Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
redbulletje schreef op 27-02-2022 om 21:31:

[..]

Wat spook jij uit van Sophie Kinsella

Wat spook jij uit had ik al 2 keer gelezen. Maar nu toch voor een 3e keer gelezen en weer een heerlijk boek!

Ik las tussendoor Grote panda en kleine draak en ook De jongen, de vos, de mol en het paard.
Beiden mooi maar vond de panda en draak mooier.

Ik begin vanavond in Huidpijn van Saskia Noort. Ik lees haar graag, speelt meestal hier in de regio af.

Ben nu begonnen in het derde boek van de Erika Foster serie: Donker water. Amuseer me er goed mee. Niet snel dat ik een serie achter elkaar door wil lezen, maar ik zit er nu goed in! 

De volgende heb ik volgens mij ooit al eens gelezen, toen ik niet wist dat het ee  serie was. Maar denk toch dat ik hem weer opnieuw wil lezen. 

The couple next door uit. Ik ben er doorheen gevlogen, heerlijk.

Volgende boek wordt The Last Wife van Nicola Marsh. 

GUEST_98a5bb23-9f71-4b49-b274-10a0e948d87a?wid=488&hei=488&fmt=pjpeg

kapow schreef op 02-03-2022 om 23:23:

The couple next door uit. Ik ben er doorheen gevlogen, heerlijk.

Volgende boek wordt The Last Wife van Nicola Marsh.

GUEST_98a5bb23-9f71-4b49-b274-10a0e948d87a?wid=488&hei=488&fmt=pjpeg

(Nog) niet in kobo plus zie ik, jammer! Maar gaat bij deze op mijn lijst. 

Regendrup. schreef op 02-03-2022 om 18:36:

Ben nu begonnen in het derde boek van de Erika Foster serie: Donker water. Amuseer me er goed mee. Niet snel dat ik een serie achter elkaar door wil lezen, maar ik zit er nu goed in!

De volgende heb ik volgens mij ooit al eens gelezen, toen ik niet wist dat het ee serie was. Maar denk toch dat ik hem weer opnieuw wil lezen.

Kom er nu achter dat het boek dat ik al gelezen had het laatste boek van de serie is, Doods geheim. Beetje gekke volgorde dus haha. 

Crepe_au_fromage schreef op 02-03-2022 om 18:21:

Ik begin vanavond in Huidpijn van Saskia Noort. Ik lees haar graag, speelt meestal hier in de regio af.

Die vond ik zo tegenvallen. Ben benieuwd wat jij er van vindt!

Vogeleiland uit! Wat een verhaal. Had wel een ander einde verwacht.
Nu op zoek naar een nieuw boek om te lezen.

Ik heb Our country friends van Gary Shteyngart uit, absoluut geen aanrader. Nu heb ik nog een boek van hem liggen, en twijfel een beetje of ik daar überhaupt nog in wil beginnen. Ik ga eerst beginnen aan Magic Study (deel twee van een reeks) en denk dat ik ook ga starten met These silent woods, na er hier over te hebben gelezen.
Heerlijk om een fantasyboek te kunnen afwisselen met een thriller

Regendrup. schreef op 03-03-2022 om 09:43:

[..]

Die vond ik zo tegenvallen. Ben benieuwd wat jij er van vindt!

Oh echt? Ik laat het je weten

Ik lees nu fiftyfifty van steve cavanagh, goed boek!
Ben heel benieuwd hoe het afloopt!

asjemenou schreef op 03-03-2022 om 19:53:

Ik lees nu fiftyfifty van steve cavanagh, goed boek!
Ben heel benieuwd hoe het afloopt!

O ja, dat vond ik ook een topboek! Zo spannend (en onvoorspelbaar

Ik ben begonnen aan Een reiziger, van John Boyne, maar dat is nogal dik en veel korte delen, dus mirakelse Maurits, of iets anders gaat er wel tussendoor denk ik

-Nienke- schreef op 03-03-2022 om 20:20:

[..]

O ja, dat vond ik ook een topboek! Zo spannend (en onvoorspelbaar )

Is dat een boek van een reeks? Of gewoon een los staand boek? Ik heb van dezelfde schrijver Dert13n nog liggen. Denk dat ik daar aan ga beginnen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.