Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

20-09-2023 om 14:06

Lollypopje schreef op 20-09-2023 om 13:55:

Ik ben Het gefluister achter de deur van T.J. Klune aan het luisteren.
Echt wat een geweldig boek is dat 💜

Oh die is zo mooi 

Lezen jullie ook wel eens twee of meerdere boeken tegelijkertijd? Ik ben dat nu dus aan het doen. Ik lees een mooi boek, maar te zwaar en soms ingewikkeld  geschreven om hele avond in te lezen. Dus ik heb daar vandaag 100 blz in gelezen en begin tegelijkertijd aan een simpele thriller. Even ter afwisseling anders worst het te zwaar.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

20-09-2023 om 22:27

Mick87 schreef op 20-09-2023 om 22:26:

Lezen jullie ook wel eens twee of meerdere boeken tegelijkertijd? Ik ben dat nu dus aan het doen. Ik lees een mooi boek, maar te zwaar en soms ingewikkeld geschreven om hele avond in te lezen. Dus ik heb daar vandaag 100 blz in gelezen en begin tegelijkertijd aan een simpele thriller. Even ter afwisseling anders worst het te zwaar.

Bijna altijd. Een op de ereader en een fysiek boek, en dan het liefst de een Nederlands en de ander Engels. En soms nog een luisterboek erbij.

Ik doe dat  bijna nooit. Hooguit een roman en dat ik ook een boek met columns heb liggen maar niet 2 verhalen door elkaar.

Ja, doe ik geregeld, ben ik even vergeten waar ik het ene boek gelaten heb, begin ik aan een ander, of ik ben op e reader bezig, en geen zin om die boven (naast t bed) te halen, of het boek boeit even niet. Redenen genoeg dus.
Ben bang dat ik die match van Coban niet uit ga lezen, boeit me niet echt

ja zeker nu Sluw van Jose Kruijer weet niet of de achternaam goed gespeld is.
En Debet van Saskia Noort voor de tweede keer.ook de Eetclub voor de tweede keer.en wel om het derde deel Nazaten te kunnen lezen wantdie andere twee was al zo lang geleden .

BIjna altijd, vaak een fantasy en een thriller/detective tegelijk zodat ik altijd een boek heb die bij mijn leeszin past.

Mick87 schreef op 20-09-2023 om 22:26:

Lezen jullie ook wel eens twee of meerdere boeken tegelijkertijd? Ik ben dat nu dus aan het doen. Ik lees een mooi boek, maar te zwaar en soms ingewikkeld geschreven om hele avond in te lezen. Dus ik heb daar vandaag 100 blz in gelezen en begin tegelijkertijd aan een simpele thriller. Even ter afwisseling anders worst het te zwaar.

Ja vaak wel, 2 verschillende genres.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-09-2023 om 14:45

Bestsellerboy van Mano Bouzamour, De belofte van pisa heb ik vd week binnengekregen, die lees ik hierna. Ik vind dat ie erg leuk schrijft, ik moet soms erg hard lachen.. (terwijl het geen comedy is of zo)

Ik lees er 1 tegelijk, anders raak ik in de war...

het moezelmeisje van Marelle Boersma

Ik luister nu ‘Weerlicht’, van Jante Wortel. Mooi boek, wel zwaar onderwerp.
Hierna wil ik ‘De Amandelboom’ luisteren. Was al een paar keer getipt door verschillende mensen en staat nu gelukkig eindelijk op Storytel.

the doll house van Phoebe Morgan. 
Totaal niet spannend, pas aan het einde, maar ja beetje te laat. 

Begonnen aan Drie dates van Beth O’Leary. 

Heb Agatha Christie weer eens opgediept (nou ja gewoon onlinebieb. Wel weer eens leuk, maar zou ze tegenwoordig nog zoveel personages van die voor oordelende woorden in de mond leggen? Zoals Italianen die hun hele leven doorbrengen met flirten en Amerikanen en Russen die niet te vertrouwen zijn

Ik heb het laatste deel van Helen Fields geluisterd, perfecte wraak. Wat mij betreft echt de beste uit de serie. Super spannend en het einde was echt heel goed. Weet iemand hier of er een deel 8 aan zit te komen? Het einde leek wel zo geschreven namelijk

En ik sta op het punt om te beginnen aan deel 3 van de Scholomance, de gouden enclaves 
Zin in! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.