Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Cala schreef op 15-07-2024 om 08:22:

[..]

Ahh dat wist ik niet, wat stom!

Oh het was een vraag . Niet "he" als in "dat weet je toch?!" maar meer: voor zover ik weet wordt het niet vertaald, of heb jij iets anders gehoord?

De kleine theewinkel in Tokio van Julie Caplin.

Cala schreef op 14-07-2024 om 21:49:

[..]

Wat een goede keuze! 


Ik vond het vreselijk 😅 Door de vele goede reviews ben ik stug blijven doorlezen maar uiteindelijk kwam ik niet in het verhaal en heb dan toch opgegeven. Vond het nogal… weet niet…. puberaal, denk ik. 

FarFarAway schreef op 15-07-2024 om 16:00:

[..]


Ik vond het vreselijk 😅 Door de vele goede reviews ben ik stug blijven doorlezen maar uiteindelijk kwam ik niet in het verhaal en heb dan toch opgegeven. Vond het nogal… weet niet…. puberaal, denk ik.

Oja, dat begrijp ik wel. Ik hou er wel van 

Het schaarse licht is uit.
Legendes en lattes ook.

Dat laatste viel wat tegen, allemaal te makkelijk

Lollypopje schreef op 13-07-2024 om 10:35:

Ik ben begonnen aan Allerzielen van Deborah Harkness.
Hij moet duidelijk even op gang komen, maar toch boeit het me meteen

Het boek was ruim 30 uur en toch had ik het gevoel dat ik er nog maar net aan was begonnen toen ik hem alweer uit had. Zo ontzettend zat ik in het boek. Het werd geen moment saai al gebeurde er niet altijd heel veel. Nu door naar deel 2 van de serie.

Lollypopje schreef op 16-07-2024 om 10:22:

[..]

Het boek was ruim 30 uur en toch had ik het gevoel dat ik er nog maar net aan was begonnen toen ik hem alweer uit had. Zo ontzettend zat ik in het boek. Het werd geen moment saai al gebeurde er niet altijd heel veel. Nu door naar deel 2 van de serie.

Ik vond deze ook erg leuk!

Ik weet even niet meer wie hier het schrijversduo Horst&Enger tipte. Maar ik ben er erg blij mee. Hun boek ‘Nulpunt’ bijna uit, goed boek! En ik heb nog wat delen te gaan, helemaal fijn!

Miraval schreef op 14-07-2024 om 15:46:

[..]

Heel mooi! Inderdaad je moet er even inkomen maar daarna....

Goeiedag. Ik dacht 'het komt niet meer' maar ineens greep het me alsnog!

Regendrup.

Regendrup.

19-07-2024 om 10:10 Topicstarter

Ik ben begonnen in het boek van Peter R. de Vries en zijn zoon "Ik beloof je dat ik 100 wordt". 

Ik weet nog niet zo goed wat ik er van vindt. Ben pas in hoofdstuk 4 hoor, dus ik geef het nog een kans! 

Regendrup.

Regendrup.

19-07-2024 om 10:11 Topicstarter

Ook luister ik het boek "Laat maar" van Bettina Holwerda. Ik moest een paar keer al hardop lachen, ze leest het zelf ook voor. Het is soms wel echt heel herkenbaar en daardoor grappig. 

Ik ben begonnen in De hulp.  Ben benieuwd.

Welke app gebruiken jullie om ebooks te kunnen lenen met je biebabbo?

Ik krijg een foutmelding als ik probeer in te loggen in de app 'Online bibliotheek ' maar het is misschien niet de juiste want deze app is van de koninklijke bibliotheek. 

boeken gewoon via onlinebibliotheek.nl
luisterboeken soms via app online Bibliotheek

Online bieb is van de Kb.

alhambra schreef op 19-07-2024 om 12:30:

Welke app gebruiken jullie om ebooks te kunnen lenen met je biebabbo?

Ik krijg een foutmelding als ik probeer in te loggen in de app 'Online bibliotheek ' maar het is misschien niet de juiste want deze app is van de koninklijke bibliotheek.

Kan je wel gewoon inloggen op de website van je lokale bieb?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.