Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023


Ik zie ook geen fotootjes van de nieuwe boeren. 

Wel van de boeren uit vorige afleveringen. Boer Jan en Rianne (van Texel verhuisd naar Denemarken) verwachten hun derde kindje. Maar er staat geen datum in het artikel.

Dit zijn de boeren van het nieuwe seizoen van Boer zoekt vrouw 2024

boer_zoekt_vrouw_2024_groepsfoto.png.webp?itok=ncHRvHgd

Op zondag 22 september stelt Yvon Jaspers de zes boeren van het nieuwe seizoen van Boer zoekt vrouw voor.

Gaat er nog iemand een nieuw topic openen, of gaan we hier verder?

Ze staan ook al met foto op de site hoor. Wel een beetje gek dat je alleen op basis van een foto al een brief kunt sturen. Wat ga je dan schrijven? Ik zag je foto en ik dacht…..

Dat klopt, Moosey ze staan in mijn vorige bericht ook met een groepsfoto. 
Daarnaast foto's met een korte omschrijving van afzonderlijke de deelnemers. 

Ik begrijp dat jij het onvoldoende vind om te schrijven op een foto en korte omschrijving, maar op veel datingsites staat nog minder info. 
Dit zijn de boeren van het nieuwe seizoen van Boer zoekt vrouw 2024 | KRO-NCRV

Er hoeft nu nog geen topic geopend te worden;  de boeren worden zondag  22 september  alleen voorgesteld en pas over een paar máánden beginnen de regelmatige uitzendingen weer!   

Vanaf zondag  kan je gaan schrijven, net zoals altijd.  
Alle boeren worden sowieso gevolgd, onafhankelijk van het aantal brieven.

Beterlaat2021! schreef op 16-09-2024 om 14:36:

Er hoeft nu nog geen topic geopend te worden; de boeren worden zondag 22 september alleen voorgesteld en pas over een paar máánden beginnen de regelmatige uitzendingen weer!

Vanaf zondag kan je gaan schrijven, net zoals altijd.
Alle boeren worden sowieso gevolgd, onafhankelijk van het aantal brieven.

Je hebt gelijk 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.