Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


nlies schreef op 19-07-2024 om 12:58:

boeken gewoon via onlinebibliotheek.nl
luisterboeken soms via app online Bibliotheek

Hier kan ik wel inloggen maar ik krijg de melding dat mijn abbo is verlopen of geblokkeerd. Ik heb net verlengd maar er zal iets mis gegaan zijn. Het is wel afgeschreven.

Nu snap ik waarom de app het niet deed.

Dank je wel!

Net even getest, website lokale bieb en iguana app en website online bieb en de app werken gewoon bij mij op mijn telefoon.

Dolfje schreef op 19-07-2024 om 13:12:

Net even getest, website lokale bieb en iguana app en website online bieb en de app werken gewoon bij mij op mijn telefoon.

Dank je. Ik ga vandaag of morgen even langs de bieb. Het ligt aan mijn account.

Dan zal het wel snel opgelost zijn.

Volgens mij ben ik ook wel een tijdje bezig geweest, voor het werkte bij mij. Heb volgens mij nog hulp gevraagd via de helpdesk. En toen is het gelukt

Nu weet ik weer waarom ik mijn boeken van de bieb gewoon reserveer. Was vandaag op de bieb, omdat ik gewoon weer eens een fantasy wilde, had er een gezien op de lijst van de bieb, en bedacht dat ik m even goed kon halen, want hij was aanwezig, en anders zou ik hem pas woensdag krijgen. Boek dus niet te vinden, tot ik toevallig langs een boekenzuil loop. ja hoor allemaal fantasy, en dat boek stond dus daar.
Heb het intussen uit, was maar 125 bladzij, en t zijn volgens mij 7 delen, dus had best 1 boek kunnen worden. 
heb t uit intussen (125 bladzij is niet veel, en het ging dus om Een pelgrimstocht van zwaarden, van Anthony Ryan. Leest dus makkelijk weg, maar meerdere delen samen was wel fijn geweest, nu zit je net in het verhaal en het is al klaar

alhambra schreef op 19-07-2024 om 13:15:

[..]

Dank je. Ik ga vandaag of morgen even langs de bieb. Het ligt aan mijn account.

Ik moest vorige week opnieuw inloggen, want ze zijn overgegaan op een nieuw systeem. Regio Salland
Niet meer met gebruikersnaam maar met pasnummer. 

MildredRatched schreef op 20-07-2024 om 08:46:

[..]

Ik moest vorige week opnieuw inloggen, want ze zijn overgegaan op een nieuw systeem. Regio Salland
Niet meer met gebruikersnaam maar met pasnummer.

Ja dat is overal zo.

Dolfje schreef op 20-07-2024 om 08:49:

[..]

Ja dat is overal zo.

Dat blijkt, maar toen ik wilde inloggen met gebruiksersnaam kreeg ik dus ook de foutmelding dat ik geen account meer heb. Dus misschien is dat wel het probleem bij Alhambra

MildredRatched schreef op 20-07-2024 om 08:51:

[..]

Dat blijkt, maar toen ik wilde inloggen met gebruiksersnaam kreeg ik dus ook de foutmelding dat ik geen account meer heb. Dus misschien is dat wel het probleem bij Alhambra

Als het goed is heeft iedereen daar van zijn lokale bieb een mail over gehad. Bij ons is dat in april al gebeurd.

MildredRatched schreef op 20-07-2024 om 08:51:

[..]

Dat blijkt, maar toen ik wilde inloggen met gebruiksersnaam kreeg ik dus ook de foutmelding dat ik geen account meer heb. Dus misschien is dat wel het probleem bij Alhambra

Bedankt voor het meedenken. Ik log in met pasnummer.

Het raadsel is opgelost. Er stond nog een kleine boete open en daarom was mijn abbo geblokkeerd. 

MildredRatched schreef op 20-07-2024 om 08:46:

[..]

Ik moest vorige week opnieuw inloggen, want ze zijn overgegaan op een nieuw systeem. Regio Salland
Niet meer met gebruikersnaam maar met pasnummer.

Ik zit ook in die regio en mijn gewone bibliotheek app meldt ook niet meer vanzelf aan. Ging dat bij jou wel goed? Ik kan wel inloggen maar moet nu dus elke keer dat ik de app open opnieuw inloggen.

alhambra schreef op 20-07-2024 om 10:36:

Het raadsel is opgelost. Er stond nog een kleine boete open en daarom was mijn abbo geblokkeerd.

Ah fijn dat het is opgelost!

Ik heb geluisterd naar Een Noorse winternacht van Karen Swan. Mooi boek.

Heb ook geluisterd naar Daten is nog steeds kut van Laura de Hoog. Was wel grappig. Maar vond deel 1 leuker. Vind het taalgebruik soms ook wat grof.

Ik lees nu Kom eens gauw van M J Arlidge. Leest makkelijk weg maar tot nu toe nog niet erg spannend.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.