Media en cultuur
Friezinnetje
27-03-2023 om 13:51
Boer zoekt Vrouw 2023
Op zondag 9 april start het nieuwe seizoen weer van BzV. De boeren worden dan weer voorgesteld en kunnen er weer brieven geschreven worden.
In dit dertiende seizoen maken we kennis met boeren in de leeftijd van begin 20 tot in de 60 jaar. De een is een paar jaar geleden zijn boerenbedrijf gestart en de ander is als jong kind met het hele gezin geëmigreerd naar het buitenland. De een kan niet zonder zijn paarden en de ander vindt in alle vroegte lopen over de akkers het mooiste wat er is. Een ding hebben ze gemeen: het zijn allemaal hardwerkende mensen die iemand missen om hun dag mee door te nemen, samen te genieten en een leven op te bouwen.
V.l.n.r. op de foto :
Piet, 63, Duitsland : vleesvee (uitgenodigd: Anke, Eugenie, Adrie, Inge, Gea)
Claudia, 57, Frankrijk: melkvee (uitgenodigd: Marcel, Paul, Bob, Jan Willem, Rene)
Haico, 43, Denemarken : melkvee (uitgenodigd: Nouk, Melanie, Jasmijn, Ellen, Wendy)
Bernice, 23, Zweden, melkvee (uitgenodigd: Victor, Ype Jacob, Johan, Johan en Yorick)
Richard, 33, Slowakije, akkerbouw (uitgenodigd: Daisy, Doreen, Robin, Marlies, Marijke)
Zondag 17 september, 20.25 - 21.30 uur NPO 1!
Beterlaat2021!
23-09-2024 om 16:00
Het heeft nog niet zo heel veel zin om een nieuw topic te maken, want er gebeurt de komende weken niet zo veel, denk ik. De serie uitzendingen komen pas over een paar maanden.
Fleurtje_5
23-09-2024 om 16:04
Beterlaat2021! schreef op 23-09-2024 om 16:00:
Het heeft nog niet zo heel veel zin om een nieuw topic te maken, want er gebeurt de komende weken niet zo veel, denk ik. De serie uitzendingen komen pas over een paar maanden.
Vind ik eigenlijk van wel. De voorstelronde is geweest. Misschien zitten er forumsters die best zouden willen schrijven. Zou dat wel leuk vinden om te volgen.
Voor mij mag men gerust een nieuw topic aanmaken.
Roos57
23-09-2024 om 16:15
Friezinnetje schreef op 23-09-2024 om 16:14:
ik maak wel even een nieuwe aan, heb de voorgaande ook gedaan
Fleurtje_5
26-10-2024 om 14:38
Beterlaat2021! schreef op 26-10-2024 om 10:23:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boer-zoekt-vrouw-boer-richard-en-robin-niet-meer-samen
Oei, jammer, maar er waren, volgens mij, tijdens de uitzendingen al twijfels bij Robin. Het lijkt me ook niet niks om zover weg te gaan wonen. Van de andere kant kun je dat ook al vermoeden voordat je de brief schrijft. Toch?
'Helaas staat een gezamenlijke toekomst op de boerderij in Slowakije onze individuele toekomstige doelen in het leven teveel in de weg', vertellen Richard en Robin.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.