Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023

Ik vond Richard en Robin wel echt lief samen, ik hoop dat t gaat werken. Same voor Anke en Piet!
Haico en Jasmijn: ik hoop dat dat ook gaat werken, maar het is lastig hoogte krijgen van Jasmijn. Ik snap ook wel dat dat op een bepaalde manier juist aantrekkelijk kan zijn, al die vrouwen (en man trouwens, die Jan Willem bij Claudia) die zich rücksichtslos aan de voeten werpen van iemand die ze 3 dagen kennen kan ik niet erg aantrekkelijk vinden. 

Friezinnetje

Friezinnetje

14-11-2023 om 07:07 Topicstarter

Bolmieke schreef op 13-11-2023 om 11:44:

Bij Jasmijn had ik van begin af aan het idee dat zij een andere agenda heeft, niet zozeer meegedaan vanwege Haico maar om weg te kunnen uit haar omgeving. Misschien is ze wel een paardenmeisje en wil ze zo voor haar en haar paard een leven veiligstellen.

En daarom ga je helemaal naar Denemarken emigreren? 

Bijzonder dat je dit er uit haalt

Friezinnetje schreef op 14-11-2023 om 07:07:

[..]

Ja daar is veel meer ruimte om een paard te houden.

Friezinnetje

Friezinnetje

14-11-2023 om 07:09 Topicstarter

Bolmieke schreef op 14-11-2023 om 07:08:

[..]

ja, duh. Maar emigreren is toch iets wat je niet zo maar doet. En aangezien je het over misschien hebt, verzin je het dus.

Of ken je haar persoonlijk? 

[..]

Ik zou dat niet bijzonder noemen....

[..]

Ik vermoed dat mensen om veel minder emigreren.

Fleurtje_5 schreef op 14-11-2023 om 11:18:

[..]

Ik vermoed dat mensen om veel minder emigreren.

Waar doel je dan op?

Yumi schreef op 14-11-2023 om 14:12:

[..]

Waar doel je dan op?

Mensen die bijvoorbeeld naar Australië emigreren. En daar geen kip kennen.

Of zie 'ik vertrek', mensen met kinderen die een mooie woonplek achterlaten en emigreren naar een land waar ze een krot bewoonbaar willen maken.

Ik kan me voorstellen dat het emigreren veel minder pijn doet als je in dat verre land de liefde vind, én een woonplek, plus baan, in een mooi land. Dat is nog altijd meer dan wanneer iemand emigreert en nog maar moet afwachten waar ze terecht komt.

Wat ver gezocht. Ik vind het veel waarschijnlijker dat ze gewoon een man zag die ze aantrekkelijk vond en besloot er voor te gaan. 

Fleurtje_5 schreef op 14-11-2023 om 16:27:

[..]

Mensen die bijvoorbeeld naar Australië emigreren.En daar geen kip kennen.

Of zie 'ik vertrek', mensen met kinderen die een mooie woonplek achterlaten en emigreren naar een land waar ze een krot bewoonbaar willen maken.

Ik kan me voorstellen dat het emigreren veel minder pijn doet als je in dat verre land de liefde vind, én een woonplek, plus baan, in een mooi land. Dat is nog altijd meer dan wanneer iemand emigreert en nog maar moet afwachten waar ze terecht komt.

Ja oké, maar Bolmieke suggereert dat Jasmijn naar Denemarken gaat vanwege 'n paard, ipv Haico dat gaat mij echt te ver. 

Ik ben een beetje van de schrik bekomen en ik gun Haico en Jasmijn geluk. Ik hoop dat het helemaal gaat opbloeien tijdens de citytrip.

Yumi schreef op 14-11-2023 om 18:45:

[..]

Ja oké, maar Bolmieke suggereert dat Jasmijn naar Denemarken gaat vanwege 'n paard, ipv Haico dat gaat mij echt te ver.

Bollemieke schreef:

Bij Jasmijn had ik van begin af aan het idee dat zij een andere agenda
heeft, niet zozeer meegedaan vanwege Haico maar om weg te kunnen uit
haar omgeving. Misschien is ze wel een paardenmeisje en wil ze zo voor haar en haar paard een leven veiligstellen.

EN:

Nou misschien is een groot woord, en misschien is Jasmijn wel een paardenmeisje en misschien zou ze graag willen emigreren, en misschien zag ze Haico op tv en dacht: 'leuke kerel, leuke kans'. Er zijn mensen om veel minder gaan emigreren. Haico is een leuke man, Jasmijn is een leuke vrouw. Beide zijn ook oprecht denk ik. Maar vind jij ze bij elkaar passen? Wie het weet mag het zeggen. Ik hoop dat ze gelukkig met elkaar worden.

Friezinnetje

Friezinnetje

15-11-2023 om 07:21 Topicstarter

Fleurtje_5 schreef op 15-11-2023 om 06:53:

[..]

Bollemieke schreef:

Bij Jasmijn had ik van begin af aan het idee dat zij een andere agenda
heeft
, niet zozeer meegedaan vanwege Haico maar om weg te kunnen uit
haar omgeving. Misschien is ze wel een paardenmeisje en wil ze zo voor haar en haar paard een leven veiligstellen.

EN:

Nou misschien is een groot woord, en misschien is Jasmijn wel een paardenmeisje en misschien zou ze graag willen emigreren, en misschien zag ze Haico op tv en dacht: 'leuke kerel, leuke kans'. Er zijn mensen om veel minder gaan emigreren. Haico is een leuke man, Jasmijn is een leuke vrouw. Beide zijn ook oprecht denk ik. Maar vind jij ze bij elkaar passen? Wie het weet mag het zeggen. Ik hoop dat ze gelukkig met elkaar worden.

hier suggereert ze toch? 

En wat ik al eerder zei: Kent zij Jasmijn? En dat is met een heleboel kijkers, ze kennen de personen niet maar op basis van in totaal 5 uren tv, weten zij precies hoe iemand is, en weten dus beter dan de boer wie er bij hem/haar past

Friezinnetje schreef op 15-11-2023 om 07:21:

[..]

hier suggereert ze toch?

En wat ik al eerder zei: Kent zij Jasmijn? En dat is met een heleboel kijkers, ze kennen de personen niet maar op basis van in totaal 5 uren tv, weten zij precies hoe iemand is, en weten dus beter dan de boer wie er bij hem/haar past

Dat heb ik er dus niet in gelezen. Zoals ik al eerder aangaf, zij schreef :

Misschien is ze wel een paardenmeisje en wil ze zo voor haar en haar paard een leven veiligstellen.

Friezinnetje

Friezinnetje

15-11-2023 om 07:26 Topicstarter

Fleurtje_5 schreef op 15-11-2023 om 07:25:

[..]

Dat heb ik er dus niet in gelezen. Zoals ik al eerder aangaf, zij schreef :

Misschien is ze wel een paardenmeisje en wil ze zo voor haar en haar paard een leven veiligstellen.

maar door misschien te zeggen, is dat dus je eigen invulling, en heeft het niets te maken met wat ze gezien heeft en suggereert ze dus dingen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.