Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Tover-Feetje
24-12-2024 om 18:44
nlies schreef op 23-12-2024 om 14:07:
Ik loop achter met lezen, ga de challenge niet halen dit jaar denk ik
Ik heb het ook bij lange na niet gehaald.
Vorig jaar 87 boeken, ik heb nu net mijn 48e boek uit.
Een onverwachts overlijden en een hoop gedoe in werksfeer heeft mij dit jaar heel wat energie gekost waardoor ik moeilijk in de boeken kwam.
Hopelijk volgend jaar een beter jaar en meer leesplezier.
Mick87
24-12-2024 om 19:15
Tover-Feetje schreef op 24-12-2024 om 18:44:
[..]
Ik heb het ook bij lange na niet gehaald.
Vorig jaar 87 boeken, ik heb nu net mijn 48e boek uit.
Een onverwachts overlijden en een hoop gedoe in werksfeer heeft mij dit jaar heel wat energie gekost waardoor ik moeilijk in de boeken kwam.
Hopelijk volgend jaar een beter jaar en meer leesplezier.
Op naar een beter (lees)jaar. Maar 48 boeken is nog steeds heel veel hoor.
Maheiden
24-12-2024 om 21:44
Ik ben in boek 115 van dit jaar bezig. Vorig jaar 103 boeken gelezen dus dit jaar meer. Was geen doel ofzo. Ik weet ook niet of het zo'n goed teken is. Ik lees o.a. veel in de uren als ik 's nachts wakker lig. Dat gebeurt steeds vaker.....
Nu vakantie, dan gaat het ook sneller.
nlies
24-12-2024 om 22:34
zo de moord is opgelost, opnaar t volgend boek, maar de adobe digital weigert te openen om t volgend boek op de reader te zetten
Mick87
25-12-2024 om 16:35
Heb net Het boek der deuren uit. Leuk boek! Fijn dat ik het via dit topic gekozen. Wil nu gaan beginnen in De Stem Uit Het bos. ook via dit topic gevonden.
Is dat heel spannend ? Wil er vanavond voor slapen in beginnen maar ben wel gevoelig voor spannende boeken, als in: erover dromen etc. Dus misschien beter morgenmiddag pakken
Fiorah
25-12-2024 om 18:53
Mick87 schreef op 25-12-2024 om 16:35:
Heb net Het boek der deuren uit. Leuk boek! Fijn dat ik het via dit topic gekozen. Wil nu gaan beginnen in De Stem Uit Het bos. ook via dit topic gevonden.
Is dat heel spannend ? Wil er vanavond voor slapen in beginnen maar ben wel gevoelig voor spannende boeken, als in: erover dromen etc. Dus misschien beter morgenmiddag pakken
Nee vond ik niet. Het boek der deuren heb ik ook nog liggen, fijn dat jij het leuk vond!
Fiorah
26-12-2024 om 18:03
Ik heb ontdekt dat ik zoete boeken met v/v of m/m liefde vaak toch leuker vindt dan m/v. Ik vind al die girl meets boy boeken zo voorspelbaar, maar ik lees nu Huisgenoot, boy meets boy, zou hetzelfde moeten zijn, maar ik lees dit liever. Overigens is verreweg het grootste deel van mijn echte lievelingsboeken met een queer verhaallijn (hoofdpersonen of bijrollen).
Maheiden
26-12-2024 om 22:30
Jeah, ik heb de leraar van Freida McFadden als kerstcadeau gekregen! Ik bewaar hem nog even voor een lekkere bank-hangdag want ben bang dat ik hem snel uit heb als ik eenmaal begin.
joky
26-12-2024 om 22:49
ik ben net begonnenin de Martelaar van Charlotte Link.maar ben moe denk zo un slaap te vallen.