Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Miss_Moneypenny schreef op 03-03-2022 om 21:44:

[..]

Is dat een boek van een reeks? Of gewoon een los staand boek? Ik heb van dezelfde schrijver Dert13n nog liggen. Denk dat ik daar aan ga beginnen.

Een losse. Dert13n vond ik ook fantastisch! 

Fingersmith van Sarah Waters uit. Goed van begin tot eind! En ook een beetje bizar… 

Iemand The Tea Rose van Jennifer Donnelly gelezen? Is het echt de moeite? Of wat te zeemzoet? Ik twijfel…

-Nienke- schreef op 03-03-2022 om 22:30:

[..]

Ok! Dank je. Gisteravond direct in begonnen.

Windhond schreef op 04-03-2022 om 06:50:

Fingersmith van Sarah Waters uit. Goed van begin tot eind! En ook een beetje bizar…

Mooi hè? Dit is echt één van mijn lievelingsboeken, ik vond dat er ook echt verrassingen in zaten.

-Nienke- schreef op 03-03-2022 om 22:30:

[..]

Ik vind het geen losse hoor, hoort bij een serie. Maar ze zijn wel prima los te lezen.

Dert13n is deel 4 en fifty fifty is deel 5.

Heb De Bezieling (the quickening) van Fiona McIntosh gelezen, een trilogie. Van genoten, ik had ze zo uit. De boeken zijn niet erg "woke", zag dat daar op Goodreads wat klachten over waren, maar als je op zoek bent naar gewoon leuke spannende niet te ingewikkelde fantasy echt een aanrader. 

Ben nu begonnen aan het drielichamenprobleem van cixin liu.

Windhond schreef op 04-03-2022 om 08:30:

Iemand The Tea Rose van Jennifer Donnelly gelezen? Is het echt de moeite? Of wat te zeemzoet? Ik twijfel…

Jaaa een aanrader! Ik had dezelfde voorgevoelens maar geloof me: helemaal niet zeemzoet

asjemenou schreef op 04-03-2022 om 19:22:

[..]

Ik vind het geen losse hoor, hoort bij een serie. Maar ze zijn wel prima los te lezen.

Dert13n is deel 4 en fifty fifty is deel 5.

O, haha, ik zie het nu ook! Ik heb ze vér uit elkaar gelezen en me geen seconde gerealiseerd dat het dezelfde detective was  Nou, nu heb ik er blijkbaar drie van de serie nog niet gelezen! 

Aviendha schreef op 04-03-2022 om 19:31:

[..]

Jaaa een aanrader! Ik had dezelfde voorgevoelens maar geloof me: helemaal niet zeemzoet

Bedankt! Dan wordt dat de volgende 😁

dikke aanrader, heel mooi geschreven mocht je getriggerd zijn de winterroos & de wilde roos zijn ook mooi.

, ik vond ze alles behalve zoet eerder tragisch 

Een van de weinigen boeken die ik een keer of 4 geleden heb. Echt heel erg prachtig.

Ik heb zo'n leesdip. Het was al zo, toen wist ik mezelf toch even te motiveren met De Beller van Lijn 4 en toen stortte het weer als een kaartenhuis in elkaar. Ik heb mijn boekenkast uitgezocht en alleen de boeken gehouden die ik echt wilde lezen, maar als ik voor de kast sta denk ik alleen maar 'meh'. 

Donker water uit, nu door met deel 4: Laatste adem. Van Robert Bryndza. 
Na deze serie zal ik ook wel weer in een leesdip terecht komen ben ik bang.

Fiorah schreef op 05-03-2022 om 16:10:

Ik heb zo'n leesdip. Het was al zo, toen wist ik mezelf toch even te motiveren met De Beller van Lijn 4 en toen stortte het weer als een kaartenhuis in elkaar. Ik heb mijn boekenkast uitgezocht en alleen de boeken gehouden die ik echt wilde lezen, maar als ik voor de kast sta denk ik alleen maar 'meh'.

Hier heb ik ook last van. Ik heb nog heel boeken in m’n kast die ik nog niet gelezen heb maar toch is het lastig om ergens in te beginnen. Ik ging vorige week op vakantie en zag helemaal niks in mijn boekenkast om mee te nemen. Slaat nergens op natuurlijk want ik heb ze ooit gekocht omdat ze me wat leken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.