Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Fiorah
03-11-2024 om 15:48
Cala schreef op 03-11-2024 om 09:39:
[..]
Ik vond ze alledrie vrij vermakelijk. Leuke humor en lekker vlot geschreven.
Wow, zijn er meer van?
nlies
03-11-2024 om 19:13
Ik lees nu Een ijzeren vlam, van REbecca Yarros. Is al een tijd geleden dat ik deel 1 las, dus een kort overzicht van het vorige boek was wel handig geweest.
Fiorah
03-11-2024 om 23:11
Vandaag het boekwinkel-uitje. Het is Camping geworden van Maartje Wortel.
joky
04-11-2024 om 11:03
Empyrean
28In steen gebrand
Vlieg... of sterf.
Violets droom om scribent te worden aan het befaamde Basgiath Oorlogscollege valt in duigen wanneer de generaal - oftewel haar moeder - haar opdraagt deel te nemen aan het selectieproces van de Drakenrijders.
De helft van de cadetten zal het eerste jaar niet overleven en de meesten willen Violet vanwege haar afkomst uit de weg ruimen - vooral Xaden, de meedogenloze (en aantrekkelijke) leider van het squadron. Violet moet alles op alles zetten om te overleven, want op Basgiath zijn er maar twee opties: afstuderen of sterven.
Deze nlies?
kapow
04-11-2024 om 11:18
Hemelse rivalen van Rebecca Ross.
1e helft redelijk/oké, 2e helft spannend.
Er is een 2e en tevens laatste deel maar niet in Kobo Plus en (nog) niet in het Nederlands.
Ik wacht even af en anders koop ik de Engelse.
Doorgegaan met People we meet on vacation van Emily Henry.
nlies
04-11-2024 om 11:28
joky schreef op 04-11-2024 om 11:03:
Empyrean
28In steen gebrand
Vlieg... of sterf.
Violets droom om scribent te worden aan het befaamde Basgiath Oorlogscollege valt in duigen wanneer de generaal - oftewel haar moeder - haar opdraagt deel te nemen aan het selectieproces van de Drakenrijders.
De helft van de cadetten zal het eerste jaar niet overleven en de meesten willen Violet vanwege haar afkomst uit de weg ruimen - vooral Xaden, de meedogenloze (en aantrekkelijke) leider van het squadron. Violet moet alles op alles zetten om te overleven, want op Basgiath zijn er maar twee opties: afstuderen of sterven.
Deze nlies?
Ja die, had deze beschrijving ook gelezen ben intussen al n paar honderd blz gevorderd, en veel komt weer terug, maar hwt is meer wie is wie? was dat vriend of vijand, en wie is dat ook al weer
Beterlaat2021!
04-11-2024 om 15:20
Om dat te voorkomen maak ik soms spiekbriefje, waarop staat wie wie is...!
Dat werkt echt hoor!
nlies
04-11-2024 om 15:43
Beterlaat2021! schreef op 04-11-2024 om 15:20:
Om dat te voorkomen maak ik soms spiekbriefje, waarop staat wie wie is...!
Dat werkt echt hoor!
jawel, maar deel 1 is allang weer bij de bieb dus dat gaat nu niet meer. Maar ik ben weer aardig in het verhaal
Maheiden
04-11-2024 om 20:11
Gezicht van het kwaad van Chris Carter gelezen. Weer een goed boek maar al zijn boeken lijken wel wat op elkaar. Ik wacht dus even met het volgende deel.
Geen boeken uit de bieb meer liggen. Ik reserveer vaak titels, die liggen klaar als ze binnen zijn. Nu niets. Dan maar beginnen aan een boek van de stapel: 2e hands of mini-bieb die ik verzamel voor ' als ik er aan toe kom'.