Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

-Nienke- schreef op 31-10-2024 om 11:20:

[..]

Ik vind het zelf eerlijk gezegd stom . Meer een soort strip dan een boek (volgens mij officieel een graphic novel). Maar kind vind het fántastisch, dus geeft daar graag z’n geld aan uit. Onder leeftijdsgenoten is het trouwens ook een heel populaire serie.

Haha, ok gelukkig. Ik vond het er ook niet leuk uitzien. Als kind er niet over begint, begin ik er ook niet over. Maar Boomhut is wel een hit (vind ik ook niet heel erg leuk maar kind vindt het fantastisch) dus ik denk dat ik die meeneem.

Help me van Ilse Ruijters gelezen. Over een advocate die in een gevaarlijke situatie terecht komt en dan zelf beschuldigd wordt. Onderhoudend, je wil toch weten hoe het nu zit. 
Nu weer een boek van Chris Carter begonnen: Gezicht van het kwaad. Die beschrijft vaak wel de moorden gruwelijk maar dat skip ik dan half.

Ik heb twee boeken van Harlan Coben uit
Dood spel en Terugkeer.
Vermakelijk en goed vakantieleesvoer. Geen hoogvliegers.

Ik vind Dogman en Kapitein onderbroek en de boeken van Rutger en Paco en de zoete zusjes en al dat soort dingen ook niks maar ja beter dat kinderen dat lezen dan niks.

Loulou39 schreef op 30-10-2024 om 20:26:

Ik hou van Karin Slaughter, Carla Kovach, Robert Bryndza etc, maar ik heb alles al gelezen van ze.
Maar ik heb nu Lisa Gardner ontdekt, zij schrijft heel toegankelijk en de boeken zijn spannend en je wilt weten wat er gaat gebeuren en wat er is allemaal is gebeurd.
Ik heb al een paar boeken van haar gelezen en ben nu bezig met de D.D. Warren serie: goed geschreven en heerlijk spannend, daar slaap ik heel goed op 😁

Heb jij de boeken van Sterre Carron al gelezen?met de hoofdinspecteur  Rani Diaz . Deel 1 heet Mara een serie van n stuk of 24 boeken .en allemaal even verslavend mooi. Zelf even uitzoeken wat de volgorde is .het is nl het mooist om op volgorde te lezen .omdat het prive leven van de hoofdpersoon als n rode draad door de boeken loopt .

Hee daar heb ik nou nog nooit van gehoord!

joky schreef op 31-10-2024 om 20:21:

[..]

Heb jij de boeken van Sterre Carron al gelezen?met de hoofdinspecteur Rani Diaz . Deel 1 heet Mara een serie van n stuk of 24 boeken .en allemaal even verslavend mooi. Zelf even uitzoeken wat de volgorde is .het is nl het mooist om op volgorde te lezen .omdat het prive leven van de hoofdpersoon als n rode draad door de boeken loopt .

Ik ken haar niet, maar ik heb haar net even opgezocht en een stukje gelezen in het inkijkexemplaar en ik ben zeer geïnteresseerd.

De reviews zijn ook goed en het is te lezen in Kobo plus: ik heb Mara meteen maar gedownload, bedankt voor de tip!

Graag gedaan ze zijn echt heel mooi.

Ik heb Mara nu ook gereserveerd. Er is er wel maar één beschikbaar in de provincie, niet eens in de regio. Maar hij komt vast een keer.

De nieuwe Aciman, De gentleman uit Peru ook uit. Niet legendarisch maar wel een mooi, lief (dun) boek.

De vraag is even wat nu. Misschien een thriller. Of toch Buitengewoon briljante wezens. Of misschien mijn eerste Elif Shafak.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.