Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
PerfumedAlpaca84
20-09-2023 om 14:06
Lollypopje schreef op 20-09-2023 om 13:55:
Ik ben Het gefluister achter de deur van T.J. Klune aan het luisteren.
Echt wat een geweldig boek is dat 💜
Oh die is zo mooi
Mick87
20-09-2023 om 22:26
Lezen jullie ook wel eens twee of meerdere boeken tegelijkertijd? Ik ben dat nu dus aan het doen. Ik lees een mooi boek, maar te zwaar en soms ingewikkeld geschreven om hele avond in te lezen. Dus ik heb daar vandaag 100 blz in gelezen en begin tegelijkertijd aan een simpele thriller. Even ter afwisseling anders worst het te zwaar.
PerfumedAlpaca84
20-09-2023 om 22:27
Mick87 schreef op 20-09-2023 om 22:26:
Lezen jullie ook wel eens twee of meerdere boeken tegelijkertijd? Ik ben dat nu dus aan het doen. Ik lees een mooi boek, maar te zwaar en soms ingewikkeld geschreven om hele avond in te lezen. Dus ik heb daar vandaag 100 blz in gelezen en begin tegelijkertijd aan een simpele thriller. Even ter afwisseling anders worst het te zwaar.
Bijna altijd. Een op de ereader en een fysiek boek, en dan het liefst de een Nederlands en de ander Engels. En soms nog een luisterboek erbij.
Dolfje
20-09-2023 om 22:32
Ik doe dat bijna nooit. Hooguit een roman en dat ik ook een boek met columns heb liggen maar niet 2 verhalen door elkaar.
nlies
20-09-2023 om 22:55
Ja, doe ik geregeld, ben ik even vergeten waar ik het ene boek gelaten heb, begin ik aan een ander, of ik ben op e reader bezig, en geen zin om die boven (naast t bed) te halen, of het boek boeit even niet. Redenen genoeg dus.
Ben bang dat ik die match van Coban niet uit ga lezen, boeit me niet echt
joky
20-09-2023 om 23:44
ja zeker nu Sluw van Jose Kruijer weet niet of de achternaam goed gespeld is.
En Debet van Saskia Noort voor de tweede keer.ook de Eetclub voor de tweede keer.en wel om het derde deel Nazaten te kunnen lezen wantdie andere twee was al zo lang geleden .
Cala
21-09-2023 om 13:58
BIjna altijd, vaak een fantasy en een thriller/detective tegelijk zodat ik altijd een boek heb die bij mijn leeszin past.
kapow
22-09-2023 om 15:58
Mick87 schreef op 20-09-2023 om 22:26:
Ja vaak wel, 2 verschillende genres.
MellowTurkey78
23-09-2023 om 14:45
Bestsellerboy van Mano Bouzamour, De belofte van pisa heb ik vd week binnengekregen, die lees ik hierna. Ik vind dat ie erg leuk schrijft, ik moet soms erg hard lachen.. (terwijl het geen comedy is of zo)
Ik lees er 1 tegelijk, anders raak ik in de war...
Boekenuil
23-09-2023 om 18:43
Ik luister nu ‘Weerlicht’, van Jante Wortel. Mooi boek, wel zwaar onderwerp.
Hierna wil ik ‘De Amandelboom’ luisteren. Was al een paar keer getipt door verschillende mensen en staat nu gelukkig eindelijk op Storytel.
kapow
25-09-2023 om 14:41
the doll house van Phoebe Morgan.
Totaal niet spannend, pas aan het einde, maar ja beetje te laat.
Begonnen aan Drie dates van Beth O’Leary.
nlies
25-09-2023 om 20:39
Heb Agatha Christie weer eens opgediept (nou ja gewoon onlinebieb. Wel weer eens leuk, maar zou ze tegenwoordig nog zoveel personages van die voor oordelende woorden in de mond leggen? Zoals Italianen die hun hele leven doorbrengen met flirten en Amerikanen en Russen die niet te vertrouwen zijn
MildredRatched
26-09-2023 om 10:59
Ik heb het laatste deel van Helen Fields geluisterd, perfecte wraak. Wat mij betreft echt de beste uit de serie. Super spannend en het einde was echt heel goed. Weet iemand hier of er een deel 8 aan zit te komen? Het einde leek wel zo geschreven namelijk
MildredRatched
26-09-2023 om 11:00
En ik sta op het punt om te beginnen aan deel 3 van de Scholomance, de gouden enclaves
Zin in!