Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023

Friezinnetje schreef op 15-11-2023 om 07:26:

[..]

maar door misschien te zeggen, is dat dus je eigen invulling, en heeft het niets te maken met wat ze gezien heeft en suggereert ze dus dingen.

Iedereen zag alle vorige afleveringen hoe boer Haico een mooie klik had met Ellen. En hij gaf ook aan dat hij met Ellen meer gemeen had. En dat Ellen er goed zou kunnen aarden. Haico gaf ook aan dat hij grote twijfels had over Jasmijn. En de grote twijfels van hem of Jasmijn er zou kunnen aarden. En ook het grote leeftijdsverschil vond hij een dingetje.

Misschien zijn Haico en Jasmijn een goede match. Ik hoop het voor beide. Dat is dan ook min of meer een eigen invulling.

Maar we hebben toch allemaal een eigen mening/gevoel/bedenkingen bij de deelnemers? Alleen zijzelf en mensen in de omgeving weten hoe het echt zit. 
Een beetje speculeren/mening geven hoort er toch bij in dit topic? Beetje saai wordt het anders als we alleen geen opnoemen wat we gezien hebben en geen verdere mening mogen geven 😅

Het programma dankt zijn jarenlange succes ook aan het feit dat mensen meeleven, er een gevoel en mening bij vormen en deze delen bij de koffieautomaat, de verjaardagsborrel en nu ook het internet.

Fleurtje_5 schreef op 15-11-2023 om 07:38:

[..]

Iedereen zag alle vorige afleveringen hoe boer Haico een mooie klik had met Ellen. En hij gaf ook aan dat hij met Ellen meer gemeen had. En dat Ellen er goed zou kunnen aarden. Haico gaf ook aan dat hij grote twijfels had over Jasmijn. En de grote twijfels van hem of Jasmijn er zou kunnen aarden. En ook het grote leeftijdsverschil vond hij een dingetje.

Ik vind dat je dan wel selectief kijkt en wat fragmenten over slaat als je alleen focust op Haico's twijfels. Ik heb ook zat andere fragmenten gezien.

In mijn TV gids heb ik al  een stukje gelezen over de uitzending van zondag.
Poeh poeh.

PhilDunphy schreef op 15-11-2023 om 11:46:

[..]

Ik vind dat je dan wel selectief kijkt en wat fragmenten over slaat als je alleen focust op Haico's twijfels. Ik heb ook zat andere fragmenten gezien.

Dan heb ik die vast ook gezien als het 'zat' fragmenten waren. Maar dat is ook normaal want Jasmijn is iig gekozen tot de laatste twee.

Friezinnetje

Friezinnetje

16-11-2023 om 21:46 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 15-11-2023 om 10:07:

Maar we hebben toch allemaal een eigen mening/gevoel/bedenkingen bij de deelnemers? Alleen zijzelf en mensen in de omgeving weten hoe het echt zit.
Een beetje speculeren/mening geven hoort er toch bij in dit topic? Beetje saai wordt het anders als we alleen geen opnoemen wat we gezien hebben en geen verdere mening mogen geven 😅

wat speculeren oid prima, maar de opmerking dat Jasmijn wel voor dit gekozen zou hebben, zodat ze haar paard kwijt kan vind ik nergens op slaan. 

Friezinnetje schreef op 16-11-2023 om 21:46:

[..]

wat speculeren oid prima, maar de opmerking dat Jasmijn wel voor dit gekozen zou hebben, zodat ze haar paard kwijt kan vind ik nergens op slaan.

Lijkt mij ook niet helemaal logisch/kloppend maar ik zie niet in waarom iemand zoiets niet 'mag' zeggen/denken  

Ik hoop trouwens dat Bernice zich tijdens de citytrip wat kan ontspannen, vind het echt wat sneu allemaal! Ze kan het echt niet als leuk/elkaar leren kennen zien.. Alles is zwaar en moeilijk, zo jammer!

Friezinnetje schreef op 16-11-2023 om 21:46:

[..]

Ik heb zoiets meegemaakt in mijn omgeving, weliswaar niet naar een buitenland, dus zo gek is het niet. Een paard kan een hele grote rol in het leven spelen bij sommige mensen. 

HAHA!wait..what schreef op 17-11-2023 om 00:42:

Ik hoop trouwens dat Bernice zich tijdens de citytrip wat kan ontspannen, vind het echt wat sneu allemaal! Ze kan het echt niet als leuk/elkaar leren kennen zien.. Alles is zwaar en moeilijk, zo jammer!

Ik denk nog steeds wel dat Bernice mogelijk geen enkele kerel meeneemt.

Dat vrees ik eigenlijk ook; dat ze lekker met 'mem' op  een stedentrip gaat...

(Ik snap niet waarom zij zich heeft aangemeld eigenlijk. Ik hoop maar dat wij ons vergissen en dat het goed komt.)

Beterlaat2021! schreef op 17-11-2023 om 13:28:

Dat vrees ik eigenlijk ook; dat ze lekker met 'mem' op een stedentrip gaat...

(Ik snap niet waarom zij zich heeft aangemeld eigenlijk. Ik hoop maar dat wij ons vergissen en dat het goed komt.)

Ik snap het wel... de wil om samen te zijn is er wel, maar de druk om te kiezen en verwachtingen te scheppen is te groot. Iets moeten voelen en niet weten wat je moet voelen en zo kan ik nog wel even doorgaan....

Ik denk dat Bernice 'de juiste' tegen het lijf moet lopen.

ja, maar waar? Ik heb het idee dat ze daar op die boerderij super geïsoleerd zit. Ik weet eigenlijk niet eens of ze nog naar school gaat ofzo en vriendinnen heb ik ook niet voorbij zien komen. 

Hoe moet je dan een man ontmoeten, tenzij het de hoefsmid of dierenarts is..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.