Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Fiorah schreef op 20-07-2024 om 11:53:

[..]

Ik zit ook in die regio en mijn gewone bibliotheek app meldt ook niet meer vanzelf aan. Ging dat bij jou wel goed? Ik kan wel inloggen maar moet nu dus elke keer dat ik de app open opnieuw inloggen.

Dat had ik ook. Sinds ik de app heb verwijderd en nog een keer gedownload heb en dan met pasnummer inlog gaat het goed

Fiorah schreef op 20-07-2024 om 11:53:

[..]

Ik zit ook in die regio en mijn gewone bibliotheek app meldt ook niet meer vanzelf aan. Ging dat bij jou wel goed? Ik kan wel inloggen maar moet nu dus elke keer dat ik de app open opnieuw inloggen.

Dat heb ik ook een tijdje gehad. App er een paar keer af gegooid en nu gaat het al tijden goed.

Pff waarom kunnen ze niet gewoon ergens op de titelpagina van een boek zetten dat het een bepaald deel is uit een serie. ER stond wel dat het een serie was, maar omdat er geen andere titels vermeld waren, dacht ik het eerste deel. Niet dus, want er word nogal vaak teruggegaan naar een jaar of wat eerder. En op volgorde is toch leuker

Ik Google altijd als ik weet dat een boek deel is van een serie. Welk boek was het?

Fiorah schreef op 21-07-2024 om 00:15:

Ik Google altijd als ik weet dat een boek deel is van een serie. Welk boek was het?

ik meestal ook, maar nu stond ik op de bieb, en wegens het ontbreken van eerdere titels, dacht ik dat het t eerste deel was. Was trouwens Doden zonder naam, van Elly Griffiths. Geen slecht boek verder

In jouw schaduw .Corinne Hartmann’ spannende thriller.

Ik ben dus De hulp aan het lezen en alhoewel ik niet kan zeggen wat er gaat gebeuren heb ik constant het gevoel dat ik het al gelezen heb. 

Dolfje schreef op 21-07-2024 om 11:54:

Ik ben dus De hulp aan het lezen en alhoewel ik niet kan zeggen wat er gaat gebeuren heb ik constant het gevoel dat ik het al gelezen heb.

Dat zou je dan hier toch wel in het topic hebben verteld? Even 252 pagina's doorspitten 😂

Fiorah schreef op 21-07-2024 om 18:23:

[..]

Dat zou je dan hier toch wel in het topic hebben verteld? Even 252 pagina's doorspitten 😂

Nou ik sla al jaren op pinterest en hebban op wat ik lees en dit boek is van vorig jaar of zo. Maar vind het zo gek. Echt alles kwam me bekend voor.

Hij staat ook niet op je lijstje van wat je hebt gelezen in 2023 in dat topic.

Fiorah schreef op 21-07-2024 om 19:39:

Hij staat ook niet op je lijstje van wat je hebt gelezen in 2023 in dat topic.

Nee dat had ik ook al bekeken ( heb dat lijstje op mijn telefoon).

Hoe zijn jullie eigenlijk met bieb-boeken en op tijd terugbrengen? Stel dat je een boek nog niet uit hebt en je wilt het wel graag uitlezen, maar het moet al terug, hou je het dan iets langer of breng je het toch maar terug?

Fiorah schreef op 23-07-2024 om 00:09:

Hoe zijn jullie eigenlijk met bieb-boeken en op tijd terugbrengen? Stel dat je een boek nog niet uit hebt en je wilt het wel graag uitlezen, maar het moet al terug, hou je het dan iets langer of breng je het toch maar terug?

Ik verleng het, als ik een herinneringsmail krijg. Als het gereserveerd staat  kan dat niet, maar ik lees het nog wel uit. Of het moet al zo lang liggen omdat het me eigenlijk niet boeit.

Wij hebben hier trouwens geen boete en geen reserveerkosten, dus dat scheelt al, Als er wel boete op stond zou ik er meer op bedacht zijn,

Nu heb ik bijna nooit meer boeken van de bieb omdat ik het meeste digitaal lees maar als ik al in een boek bezig was en ik het niet meer kon verlengen dan nam ik de paar dubbeltjes boete voor lief. Kan je nog steeds geen boek voor kopen. Maar dan heb ik het over 1a2 dagen te laat, geen week of langer.

Dolfje schreef op 23-07-2024 om 07:02:

Nu heb ik bijna nooit meer boeken van de bieb omdat ik het meeste digitaal lees maar als ik al in een boek bezig was en ik het niet meer kon verlengen dan nam ik de paar dubbeltjes boete voor lief. Kan je nog steeds geen boek voor kopen. Maar dan heb ik het over 1a2 dagen te laat, geen week of langer.

Oh dit inderdaad. Ik moet nu deel 4 van de Waldfriede serie van Corina Bomann (Ochtendgloren) in 2 weken uit hebben, want deze (sprinter) kan ik sowieso niet verlengen. Maar ik denk dat dat wel lukt, ben er meteen in begonnen.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.