Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023


Femke, die járen geleden trouwde met Gijsbert en drie kinderen kreeg met hem,is inmiddels gescheiden en ondertussen minister.

Femke Wiersma
(Dokkum, 29 december 1984) is een Nederlands politica namens de
BoerBurgerBeweging (BB. Sinds 2 juli 2024 is zij minister van
Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur. Daarvoor was zij vanaf
19 juli 2023 gedeputeerde van de provincie Friesland.


202307202919.jpg

Friezinnetje schreef op 04-07-2024 om 18:36:

De nieuwe serie van BZV start op 22 september!

Mooi getimed, tegen die tijd is B&B vol liefde ook net afgelopen. 

Is het dan de eerste oproep dat mensen kunnen schrijven, want die is nog niet geweest, toch? 

Friezinnetje

Friezinnetje

04-07-2024 om 21:09 Topicstarter

Gelukkig vallen nu geen boeren af omdat ze te weinig brieven hebben kregen. Nee alle zes mogen gelukkig mee doen. 

https://www.libelle.nl/shownieuws/verandert-nieuw-seizoen-boer-zoekt-vrouw~b541f15b/?referrer=https://www.google.com/

“We gaan het dit jaar iets anders doen! Op 22 september maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie.

Friezinnetje

Friezinnetje

30-08-2024 om 09:35 Topicstarter

ik ben dan weer zeer benieuwd naar wat er bijzonder is aan de boeren.  

Ben ook wel benieuwd wat der dan bijzonder is aan de boeren, wel leuk dat ze nu 6 boeren hebben die ook het hele seizoen gevolgd worden en dat er geen afvallen vanwege te weinig brieven. Vind het wel weer leuk dat er een nieuw seizoen komt.

Boeren die geen vol gestapelde kratten vol post krijgen kunnen misschien wel net zo interessant of interessanter zijn dan de favoriete boer. Denk ik.

Friezinnetje

Friezinnetje

04-09-2024 om 15:24 Topicstarter

vond ze toen al niet bij elkaar passen.  Klopte toch wel 

Quote: Evert en Maud werken nog wel samen en wonen ieder in een eigen deel van de boerderij. 'We gunnen elkaar het allermooiste, dat vast nog komen gaat.'

Inderdaad heel jammer. Ik vond ze zó leuk samen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.