hoog op haar lijstje. Vraag me af of ze eraan gedacht heeft dat je als boer niet zomaar weg kunt? Gaat 'm niet worden...

Of juist wel als ze lekker alleen of met een vriendin wil blijven reizen... 

Ik vond het zorgwekkender dat hij blijkbaar zo weinig behoefte had om de familie van zijn ex te zien. Hoe geïnteresseerd ben je dan? Dat zou ik een veel grotere afknapper vinden

Friezinnetje

Friezinnetje

24-03-2025 om 07:06 Topicstarter

Roos57 schreef op 23-03-2025 om 22:24:

De 3 dames bij Jan op een rij met hún telefoon 😅😅

Rick Evers noemt het ook in zijn kolom. Hij noemt het wordfeud-avond

Joszy schreef op 24-03-2025 om 06:44:

[..]

Of juist wel als ze lekker alleen of met een vriendin wil blijven reizen...

Ik vond het zorgwekkender dat hij blijkbaar zo weinig behoefte had om de familie van zijn ex te zien. Hoe geïnteresseerd ben je dan? Dat zou ik een veel grotere afknapper vinden

Ik ben gisteren in slaap gevallen en heb niet alles meegekregen. Waarom moet hij de familie van zijn ex zien? Wat is daarmee?

Friezinnetje schreef op 24-03-2025 om 07:06:

[..]

Rick Evers noemt het ook in zijn kolom. Hij noemt het wordfeud-avond

😀😀

Vrijevlinder schreef op 24-03-2025 om 08:34:

[..]

Ik ben gisteren in slaap gevallen en heb niet alles meegekregen. Waarom moet hij de familie van zijn ex zien? Wat is daarmee?

Zijn ex is blijkbaar Pools. In al die jaren dat ze samen waren is hij daar 1x geweest. Nu hoeft het niet meer natuurlijk, maar ik vind het een wel bijzonder dat terwijl je een jarenlange relatie hebt, je blijkbaar zo weinig zin hebt om mee te gaan naar haar vaderland, haar vrienden en familie te zien etc. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
RTF editor