Media en cultuur
Auran
10-07-2021 om 15:18
Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)
Een boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen! Het leukst is om dat met een plaatje van het boek te doen. Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Ik ben benieuwd!
Infobericht: praat hier verder:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu-deel-2#2
weneri
12-04-2022 om 12:43
Ik heb 'op de vlucht' van Nora Roberts uit, prima boek, maar ik had moeite om er op het eind doorheen te komen, het had van mij geen 500 pagina's hoeven duren dit verhaal.
Gisteren begonnen in 'Het rosie project' van Graeme Simsion.
Regendrup.
12-04-2022 om 13:25
Wil iemand van ons een nieuw deel openen?
Zoals net besloten in het "wat mist er nog op het forum" topic gaan topics met meer dan 1000 berichten sluiten en komen er nieuwe delen. Om het op deze manier voor nieuwe mensen wat toegankelijker/laagdrempeliger te maken om te reageren in goedlopende topics.
Ik wil hem ook wel openen, maar dacht vraag eerst ff of TO of iemand anders hem wilt maken.
Cookielover
12-04-2022 om 13:48
Doe jij maar, Regendrup
Auran heeft sinds oktober 2021 niet meer gepost, zegt het loepje.
Regendrup.
12-04-2022 om 13:49
Cookielover schreef op 12-04-2022 om 13:48:
Doe jij maar, Regendrup
Auran heeft sinds oktober 2021 niet meer gepost, zegt het loepje.
Oh ja ik zie het!
Prima, ga ik hem openen
Regendrup.
12-04-2022 om 13:50
🚨Ik ga een nieuw deel van dit topic openen!🚨
Zoals net besloten in het "wat mist er nog op het forum" topic gaan topics met meer dan 1000 berichten sluiten en komen er nieuwe delen. Om het op deze manier voor nieuwe mensen wat toegankelijker/laagdrempeliger te maken om te reageren in goedlopende topics.
Ik zal het nieuwe deel openen en dan vragen om het huidige te sluiten.
Infobericht: dit topic is gesloten, lees hier verder:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu-deel-2#2